شمانیوز
شما نیوز

ساعت لاکچری نفیسه روشن

ساعت لاکچری نفیسه روشن

نفیسه روشن با بازی در سریال اغما شهرت یافت و بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرد.نفیسه روشن یکبار با یک خلبان ازدواج کرد که به دلایل نامشخصی از او جدا شد.نفیسه روشن اخیرا و بعد از سفر به کربلا خبر از ازدواج مجددش داد اما عکسی از همسر جدیدش منتشر نکرده است.نفیسه روشن در چند ماه گذشته جز هنرمندان پر حاشیه ی کشورمان بوده ، نفیسه روشن عکسی از خودش در کنار دوستش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست . اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .نفیسه روشن بار دیگر در تلویزیون حضور یافته و سال 1383 در 22 سالگی در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزگار قریب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نفیسه روشن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محسن زهتاب، شهرزاد عبدالمجید، مهدی سلوکی و سید شهاب حسینی را تجربه کرد.

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید. وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied