شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه امروز/ قیمت طلا کارکرده

قیمت طلا و سکه امروز/ سکه ارزان شد

قیمت طلا و سکه امروز در روند معاملات امروز بازار آزاد تغییر کرد و روند کاهشی داشت .

قیمت طلا و سکه امروز/ سکه ارزان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه : قیمت طلا و سکه امروز باز تغییر کرد و وارد کانال جدیدی شد و خریداران را با تردید برای خریدن این فلز گرانبها با تردید مواجه کرد. به نظر می رسد کارشناسان عوامل مختلفی را به قیمت طلا و سکه امروز  مرتبط می دانند و خیلی ها معتقدند که افزایش یا کاهش بیت کوین با قیمت طلا و سکه امروز  مرتبط نیست بنابراین بسیاری از متقاضیان به منظور صرف یا سرمایه گذاری از قیمت طلا و سکه امروز مطلع شده و براساس آخرین تغییرات قیمت طلا و سکه امروز تصمیم سازی می کنند. 

 

قیمت طلا و سکه امروز

نرخ انواع سکه اعم از سکه تمام طرح جدید (امامی)، سکه تمام طرح قدیم (بهار آزادی) و سکه گرمی در روند معاملات امروز بازار تغییراتی را تجربه کرده است.

 نرخ انواع سکه‌های پر خرید و فروش در روند معاملات امروز بازار آزاد در جدول زیر آمده است:

ارز قیمت تغییر تاریخ

سکه امامی 12,995,000 -18,000 (%-0.14) امروز

سکه امامی 13,013,000 387,000 (%3.07) دیروز

سکه امامی 12,626,000 5,000 (%0.04) 3 روز پیش

قیمت طلا و سکه در بازار1

پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال 1400

قیمت طلا مدتی است در کانال ۱٫۱ میلیون تومان در حال نوسان است. آیا این کانال تا پایان سال تغییر خواهد کرد؟ در این گزارش پیش‌بینی هشت کارشناس اقتصادی از آینده قیمت طلا را می خوانید:

نیما میرزایی، گفت: در بازار جهانی طلا، توانایی صعود قیمت مشاهده نمی‌شود اما در بازار داخلی به دلیل نوسان احتمالی دلار ممکن است قیمت طلا تا پایان امسال تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

مریم محبی، بیان کرد: پتانسیل رشد وجود دارد و در بهترین حالت در بازار جهانی تا ۱۸۰۰ دلار در هر انس افزایش می‌یابد و در بازار داخل هم ارزان نخواهد شد و متناسب با تورم رشد می‌کند.

میلاد صادقی، اظهار داشت: قیمت تعادلی هر گرم طلا اکنون ۱٫۱ میلیون تومان است اما ظرفیت رشد تا گرمی ۱٫۲ میلیون تومان را دارد و تا پایان سال نرخ تعادلی آن ممکن است به ۱٫۴ میلیون تومان برسد.

مجتی دیبا، گفت: رشدی شبیه به دلار یعنی در حد چهار تا پنج درصد تا پایان سال را می‌توان برای طلا پیش‌بینی کرد و اگر هم دلار ریزش کند طلا هم متاثر خواهد شد.

نیما آگاهی، اظهار داشت: مثل دلار یک روند صعودی محدود خواهد داشت و نهایتا ۱۰ تا ۱۵ درصد تا پایان امسال رشد می‌کند.

محمد حشمتی، بیان کرد: مثل دلار یک روند آرام خواهد داشت و در بازار جهانی هم نرخ انس جهانی بعید است به دو هزار دلار برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied