شمانیوز
شما نیوز

کنایه جدید جالب ​سپهر حیدری به استقلال

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی روزهای اخیر و حکم کمیته انضباطی صحبت کرد.

کنایه جدید جالب ​سپهر حیدری به استقلال

سپهر حیدری در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان و بازگشت به روزهای اوج اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از بچه ها شاهد بودیم و فراموش نکنید پیکان یکی از تیم‌های خوب لیگ است و باهوش بازی می‌کنند و بردن این تیم با اختلاف گل کار راحتی نیست. این را هم بگویم که پرسپولیس در این مدت عادت کرده است که با حریفان 12 نفره روبرو شود. نمی‌خواهم بگویم که اشتباهات داوری عمدی است ولی خب اگر بخواهیم اشتباهات را شمارش کنیم بیشترین اشتباه را فکر می‌کنم علیه پرسپولیس دیده باشیم. به هر جهت خوشحالم با این برد تیم روحیه گرفت و از این به بعد دوباره روی نوار پیروزی خواهد افتاد و امیدوارم بچه ها در بازی‌های بعد هم با همین قدرت جلو بروند و به زودی به جایگاه خودشان در صدر جدول برسند.

وی در مورد حکم اخیر کمیته انضباطی و اعتراض باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع هم به نظر من تازگی ندارد و ما عادت داریم هر روز که از خواب بیدار می‌شویم اخبار را چک کنیم و ببینیم امروز چه تصمیمی علیه پرسپولیس گرفته شده است. شما نگاه کن دقیقاً دیدارهایی را 3-0 اعلام کردند که رقبای مستقیم پرسپولیس در آن امتیاز می‌گرفتند. مگر ایستگاه صلواتی است که امتیاز را در سینی می‌گذارند و تقدیم رقبای پرسپولیس می‌کنند؟ با همه این صحبت‌ها من می‌گویم این مسائل فایده ندارد و با این کارها و تزریق امتیازات هم نمی‌توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند. این اتفاق من را یاد لیگ هفتم انداخت که 6 امتیاز از تیم ما کسر شد ولی بازهم قهرمان شدیم و این قدرت پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تاثیر این امتیازات در سرنوشت قهرمانی توضیح داد: اینکه می‌گویند قهرمانی به این شکل ارزش دارد یا نه را کاری ندارم ولی من می‌گویم با این کارها بازهم قهرمان نخواهند شد و این پرسپولیس است که ششمین قهرمانی را به دست خواهد آورد. ما هر سال عادت کردیم چند هفته زودتر جشن قهرمانی بگیریم و به قدری از لحاظ فنی فاصله داریم که با وجود همه این اقدامات بازهم نتوانند مانع تیم شوند.

حیدری در مورد دیدار پرسپولیس با ویستاتوربین در جام حذفی عنوان کرد: بازی‌های جام حذفی همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد خصوصاً مقابل تیم‌های دسته‌های پایین‌تر که کمتر شناخته شده هستند چرا که این تیم‌ها فرصت خوبی برای مطرح شدن پیدا می‌کنند و همه وجودشان را در این بازی می‌گذارند و بارها نشان داده شده که دست کم گرفتن آنها باعث می‌شود تیمی که روی کاغذ برنده به نظر می‌رسد تنبیه شود. مطمئنم یحیی و کادرفنی حواسشان به این مسائل هست و به امید خدا می‌روند تا یک برد خوب کسب کنند و به مرحله بعد صعود کنند.

وی در مورد شایعه جذب رشید مظاهری از استقلال هم گفت: من اسمی از بازیکنی نمی‌آورم چرا که کار درستی نیست ولی حامد لک یکی از بهترین گلرهای سال‌های اخیر فوتبال ایران است و حالا اگر جدایی رادو قطعی شده و کادرفنی به دنبال جذب دروازه‌بان هستند بهترین انتخاب را خواهند داشت. به نظرم جذب بازیکنی مثل بیرانوند یا امیر عابدزاده که پرسپولیسی هستند می‌تواند اقدام خوبی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان با اشاره به پنجره بسته پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر کنم لولای پنجره پرسپولیس زنگ زده از بس باز و بسته شد. چند وقت است که آقایان می‌گویند جمعه پنجره باز می‌شود ولی نمی‌دانم این جمعه چه زمانی از راه می‌رسد؟ اگر واقعاً توانایی انجام کاری را ندارید کنار بروید تا افراد لایق و شایسته روی کار بیایند و با احساسات هواداران بازی نکنید. کاش یک مدیر از جنس ورزش روی کار می‌آمد و برای پرسپولیس اقدامات مفیدی انجام می‌داد ولی دوستان فقط به دنبال عکس گرفتن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied