شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | اخبار تیم پرسپولیس | کارگزار تیم پرسپولیس | وزیر ورزش

30 میلیارد پول تیم پرسپولیس خورده شد | ضرر هنگفت وزیر ورزش به پرسپولیس

تیم پرسپولیس هنوز که هنوزه موفق نشده اسپانسر برای خود بگیرد.

به گزارش گل کوچیک، تیم پرسپولیس تا اینجای فصل چهار بازی میزبان بوده و حداقل سی میلیارد خالص از تبلیغات محیطی باید درآمدزایی میکرد. پولی که میتونست شرایط تیم پرسپولیس را دگرگون کنه. بازیکنان تیم پرسپولیس دیروز بعد بازی گفتن فقط 5 درصد دریافتی داشتیم و شرایط سخت است. تیم پرسپولیس هنوز مدیرعامل نداره و وزیر ورزش هم کاری نمی کنه. نداشتن مدیرعامل یعنی نداشتن اسپانسر و پول برای تیم پرسپولیس!

اما بجز چند صد میلیونی که هوادارا بلیت خریدن یه قرون هم از میزبانیش نتونسته درآمدزایی کنه

چون نه مدیرعامل داره نه هیئت مدیره داره نه کارگزار که برنامه و هدفی واسه درآمدزایی هر چه بیشتر داشته باشن

کجای دنیا محبوبترین باشگاه یه کشور وسط نیم فصل هنوز اسپانسر نداره ؟

هوادارهای پرسپولیس هنوز نمیدونند سجادی و باندش بزودی پرسپولیس را از آسیا حذف میکنند و یه تیم دیگه معرفی میکنند بجاش ، دادن طلب کالدرون را لفت میدن تا ۳ ماه مهلت تمام بشه بعدش هم میگن بدهی خارجی داره، پنجره باز نشده، مدیر عامل نداره و نمیتونه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنه. سجادی دفتردار انصاری ایرانمال بوده انصاری هم غول سرمایه و طرفدار استقلال، صدری هم میگه سرباز آجرلو بوده حالا تا آخر داستان را حدس بزنید.

دیروزم افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس بعد بازی همین موضوع را گفت و رسما اعلام کرد اینا دنبال اینن یه تیم دیگرو جای پرسپولیس معرفی کنند. پیروانی گفت اگه مشکل داریم به ما بگید که برطرف کنیم. چرا کسی نمی گه مشکل ما چیه و کنار اسممون ستاره هستن.

آدم میمونه چی بگه.هرچیزی که بایدبگن گفتن همه.ولی چراجناب وزیرکاری نمیکنه سئوال بزرگیه که فعلاًبدون پاسخ مونده.

 

شما گفتید که که( رنگی نیستم) چی شد یادتان رفته گفتید دو تیم برادرند یادتان بیاوریم

این تیم پرسپولیس این همه قهرمانی اورده در کشورمان یادتان رفته بزرگی پرسپولیسو؟

پرسپولیسی که این همه قهرمانی اورد چطور گفتید اجرلو شایعه هست ولی میبنم چطور رنگ عوض شد اقای سجادی

افتخاراتی که پرسپولیس‌ کسب کرده ارزشش بیشتر تیم مقابله هیچ افتخاری کسب نکرده شما فقط به اون تیم رسیدید. یادتان باشد اقای سجادی

دوماه زمان برای انتخاب یک مدیر کافی نیست؟؟ امروز مدیر جدید تیممون معرفی نشه قدرت واقعی هوادار پرسپولیسو میبینی . اقای صدری هم وایساندن و کاری نمی کنن صد رحمت به رسول پناه

مشکلات تیم پرسپولیس در این فصل

تیم پرسپولیس در این فصل با مشکلات زیادی روبه رو بوده است. مشکلاتی که بعد از روی کار آمدن دولت جدید و ورود حمید سجادی به وزارت ورزش بیشتر شد. تیم پرسپولیس در حالی با مشکلات شدید مالی مواجه است که دو بار به فینال لیگ قهرمان رسیده و درآمد دلاری کسب کرده است. هواداران تیم پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد سرپرست تیم پرسپولیس معترض هستند در حالیکه وزیر ورزش با قدرت از صدری حمایت می‌کند. تیم پرسپولیس پس از گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ برتر همچنان اسپانسری برای خود پیدا نکرده است.

مافیا علیه تیم پرسولیس است

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس20

تیم پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی و نمایش مقتدر در لیگ چگونه به این روز افتاد؟ از خروج بازیکنان بزرگ گرفته و ورود صدری در راس کار به جای سمیعی تا نداشتن اسپانسر و سرانجام مشکلات داوری عجیب و غریب در بازی‌های لیگ برتر برابر حریفان. این موضوعاتی است که ذهن هواداران را به سمت این می برد که انگار نیرو و دست های پشت پرده ای در کار است تا سرخپوشان نتیجه نگیرند.

باشگاه دولتی هستیم و مجبور بودیم که یک مزایده برگزار کنیم. به این دلیل طول کشید که باید یک قیمت کارشناسی در می‌آوردیم و اسناد مزایده را در اختیار همه قرار می‌دادیم. مزایده ما یکی دو هفته پیش به پایان رسید و برنده‌ای نداشت. " این صحبت های صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در برنامه تلویزیون است. سوال اینجاست اگر ما باشگاه دولتی هستیم و مجبور به برگزاری مزایده بودیم چرا استقلال مجبور به برگزاری مزایده نبود؟ و نه های وب و نه ایده پروران با مزایده کارگزار استقلال نشده اند. این وسط یا صدری دروغ می گوید یا سجادی برای استقلال تخلف کرده است.

در حالیکه می توان با فهم همین موضوع که استقلال بدون برگزاری مزایده کارگزار انتخاب کرده است، فهمید که برگزاری مزایده یک شو و دروغ عمدی بوده است، پی برد. با این حال برای اطمینان بیشتر می توانید ماده 27 قانون برگزاری مناقصات را بخوانید که از همان ابتدا با یک گزارش توجیهی می توان ترک تشریفات کرد، کاری که به عمد انجام نشد تا وقت پرسپولیس تلف شود.

دلایل لازم برای ترک تشریفات مناقصات دولتی را می بینید را پرسپولیس می توانست از همان اردیبهشت ماه که مشخص بودکار با آتیه تمام است آن را به کار برد تا فی الفور ترک تشریفات کرده و بدون برگزاری مزایده و با مذاکره، کارگزار بعدی را انتخاب کند. اما هدف چیز دیگری بود تضعیف و تضعیف و تضعیف پرسپولیس تا باقی تیمها بتوانند خود را به پرسپولیس برسانند. امیدواریم با این مدارک معدود هواداران روشنفکرنمای پرسپولیس دست از فریب خوردگی از صدری بردارند.

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس14

انتقادات به مجید صدری سرپرست تیم پرسپولیس

چند ماهه میگه پول کالدرون رو میدیم ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده میگفت حین برگزاری مزایده برای از دست نرفتن زمان مذاکره کردیم، 20 روز هم از مزایده گذشت ولی هنوز که هنوزه خبری نشده مگه کل سال چند روزه و لیگ چند هفته است که کارگزار این همه مدت از دست بره کل پول یک سال رو بده؟ میگفت تو تبلیغات محیطی زیر بار هیچ کس نمیریم و با افتخار میگفت پیشنهاد کارگزار استقلال برای کارگزاری خودمون رو رد کردیم، امروز خبر اومد که تبلیغات محیطی پرسپولیس رو هم دادن به کارگزار استقلال تا دوزار بندازه کف دست پرسپولیس، با خودشون قرارداد میبستیم بهتر نبود؟ فقط و فقط وام و قرض گرفته تا هزار تا تهمت نا بجا از هر خری بشنویم و هیچ واکنشی هم نمیده تنها اقدامش این بوده که هوادار پرسپولیس رو سوق داده به سمت اپ شرکت خودش تا بعد یک ماه 200 میلیون تومن درامد و کمک به باشگاه برسه تازه همین کار رو برای استقلال هم انجام داده که درامد استقلال بیشتر بوده و در واقع فقط جیب شرکت خودش رو پر کرده مرزهای خیانت رو جابجا کردی آقای صدری.

با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی وضعیت پرسپولیس زیر و رو شد. تغییر دولت و به دنبال آن انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان شرایط متفاوتی را برای مدیرعامل بوجود آورد تا تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را بگیرد. پرسپولیس که چند ماه آرام را از نظر مدیریتی پشت سرگذاشته بود با استعفا جعفر سمیعی مدیرعاملی باشگاه وارد بحران عجیبی شد، اعضای هیات مدیره سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد. موضوعی که تبعات سنگینی برای تیم پرسپولیس در فصل جدید به همراه داشت. عدم پرداخت مطالبات کالدرون هم باعث شد پنجره نقل و انتقالات بسته شود و یحیی در جذب دو بازیکن مدنظر خود تا اینجا ناکام مانده است.

پرونده شکایت کالدرون از پرسپولیس

پرسپولیس برای دریافت تاییدیه فیفا و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، باید طلب 750 هزار دلاری گابریل کالدرون را پرداخت کند و با وجود اعلام باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت کامل طلب سرمربی آرژانتینی، خبرها حاکی از این است که هنوزحدود 400 هزار دلار به حساب کالدرون واریزنشده و گویا یک مشکل بانکی در راه واریز این پول پیش آمده است. البته پرسپولیس بابت این واریز، تاییدیه بانک را دارد و نمی‌توان این مبلغ را بلوکه کرد اما قرمزها به دنبال راه میانبری برای واریز این مبلغ هستند و در همین راستا گویا از یک ایرانی فعال در اسپانیا کمک گرفته‌اند.

اگر پرسپولیس نتواند راهی برای حل این مشکل پیدا کند، این رقم بلوکه شده، باید طی 4 قسط 100 هزار دلاری به حساب کالدرون واریز شود که پروسه‌ بسیارزمان‌بری خواهد بود، آن هم در شرایطی که موضوع بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس، تا همین امروز هم هواداران و کادر فنی آن‌ها را بسیار نگران کرده است.

درگیری وزیر ورزش با سرمربی یحیی گل محمدی

حمید سجادی در صحبت های خود درباره پرسپولیس گفت: من با آقای صدری کاملاً در ارتباط هستم و او آدمی خدوم و پرتلاش است. من و او کاملاً با هم هماهنگ هستیم!

وزیر ورزش روز قبل بازی این تیم برابر صنعت نفت حمله عجیبی به یحیی گل محمدی کرد و در مصاحبه با تلویزیون گفت: اصلاً مسائل هیأت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. هیأت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم.

خواهش می‌کنم مسائل فنی تیم را بعضی‌ها بیخودی به مسائل مدیریتی ربط ندهند. کجای دنیا نتایج فنی یک تیم به مدیریت مربوط می‌شود که اینجا مربوط شود؟ اینها بهانه است، در ورزش قرار نیست همه ببرند پس کی قرار است مساوی کنیم؟ کی قرار است تیم ببازد؟

جواب یحیی گل محمدی به صحبت های وزیر ورزش

از آقای وزیر به عنوان یک شخص محترم که در ورزش بودند هیچ انتقادی نکردیم. ایشان سکان هدایت ورزش کشور را در اختیار دارد و می‌دانیم که مسئولیت‌شان سنگین است و من با احترام کامل در کنفرانس قبل از بازی صحبت کردم. این تیم 40-50 میلیون هوادار دارد که دوست دارند وضعیت مشخص شود، من هیچ قصدی نداشتم و فقط دلم برای تیم می‌سوزد. وقتی ما پوکر و گلات (چهار و پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر) را رقم زدیم نمی‌توانیم بگوییم فقط کادرفنی در آن نقش داشته است. قطعا همه اعضا و ارکان باشگاه کمک کردند، از مدیریت تا تدارکات باشگاه و حمایت هواداران تاثیر داشتند و نمی‌توانیم موفقیت یا عدم موفقیت را به شخص خاصی ربط دهیم. یک مجموعه تلاش می‌کند یا نتیجه می‌گیرد یا نمی‌گیرد. من حرف‌های غیرمنطقی نزدم.

 

تیر آخر به جان تیم پرسپولیس | سرپرست منفور، مدیرعامل جدید!

در حالی که پس از استعفای جعفر سمیعی از تیم پرسپولیس بسیاری انتظار داشتند که ترکیب هیئت مدیره باتوجه به تغییر دولت، با دگرگونی مواجه شده و تکلیف پرسپولیس روشن شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس1

پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی تیم پرسپولیس، مجید صدری سرپرست تیم پرسپولیس شد و قرار بود پس از بازی تیم پرسپولیس برابر الهلال تکلیف تیم جدید مدیریتی این باشگاه مشخص شود اما هنور این اتفاق نیافتاده است. اعضای تیم پرسپولیس که با مشکلات زیادی در این فصل روبه رو بودند شب گذشته استوری اعتراض آمیزی منتشر کردند. هواداران تیم پرسپولیس تمام مشکلات را از چشم مجید صدری می بینند. همچنین سجادی وزیر ورزش دولت جدید هم مورد انتقاد و اعتراض هواداران است.

کسایی که باید مدت ها پیش دمشون رو روی کولشون میذاشتن و از پرسپولیس می‌رفتن حالا با کمال وقاحت صدری رو به عنوان مدیرعامل به وزارت ورزش معرفی کردن! ماحصل حضور صدری توی باشگاه به جز بالا آوردن بدهی سنگین و وعده های پوچ چی بوده که حالا به دنبال احیاش هستین! صدری به هیچ وجه انتخاب هوادار پرسپولیس نیست و قطعا اتفاقات زمان رسول‌پناه و ایرج عرب رو با انتخابش به عنوان مدیرعامل در پی خواهد داشت. دقیقا بازی رسول پناه رو این بار با صدری اجرا کردن. به محض ورود سجادی به وزارت ورزش، سمیعی و شکوری رو فراری دادن بعد یه اسم سرپرست و یه بازی موش وگربه با کادر و بازیکنا راه انداخت و مدام وعده داد تا وزیر به استقلال رسیدگی کنه و این وسط پول کالدرون رو بهونه نقشه های خودشون کردن در صورتی که واریز پول 48 ساعت بیشتر زمان نمیبره و اگه بلد نبودی از آذری کمک میگرفتی و هزار وعده و دروغ تکراری دیگه اما این وسط فقط اونا بازی نکردن کادر فنی و بازیکن تا امروز از صدری تعریف کرد و همین تعریف باعث سکوت هوادار شد. تا امروز همه استوری گذاشتن یهویی صدری شد مدیر و القصه بازی نابودی پرسپولیس از انروز رسما با کارگردانی وزیر و دستیاری صدری کلید خورد و ما هوادارها هم مثل همیشه ساکت و بی تفاوت فقط تماشاچی این فیلم. اگه امروز حرف نزنیم فردا اشک حسرت رو چشم تک تک هوادار جاری میشه میگی نه آینده نزدیک گواه این حرف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied