شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از سحر قریشی و بازیگر معروف

سحر قریشی که اخیرا حواشی بسیاری در موردش منتشر شده است حالا با این وجود عکسی منتشر کرده است که در آن در کنار یک آقاست با این حال در فیلم در حال عشوه و لوندی است.

عکس دیده نشده از سحر قریشی و بازیگر معروف

سحر قریشی هنرپیشه پرحاشیه ایرانی است که با یک سریال تلویزیونی به نام دلنوازان مشهور شد. سحر قریشی بعد از آن درگیر حواشی بسیاری شد و شهرت او تماما منفی شد. سحر قریشی سابقه دوبار جدایی بعد از ازدواج و چندین رابطه که بعدها رسانه‌ای شد را دارد.  

سحر قریشی

 
 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی  (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied