شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی جم

پتروشیمی جم، شرکت برتر در حوزه نوآوری محصول

از مدیرعامل پتروشیمی جم، به عنوان پتروشیمی برتر در نوآوری محصول تقدیر شد.

در آیین اختتامیه رویداد پتروفن ۱۴۰۲ که با حضور هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت و دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد از مهندس «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل پتروشیمی جم به عنوان پتروشیمی برتر در نوآوری محصول، تقدیر صورت گرفت.

پتروشیمی جم با معرفی محصول جدید پلیمری HMI به عنوان اولین تولیدکننده پلی‌اتیلن در کشور با کاربری تولید قطعات جداره نازک موادغذایی خصوصاً لبنی (Thin Wall)، در جایزه نوآوری محصول شرکت کرد و پس از ارزیابی حضوری موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس در این حوزه شد.

ایده‌ این محصول از سال ۹۶ و برگرفته از نیاز بازار خصوصاً بازار داخلی شامل شرکت‌های پایین‌دستی، صنایع تبدیلی و انجمن ملّی صنایع پلیمر ایران به وجود آمد که با همّت و تلاش متخصصان، پژوهشگران و کارشناسان فنی پتروشیمی جم تولید آزمایشی محصول یاد شده به میزان ۱۶۹۵ تن در سال ۱۴۰۱ انجام گرفت و جهت تست و اخذ بازخورد مشتریان به بازار عرضه گردید.

گفتنی است در مراسم اختتامیه پتروفن ۱۴۰۲، با سطح پوشش بیش از ۵۰ درصدی صنعت پتروشیمی کشور و حضور بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان ۳۴ لوح و تندیس نوآوری در صنعت به برگزیدگان اولین دوره این جایزه اهدا شد.

همایش پتروفن 1402 با رویکردی نوین در تعامل صنعت پتروشیمی و تعامل سازنده با زیست‌بوم فناوری کشور، 12 لغایت 14 آذر ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied