شمانیوز
شما نیوز

برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در حاله ای از ابهام +عکس

سازمان لیگ با وجود آلودگی هوای تهران قصد دارد امروز دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی را در استادیوم آزادی برگزار کند.

برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در حاله ای از ابهام +عکس

به گزارش شمانتیوز به نقل از "ورزش سه"، در حال حاضر شرکت کنترل و کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی شهر را 145 گزارش کرده است. بین 101 تا 150 چنین شاخص آلودگی برای گروه حساس ناسالم تشخیص داده می شود. هم اکنون در سایت مورد اشاره می خوانیم:

 

هوای تهران؛ ناسالم برای گروه حساس.  افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی: عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد بطور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می دهند و سبب می شود نفس کشیدن تا حدی سخت تر از خالت طبیعی صورت گیرد. برای مثال کار کردن در باغچه در طول روز. فعالیت سنگین: عبارت است از هرگونه فعالیت شدید خارج از منزل که سبب می شود نفس کشیدن به سختی صورت گیرد. برای مثال دویدن.

 

البته با توجه به اینکه امروز تمامی مدارس و دانشگاه ها در تهران تعطیل شده است با توجه به کاهش عبور و مرور سازمان لیگ امیدوار است در ساعت های آتی شاخص آلودگی هوای تهران کاهش یابد و در بازی دو تیم پرسپولیس – نساجی در شرایط بهتری برگزار شود. البته دیشب سازمان لیگ به دفعات تاکید کرد بر اساس برنامه از پیش تعیین شده بازی دو تیم برگزار خواهد شد. با این حال هم اکنون در تهران هوا آلوده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied