شمانیوز
شما نیوز

گفتگوی گسترش نیوز با برگزارکننده نمایشگاهی:

منتظر گردهمایی بزرگ فعالان صنعت برق در نمایشگاه زنجان باشید

بلیله گفت: ایجاد تعامل صنعتی با یک شهر صنعتی در یک رویداد صنعتی انتظاری است که ما از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی برق صنعتی ایران در استان زنجان داریم.

منتظر گردهمایی بزرگ فعالان صنعت برق در نمایشگاه زنجان باشید
اهمیت صنعت برق کشور و عملکرد مطلوب و تاثیرگذار این صنعت  زیرساختی در دیگر بخش ‌های اقتصادی کشور غیرقابل انکار است. از این رو ارتقای توانمندی های صنعت برق، رفع نیازها و به روزسانی مستمر این صنعت و دیگر صنایع وابسته آن؛  از اهمیتی مضاعف برخوردار است. برگزاری رویدادی تخصصی در صنعت برق ایران، بستری مناسب برای این به روزرسانی، برآورد نیازها و نمایش توانمندی‌های صنعت برق کشور است.

از همین رو شرکت کیان‌نقش، اولین نمایشگاه تخصصی برق صنعتی ایران را از تاریخ    ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در استان زنجان برگزار خواهد کرد. در همین راستا با حسن بلیله، مدیرعامل این شرکت و مدیر برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی برق صنعتی ایران به گفتگو نشستیم. با گسترش نیوز همراه باشید.

بلیله در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: نمایشگاه برق زنجان در مساحت ۱۵۰۰ متر مفید برگزار خواهد شد. البته آمادگی داریم که در صورت استقبال فعالان این حوزه، متراژ را تا ۵ هزار متر افزایش دهیم. گفتنی است ۱۱ استان فاصله اندکی با استان زنجان دارند. این موقعیت می‌تواند فرصت مناسبی برای مشارکت کنندگان در این رویداد فراهم کند.

حسن-بلیله

ظرفیت‌های سایت نمایشگاهی استان زنجان 

وی در ادامه به ظرفیت‌های سایت نمایشگاهی استان زنجان برای برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: زنجان جزء استان های صنعتی کشور به حساب می‌رود. این استان دارای کارخانه‌های صنعتی متعدد و بزرگ است. زنجان، قطب صنعتی برق ایران در تولید ژنراتور، کابل، ترانسفورماتورها، لامپ و روشنایی و دیگر کالاهای مهم این صنعت است. همین موضوع موجب شد نمایشگاه تخصصی برق صنعتی ایران را در سایت نمایشگاهی این استان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت کیان‌نقش در ادامه به بیان اهداف اصلی برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی برق صنعتی ایران در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خلق تعامل صنعتی با شهر صنعتی در یک رویداد صنعتی انتظاری است که ما از برگزاری این نمایشگاه در استان زنجان داریم. رویداد صنعت برق در شهر برق ایران اتفاق بزرگی است که رخ خواهد داد. برگزاری یک نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت برق ایران مهم ترین هدفی است که ما دنبال می کنیم.

مهم ترین دغدغه فعالان صنعت برق

مدیر برگزاری نمایشگاه این نمایشگاه در ادامه به تشریح بیشتر جزییات این رویداد پرداخت و گفت: شرکت‌های بزرگ و به نام صنعت برق کشور در قسمت های مختلف مانند تولید کابل، وسایل روشنایی و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است که در حال حاضر مهمترین دغدغه این شرکت‌ها و مجموعه های صنعتی کمبود صادرات، بازار تبلیغاتی آشفته و رعایت نشدن برخی استانداردها توسط شرکت‌های رقیب است. متاسفانه فعالان این حوزه کارگروه فعالی که متولی برخی از امورات صنعتی آنها باشد ندارند.

بلیله در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: تبعات اقتصادی که شیوع این ویروس به دنبال داشت موجب شد تا قدرت خرید مردم با کاهش چشمگیری روبرو شود. نباید فراموش کرد که کالاهای صنعت برق دو دسته لوکس و مصرفی هستند. بنابراین هر دو بخش با چالش و ضرر جدی مواجه شدند. به طور کلی صنعت برق کشور در دو سال گذشته متحمل ضرر و زیان فراوانی شد. امیدواریم برگزاری این نمایشگاه گام مثبتی در راستای احیای مجدد این صنعت بزرگ در کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied