شمانیوز
شما نیوز

اقدام سیدجلال حسینی برای مبارزه با کرونا

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به پویش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای مبارزه با ویروس کرونا پیوست.

اقدام سیدجلال حسینی  برای مبارزه با کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، سیدجلال حسینی مدافع کهنه کار  تیم فوتبال پرسپولیس  تهران به پویش AFC برای مبارزه با کرونا پیوسته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از هفته‌های گذشته برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا پویشی تحت عنوان «زنجیره را بشکنیم» به راه انداخته است که از طریق ستاره‌ها و چهره‌های مطرح فوتبال آسیا مردم را تشویق می‌کند با ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مانع شیوع بیشتر این ویروس مرگبار شوند.

بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۲ هفته گذشته نزدیک ۱۰۰ بازیکن و داور برجسته آسیایی با شرکت در پویش BreakTheChain و حمایت از ارتقاء آگاهی مردم در زمینه مبارزه با شیوع کووید ۱۹، خواستار اتحاد مردم در این دوره بی سابقه شده اند. ضمن اینکه جدیدترین رهنمود‌های بهداشتی و بهداشت شخصی سازمان بهداشت جهانی را به اشتراک گذاشته اند.

این سایت اسامی بازیکنانی را که به تازگی به این پویش پیوسته‌اند منتشر کرد که در میان ستارگان فوتبال آسیا که قرار است این پیام را به مردم برسانند، نام سیدجلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس نیز چشم می‌خورد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، سیدجلال حسینی ستاره تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، که قبل از خداحافظی از بازی‌های ملی بیش از ۱۰۰ بار برای تیم ملی بازی کرد و در لیگ قهرمانان آسیا با چهار باشگاه حضور داشته است، از جمله باشگاه پرسپولیس که به فینال سال ۲۰۱۹ راه یافت، گفت:"این شیوع ویروس کرونا نه فقط فوتبال را بلکه بیشتر مردم تحت تأثیر قرار داده است. کارگرانی هستند که شغل خود را از دست می‌دهند و این بر آن‌ها و خانواده‌های آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. "
"افراد جامعه باید در کنار هم بایستند و آنچه را که به نفع همه است انجام دهند تا ما دوباره به زندگی عادی خود برگردیم. "

به همین دلیل مهم است که زنجیره را بشکنیم و از مقررات سازمان بهداشت جهانی پیروی کنیم. اکنون زمان آن است که همه ما تمرکز خود را به سمت منافع مشترک سوق دهیم . من از شما می‌خواهم که در مبارزه با کووید ۱۹ کنار من بایستید. "

پیش از این هم علیرضا جهانبخش، مرتضی پور علی گنجی، هافبک و مدافع  تیم ملی کشورمان و علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان نیز به این پویش پیوسته بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied