شمانیوز
شما نیوز

خبر مهم | عادل فردوسی پور برمی گردد

این احتمال وجود دارد که فردوسی‌پور با برنامه‌ای جدید و گفت‌وگومحور به صداوسیما برگردد.

خبر مهم | عادل فردوسی پور برمی گردد

به گزارش پایگاه خبری پیشنهاد ویژه: کنار گذاشته‌شدن عادل فردوسی‌پور هنوز هم افکار عمومی را قانع نکرده است و با آنکه چندسال از تعطیلی برنامه پر مخاطب 90 می‌گذرد اما همچنان یکی از پرسش‌های اصلی از رئیس‌ جدید سازمان صداوسیما درباره سرنوشت کاری فردوسی‌پور در صداوسیماست.

حمید جبلی تا کنون سه چندبار به این پرسش که آیا فردوسی‌پور را بازهم در قاب رسانه ملی خواهیم دید یا خیر، به صورت کلی پاسخ داده است که منعی برای کارکردن فردوسی‌پور وجود ندارد.

او در روزهای نخست کاری خود و در جریان سفر به اهواز پس از آنکه مورد استقبال خانواده‌ی شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفت و پیراهن‌های امضا شده‌ی باشگاه فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به وی اهداء شد، در پاسخ به پرسشی مبنی بر درخواست بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه‌ 90 به تلویزیون گفت: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد». او یک‌بار دیگر هم گفت: «در مورد بازگشت چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور به آنتن رسانه ملی هم پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام».

چندروز پیش هم جبلی در گفت‌وگویی با خبرگزاری «فارس» مطرح کرد: «تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت های انسانی است که در قالب‌های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت ها تا حد امکان صیانت می کنیم و بهره مند خواهیم شد. اینکه در مورد های مشخصی که اسم بردید (عادل فردوسی پور) قبلا هم گفته بودم تمام سرمایه های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره ها انجام دهیم. فرهنگ مردم داشته و سرمایه مردم است که در دست ما امانت است و باید حداکثر دقت را در وفای به این امانت داشته باشیم».

تا اینجای کار معلوم است که رویکرد جدید صداوسیما با روی کار آمدن جبلی نسبت به فردوسی‌پور منفی نیست اما تا کنون او جزئیات این بازگشت را مشخص نکرده است اما حدس و گمان‌هایی وجود دارد که در صورت جابه‌جایی احتمالی فروغی و احیانا بردن او به شبکه دو یا مرکز سیمافیلم راه برای حضور دوباره فردوسی‌پور باز شود.

 این احتمال وجود دارد که فردوسی‌پور با برنامه‌ای جدید و گفت‌وگومحور به صداوسیما برگردد و شاید دیگر برنامه 90 به او داده نشود. از سوی دیگر باید دید در صورت بازگشت فردوسی‌پور به قاب تلویزیون، برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد یا خیر؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied