شمانیوز
شما نیوز

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

موانع تولید صادرات محور را کاهش خواهیم داد

رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو گفت: تأکید وزیر صمت بر تولید صادرات محور است؛ ازاین‌رو موانع پیش رو و دغدغه‌های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را در راستای مرتفع‌سازی هر چه سریع‌تر آن به ایشان منعکس خواهیم کرد.

 «محمدرضا موثق‌نیا» معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و دیدار با مدیران این مجموعه و مدیران عامل شرکت‌های مستقر، بیان داشت: بازدید امروز بازدیدی کوتاه و اجمالی بود و امیدوارم در سفرهای بعدی به‌صورت تخصصی‌تر موضوعات موردبحث و موشکافی قرار گیرد.

وی افزود: تأکید وزیر صمت بر تولید صادرات محور است؛ ازاین‌رو موانع پیش رو و دغدغه‌های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را در راستای مرتفع‌سازی هر چه سریع‌تر آن به ایشان منعکس خواهیم کرد.

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اشتغال‌زایی ۱۴ هزار نفری در منطقه ی ویژه اقتصادی خلیج فارس را از نقاط قوت این منطقه خواند و اضافه کرد: این حجم از اشتغال زایی نشان از خدمات ارزنده این مجموعه عظیم اقتصادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است در خلال این بازدید و نشست مشترک مدیران منطقه ی ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و مدیران عامل شرکت‌های مستقر، دغدغه‌ها، مشکلات و ظرفیت‌های موجود موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied