شمانیوز
شما نیوز

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه خبر داد؛

۷ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در آستانه‌ی انتشار برای تامین منابع مالی مورد نیاز

مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت روز حسابدار و تجلیل از کارکنان حوزه اقتصادی و مالی این شرکت: طی یک سال گذشته اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه اقتصادی و مالی صورت گرفته است.

طی یک سال گذشته اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه اقتصادی و مالی صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از ابزارهای متنوع برای تأمین منابع مالی فولاد مبارکه اشاره کرد. در این راستا در سال گذشته مجوز انتشار اوراق بدهی در قالب اوراق مرابحه بدون رکن ضامن و به ارزش ۸ هزار میلیارد تومان اخذ شد. این اوراق طی دو مرحله (اسفند ۱۴۰۱ و مرداد ۱۴۰۲) منتشر گردید و امسال نیز مجددا انتشار اوراق جدیدی به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان را در دست اقدام داریم.

 در حوزه عملیات بانکی و بالاخص تامین منابع مالی گروه فولاد مبارکه تفاهم‌نامه‌های همکاری با بانک‌های تجارت، رفاه و ملی امضا شد و تعاملات بسیار خوبی با بانک‌های استان بالاخص بانک ملت داشته‌ایم و اخیرا نیز با بانک صادرات به تفاهم اولیه رسیده ایم. بر این اساس انتظار داریم که نرخ تأمین مالی در کل گروه فولاد مبارکه با مدیریت نقدینگی یکپارچه به طور قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

در سال گذشته شاهد انضباط مالی در کل گروه فولاد مبارکه بودیم به طوری که صورت‌های مالی فولاد مبارکه و تلفیقی گروه بعد از چندین سال مجدداً با اظهار نظر مقبول حسابرس به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه شد.

فولاد مبارکه در حوزه فناوری مالی(FinTech) طرح‌های زیادی دارد که به‌تدریج از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied