شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

یکی از مقاصدی که ایرانی‌ها همیشه دوست داشتند به آن سفر کنند، قاره اروپاست. قاره اروپا، یکی از توریستی‌ترین قاره‌های جهان است. در این مقاله قصد داریم 3 کشور معروف اروپایی یعنی اسپانیا، ایتالیا و اتریش را به شما معرفی کنیم.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

 کشور اسپانیا

کشور اسپانیا دارای تنوع جغرافیایی و فرهنگی بسیاری است. از قلعه‌های سنگی گرفته تا آثار تاریخی وسیع و شهرهای پیچیده که در سر تا سر اسپانیا وجود دارد.

این کشور دارای یک خط ساحلی در امتداد اقیانوس اطلس در شمال و دریای مدیترانه در جنوب شرقی است. فرانسه، پرتغال و مراکش از همسایگان کشور اسپانیا هستند. همچنین این کشور دارای مرز آبی با کشور ایتالیاست.

مساحت این کشور 505992 کیلومتر مربع و دارای جمعیتی حدود 49 میلیون نفر بوده و عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا را به خود اختصاص داده است.

واحد پول کشور اسپانیا یورو است و در حوزه شینگن قرار دارد. اگر قصد شرکت در تور اسپانیا مادرید و بارسلون را دارید، حتما باید ویزای شینگن اخذ کنید.

اسپانیا به خاطر غذا، موسیقی، رقص فلامنکو، گاوبازی، فوتبال و ... معروف است. از جاذبه‌های دیدنی اسپانیا می‌توان به کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلون، قصر الحمرا گرانادا، کاخ سلطنتی و موزه ملی هنر در مادرید، اشاره کرد.

0bfe6a77-7b17-437a-9a05-8ce026c18082

کشور ایتالیا

ایتالیا، کشوری زیباست که به معماری بی نظیر، فرهنگ غذایی غنی و سبک زندگی پر زرق و برق شهرت دارد.

این کشور، در جنوب اروپا قرار داشته و مساحت آن تقریبا یک پنجم ایران است. همسایگان ایتالیا کشورهای اتریش، فرانسه، اسلوونی و سوئیس می‌باشد.

این کشور با 61 میلیون نفر جمعیت،  پنجمین کشور پرجمعیت اروپاست. واحد پول کشور ایتالیا نیز همانند اسپانیاست.

اگر به دنبال قیمت تور ایتالیا هستید، باید بدانید که اول باید ویزای شینگن را بگیرید، زیرا این کشور در حوزه شینگن قرار دارد.

جاذبه‌های دیدنی این کشور بسیار زیاد و فرصت بازگو کردن آنها در این مقاله نیست اما از معروفترین این جاذبه‌ها می‌توان به برج پیزا، کلوسئوم، جزیره کاپری، جزیره آمالفی، آبنمای تروی در میلان، کانال آبی ونیز و فلورانس و ... اشاره کرد.

198433aa-2e38-48b6-b0f0-012774dcdb87

کشور اتریش

کشور اتریش، در اروپای مرکزی قرار داشته و از سطح بالای رفاه اجتماعی برخوردار است. مساحت این کشور 83878 کیلومتر مربع است. بیشتر مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می‌کنند.

این کشور دارای 9 ایالت به نام‌های بورگنلند، کارنتیا، اتریش سفلی، اتریش علیا، سالزبورگ، اشتایر، تیرول، فورارلبرگ و وین می‌باشد.

وین، پایتخت این کشور به عنوان بزرگترین شهر اتریش دارای 1.921.153 نفر جمعیت می‌باشد. فرهنگ مردم اتریش شبیه فرهنگ آلمانی‌هاست. اگر قصد شرکت در تور اتریش پاییز را دارید باید انتظار داشته باشید که رسمی بودن مردم، رفتار مودبانه و نظافت شخصی و وقت شناسی زیاد روبرو می‌شوید.

از جاذبه‌های دیدنی اتریش می‌توان به کاخ شونبرون، کاخ اسقف اعظم سالزبورگ، رشته کوه‌های آلپ، روستای زیبای هالشتات و ... اشاره کرد.

782dd4ea-036b-4407-abd9-ae30bda22a48

سخن آخر

اگر قصد سفر به اروپا و دیدن این ۳ کشور زیبا را دارید، می‌توانید از طریق آژانس ژیوار اقدام به اخذ ویزای شینگن کرده و در تورهای اروپا شرکت کنید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ژیوار مراجعه و یا با شماره ۵۴۷۹۵۰۰۰ ۰۲۱ تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied