شمانیوز
شما نیوز

با حضور معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم و معاون فرماندار انجام شد؛

تقدیر از نانوایان قشم به پاس خدمات ایام نوروز

نانوایان قشم به پاس خدمات و زحمات شبانه روزی در دوران پرگردشگر زمستان سال گذشته و نوروز امسال با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و معاون برنامه ریزی فرماندار تقدیر شدند.

تقدیر از نانوایان قشم به پاس خدمات ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم در این آیین گفت: با همکاری و مشارکت صنف نانوایان و مسئولین شهرستان امسال نوروز مشکلی در تامین آرد جزیره قشم وجود نداشت.

وی ادامه داد: آمادگی خود را اعلام می کنیم که هریک از نانوایان نیاز به واردات دستگاه های خط تولید پیشرفته نان داشته باشند از پرداخت عوارض گمرکی معاف باشند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم نیز در بخش دیگری از این جلسه گفت: در ایام نوروز امسال از تاریخ 25 اسفندماه 1401 تا 13 فروردین ماه 1402 روزانه 680 کیسه آرد معادل رقمی بیش از 27 هزار کیلوگرم در بین نانوایان قشم توزیع شد.

هرمز امیری تصریح کرد: این رقم جمعا به میزان 12 هزار و 882 کیسه معادل 515 هزار و 280 کیلوگرم آرد در 19 روز ایام ستاد اجرایی خدمات رسید.

معاون برنامه ریزی فرماندار قشم نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال با پیش بینی های انجام شده در خصوص میزان مسافرت به قشم سهمیه آرد مناسبی به جزیره تعلق گرفت و مشکلی در تامین نان گردشگران و قشموندان وجود نداشت.

فاروق رحیمی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت گردشگران در ایام نوروز در مقاطعی مجبور شدیم از سهمیه آرد اردیبهشت ماه به صورت فوق العاده برای نوروز استفاده کنیم و در حال پیگیری برای جبران این سهمیه هستیم.

به گفته وی از این پس با توجه به بحث شناورسازی سهمیه آرد، براساس پایش دستگاه های کارتخوان و عملکرد هر نانوایی سهمیه شهرستان مشخص خواهد شد. بنابراین گزارش، در این آیین با حضور معاون اقتصادی و مدیر اصناف و بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم و معاون برنامه ریزی فرماندار با اهدای لوح سپاس از زحمات و مشارکت نانوایان در ایام نوروز تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied