شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار پرسپولیس وتراکتور 3 مرداد

شاگردان یحیی گل‌محمدی که از همان دقایق نخست شروعی هجومی داشتند، در پایان بازی با سه گل به برتری رسیدند اما این پیروزی به هیچ وجه بردی آسان برای پرسپولیس نبود و آنها دقایقی پر استرس را تجربه کردند.

نتیجه دیدار پرسپولیس وتراکتور 3 مرداد

به گزارش شمانیوز: شاگردان یحیی گل‌محمدی که از همان دقایق نخست شروعی هجومی داشتند، در پایان بازی با سه گل به برتری رسیدند اما این پیروزی به هیچ وجه بردی آسان برای پرسپولیس نبود و آنها دقایقی پر استرس را تجربه کردند.

 

 تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز از ساعت ۲۱:۱۵ شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر رفتند.

این دیدار که از سری رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد با برد سه بر یک پرسپولیس همراه بود.

مهدی عبدی (۶۴ و ۳+۹۰) و احمد نورالهی (۶۸) برای پرسپولیس و پیمان بابایی (۵۰) برای تراکتور گلزنی‌کردند.

سرخپوشان پایتخت که در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی‌ها با ۶۱ امتیاز در صدر جدول حضور داشتند برای اینکه خیال خود را برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای پنجمین فصل متوالی راحت کند دنبال گرفتن سه امتیاز در این دیدار بود.

شاگردان یحیی گل محمدی همچون گذشته مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشتند. بازی تهاجمی و رو به جلوی پرسپولیس باعث شد تا بازیکنان تراکتور با تعداد زیادی بازیکن لایه‌های دفاعی تشکیل دهد.

سرخپوشان پایتخت در ۱۵ دقیقه ابتدایی یک بار با پاس‌کاری‌های عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو مهاجمان خود صاحب موقعیت گلزنی شدند اما حضور به موقع رزاق پور مدافع تراکتور مانع از باز شدن دروازه محمدرضا اخباری از تراکتور شد.

در ادامه بازیکنان تراکتور سعی داشتند با استفاده از ضد حمله روی دروازه پرسپولیس ایجاد خطر کنند که تلاش‌های محمد عباس زاده نتیجه نداد تا در ادامه حملات پرسپولیس بازی یکطرفه این را به همراه داشته باشد.

با این حال تلاش سرخ‌ها نیز در ۴۵ دقیقه ابتدایی گلی را در بر نداشت تا دو تیم با تساوی بدون بدون راهی رختکن شوند.

نیمه دوم با تعویض‌های یحیی گل محمدی روبرو شد.

مهدی عبدی و امید عالیشاه جای عیسی آل کثیر و احسان پهلوان را در شروع نیمه دوم گرفتند تا پرسپولیس با نگاهی کاملاً تهاجمی برای گلزنی به میهمان تبریزی خود گام بردارد.

تعویض‌های یحیی سبب شد تا این تیم در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم با ضربه مهدی عبدی و برخورد توپ با مدافعان تراکتور به تیر عمودی دروازه تراکتور اصابت کند.

با این حال ضد حمله برق‌آسای تراکتور با سامان نریمان‌جهان سبب شد تا خط دفاعی پرسپولیس غافلگیر شود تا توپ پس از دفع ناقص حامد لک جلوی پای پیمان بابایی بیفتد و مهاجم تراکتور بتواند گل اول بازی را به ثمر برساند.

پرسپولیس پس از این گل به حملات پردامنه خود با بازیکنان بیشتر در یک سوم دفاعی تراکتور افزود تا اینکه نفوذ مهدی ترابی از گوشه سمت راست محوطه جریمه تراکتور با پاس این بازیکن در دقیقه ۶۴ همراه بود تا مهدی عبدی گل تساوی را با شوت سرکش خود به ثمر برساند.

میزبان سرخپوش دست از حملات خود بر نداشت تا فشار حداکثری روی مدافعان پر تعداد تراکتور بیاورد.

احمد نورالهی در دقیقه ۶۸ شوت سرکشی را به سمت دروازه اخباری روانه کرد که در مسیر با بازیکن تراکتور برخورد کرد و این توپ در کنج دروازه تبریزی‌ها فرود آمد تا پرسپولیس به گل دوم و پیروزی بخش خود برسد.

در ادامه دو تیم بازی مستقیم روی دروازه یکدیگر را در دستور کار قرار دادند اما باز هم سهم پرسپولیس موقعیت گل‌های بیشتری نسبت به تراکتور بود که خطرناک‌ترین آن با برگردان زیبای شهریار مغانلو در دقیقه ۷۳ با کمترین اختلاف از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت.

در دقایق پایانی حمله پرسپولیس سبب شد تا مهدی عبدی با حرکت زیبای خود دفاع تراکتور را به هم بریزد و گل سوم بازی را به ثمر برساند.

در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی با ۶۴ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

تراکتور نیز ۴۲ امتیازی شد تا فعلاً در رده چهارم باقی بماند.

 

ترکیب پرسپولیس:


حامد لک

فرشاد فرجی

محمدحسین کنعانی‌زادگان

احمد نوراللهی

میلاد سرلک

احسان پهلوان (46- عالیشاه)

مهدی شیری

وحید امیری

مهدی ترابی

شهریار مغانلو (88- سعید آقایی)

عیسی آل کثیر (46- مهدی عبدی)


سرمربی: یحیی گل‍محمدی

 

 

ترکیب تراکتور:


محمدرضا اخباری

 ابوالفضل رزاق‌پور

اکبر ایمانی

مهدی تیکدری

 میثم تیموری

محمد عباس‌زاده

 سعید واسعی(79 - محمد قادری)

سعید ایران‌خواه

 سامان نریمان جهان (86- امین اسدی)

پیمان بابایی

 بهزاد سلامی


سرمربی: فیروز کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied