شمانیوز
شما نیوز

بهترین تور گرجستان هوایی

گرجستان جزء کشورهای اروپای شرقی می باشد که در کنار ساحل دریا ی سیاه قرار گرفته است و مرز بین آسیا و اروپا را تشکیل می دهد. اگر می خواهید به این کشور زیبا سفر کنید  بهترین تور گرجستان  را برگزینید. همچنین سریع ترین و بهترین راه دسترسی به کشور گرجستان از طریق هواپیما می باشد که پرواز مستقیم از تهران به شهرهای باتومی و تفلیس وجود دارد. حال شما می توانید با بهترین و متنوع ترین ایرلاین ها چه در خارج و چه در داخل سفر بدون دغدغه و راحتی به باتومی یا تفلیس را تجربه کنید. البته برای تورهای هوایی آژانس های متعددی وجود دارند که با کمترین هزینه و باکیفیت ترین امکانات سفر شما به گرجستان را فراهم می کنند.

 

تور گرجستان هوایی از چه شهرهایی می گذرد؟

گرجستان

تور گرجستان هوایی

امروزه با توجه به محدودیت های کرونایی و شرایط موجود که بر کل دنیا و حتی ایران حکم فرما می باشد موجب کاهش پروازهای خارجی شده است. اما در مورد پروازهای گرجستان و تور گرجستان هوایی به این شکل است که مبداء کل تورهای برگزارکننده تهران می باشد که البته امکان تغییر آنها به دیگر شهرها نیز وجود دارد.

 

تور گرجستان هوایی با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟

تور گرجستان هوایی به صورتی است که در تمام روزهای هفته بلیط هواپیما برای فروش وجود دارد. همچنین شرکت های هواپیمایی متعددی به کشور گرجستان پرواز می کنند که به غیر از پروازهای رفت و برگشت به طور مستقیم، به صورت روزانه به کشورهای خاورمیانه، اروپا و آسیا نیز پرواز دارند. البته پروازهای ایران به گرجستان به وسیله ایرلاین هایی مانند ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز، لوفتانزا، چک ایرلاینز، هواپیمای اریکا، فلای دبی، اتحاد ایرویز و ... صورت می گیرند که جزء پروازهای خارجی هستند. اما ایرلاین های داخلی مانند قشم ایر، ایران ایر، ماهان و ... از تهران به گرجستان و تفلیس پرواز مستقیم دارند. همچنین مدت زمان لازم برای پرواز از ایران به گرجستان حدود یک ساعت و نیم است که این مدت با توجه به شرایط آب و هوایی و توقف متغیر می باشد.

 

در تور گرجستان هوایی، پروازهای داخلی را انتخاب می کنید یا پروازهای خارجی؟

تورهایی که برای مسافران به مقصد گرجستان در دسترس می باشند شامل قطر ایرویز، قشم ایر، ترکیش ایرلاینز و خطوط هوایی تابان هستند که تقریبا قیمتی در یک رنج دارند. اما ایرلاین های خارجی قیمتی حدود هشت برابر قیمت ایرلاین های داخلی را دارند. در نتیجه انتخاب ایرلاین های داخلی به صرفه تر از ایرلاین های خارجی است.

استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی در تور گرجستان هوایی

گرجستان

استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی در تور گرجستان هوایی

یکی از خدمات مهم تور گرجستان هوایی استفاده از ترانسفر فرودگاهی است. بنابراین زمانی که شما به هر یک از فرودگاه های قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین،قشم ایر یا خطوط هوایی تابان می رسید. ترانسفر هتل مورد نظر با یک‌ تابلو به نام آژانس یا هتل منتظر شما است که تا هتل محل اسکانتان را نشان دهد. همچنین باید از تور لیدرهای خود ساعت ترانسفر برگشت را جویا شوید زیرا طبق موقعیت شهر، مکان هتل، روز و همچنین ساعت برگشت ساعت ترانسفرها متفاوت است.

 

تور گرجستان هوایی از طریق دو فرودگاه مهم تفلیس و باتومی

گرجستان دارای جاذبه های فراوانی است که هر ساله تعدادی زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. بنابراین جهت برگزاری تورهای خود به خطوط هوایی نیازمند هستند که در این میان دارای هجده فرودگاه می باشند. یازده فرودگاه آن ها به شکل همگانی و هفت فرودگاه دیگر به شکل نظامی مورد استفاده قرار می گیرند. البته بیشترین مسافران شهر  تفلیس و باتومی را جهت مسافرت انتخاب می کنند. از این رو فرودگاه آنها بیشتر مورد توجه قرار گفته و مسئول برگزاری تورهای هوایی هستند.

فرودگاه تفلیس گرجستان

فرودگاه تفلیس یا فرودگاه بین المللی نوو الکسیوکا  یکی از فرودگاه های اصلی گرجستان محسوب می شود. بنابراین اگر به کشور گرجستان و شهر تفلیس سفر می کنید فرود شما در این فرودگاه است. همچنین این فرودگاه علاوه بر بین المللی بودن به عنوان فرودگاه عمومی نیاز از آن نام برده می شود‌.

فرودگاه باتومی گرجستان

فرودگاه باتومی یکی از فرودگاه های بین المللی معتبر و شناخته شده کشور گرجستان است که دو کیلومتر از شهر باتومی فاصله دارد. همچنین این فرودگاه به شهر آرتوین ترکیه نزدیک است. در نتیجه قراردادی بین کشور ترکیه و گرجستان در سال 2007 بسته شد که فرودگاه باتومی به عنوان فرودگاه مشترک بین دو کشور باشد و مسافر شهر آرتوین در فرودگاه باتومی به ترکیه ترانسفر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied