شمانیوز
شما نیوز

وزارت راه و شهرسازی

بازدید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از سایت ۱۴۵ هکتاری نهضت ملی مسکن پرند

رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از سایت ۱۴۵ هکتاری نهضت ملی مسکن پرند به ظرفیت احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی که عملیات خاکبرداری و آماده سازی آنها تکمیل شده است، بازدید کردند.

پنجشنبه ۹ آذرماه، رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان با حضور در شهر جدید پرند ضمن افتتاح متروی پرند، افتتاح ۴ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، افتتاح یک بوستان، مرکز خدمات جامع سلامت و مسجد، از دیگر پروژه های نهضت ملی مسکن بازدید کردند.

به گفته آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، در شهر جدید پرند ۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای ساخت برنامه ریزی شده است که برخی از آنها در مراحل تکمیل، برخی در مراحل مختلف ساخت و برخی نیز در مراحل آماده سازی زمین قرار دارند.

بر اساس اعلام این مقام مسئول در شهر جدید پرند، سایت ۱۵۰۰ واحدی نهضت ملی پرند در مراحل تکمیل است که امروز مورد بازدید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت. همچنین، امروز از سایت ۱۴۵ هکتاری به ظرفیت احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی نیز بازدید شد. عملیات خاکبرداری و آماده سازی این زمین حدود ۲ ماه است که آغاز شده است و مقرر است تا ۱۱ هزار واحد نهضت ملی به زودی بعد از عملیات اجرایی بر روی این اراضی وارد مرحله ساخت شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied