شمانیوز
شما نیوز

این بازیگر ایرانی زیباترین زن جهان شد

ترلان پروانه بازیگر مشهور ایرانی به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است، وبسایت TC Candler نام ترلان پروانه را در فهرست زیباترین زنان جهان قرار داد

این بازیگر ایرانی زیباترین زن جهان شد

ترلان پروانه بازیگر مشهور ایرانی به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است، وبسایت TC Candler نام ترلان پروانه را در فهرست زیباترین زنان جهان قرار داد، ترلان پروانه بازیگر ۲۲ ساله سینمای ایران از سوی وبسایت TC Candler در لیست نامزدهای ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت. ترلان پروانه نیز با انتشار استوری در صفحه ی اینستاگرام خود این خبر را به هوادارانش اعلام کرد و گفت برای بار دوم نامزد زیباترین زنان جهان قرار گرفته است.

این سایت هر ساله و با نزدیک شدن به پایان سال لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان جهان را معرفی می‌کند. نتیجه نهایی زیباترین‌‌ های سال به انتخاب این وبسایت ۱۲ روز دیگر (۲۷ دسامبر) منتشر خواهد شد.ترلان پروانه، دختر ۱۶۵ سانتیمتری خوش چهره سینمای ایران را می‌ توان یکی از پدیده ‌های دهه نود شمسی دانست که خیلی زود با کمک شبکه‌ های اجتماعی و جریان‌ سازی با سلبریتی‌ های فوتبالی و سینمایی، در کانون توجه رسانه ‌ها و کاربران جامعه اطلاعاتی کشور قرار گرفت. دختر رمانتیک شیرازی، گرافیست است و با وجود سن کم، در ده ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

معمولا ویدیوها و سلفی‌های یهویی که ترلان پروانه در طول هفته در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند، خیلی زود بازتاب پیدا می‌کند و سر و کله ویدیوها و نوشته‌های در کانال‌های خصوصی و عمومی سینمایی و هنری پیدا می‌شود.صفحه اینستاگرام وی، آذر ۱۳۹۶ شروع به کار کرد و تاکنون صدها فایل ویدیویی و عکس و موسیقی های مورد علاقه وی در آن به اشتراک گذاشته شده است.

160819182926981-irannaz-com

منبع : ایران ناز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied