شمانیوز
شما نیوز

تزریق ادرار این زنان در بدن ۳ سوت لاغرتان می کند

روش های عجیب لاغری در مدت زمان کوتاه و بدون ورزش در دنیا بسیار رواج پیدا کرده در صورتی که این روش های عجیب و بدون علم باعث آسیب زدن فرد به خود می شود.

تزریق ادرار این زنان در بدن ۳ سوت لاغرتان می کند

چگونه بعضی افراد بسیار لاغر می ‎مانند؟ وقتی صحبت از کاهش وزن می ‎شود، گزینه های بسیار معدودی باعث می ‎شوند غذای سالم و وزرش منظم قدیمی پیروز شود. این بدان معنا نیست که مردم سعی نکرده باشند. چه به دلیل بی حوصلگی، نا امیدی و حتی یک اختلال روانی مانند بی اشتهایی، بعضی از افراد به هر اندازه برای آب کردن چند کیلو وزن اضافه رژیم می ‎گیرند. اما متاسفانه رژیم های غذایی زود گذر بیشتر از آن که برای سلامتی مفید باشند، خطرناک اند. در این بخش از ورزش و تناسب اندام شمانیوز 24راه دیوانه وار وجود دارد که بعضی افراد سعی می ‎کنند با استفاده از آن ها لاغر بمانند.

۲۳روش دیوانه وار وعجیب که مردم برای لاغری از آن ها استفاده می ‎کنند

1.رژیم غذایی هواخواری

رژیم غذایی هوا در فرانسه، با عنوان "خوردن هوا به عنوان غذا" شناخته شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این رژیم غذایی اصطلاحا یک فانتزی برای گرسنگی دادن به خود است. در این رژیم فرد در تلاش فریب دادن مغز خود باید حرکات مخصوص آماده کردن غذا، چیدن میز و بو کردن غذا را انجام دهد.

2.انسولین

صرف نظر از این واقعیت که این کار ساده نیست، بسیاری ازافراد سعی در تزریق انسولین به خود به منظور کاهش قند خون و تجزیه ی چربی به جای کربوهیدرات دارند. تزریق انسولین بسیار خطر ناک است و اگر بدون دستور پزشک انجام شود می‎ تواند منجر به ایجاد دیابت در افراد غیر دیابتی شود و یا حتی فرد را به حالت کما ببرد.

3.سیب و قهوه

رژیم سیب و قهوه همان چیزی است که به نظر می ‎رسد. تا جایی که می‎توانید چیزی جز سیب و قهوه نخورید. از نظر تئوری، قهوه به عنوان یک ادرار آورنده عمل می‎کند وچربی سوز است و سیب انرژی و مواد مغزی بدن شما را تامین می ‎کند. در واقعیت، بعید است وزن زیادی از دست دهید و احتمالا دوران بدی خواهید داشت.

4.بستن دور کمر

بستن دور کمر با پلاستیک به منظور عرق کردن بیشتر است. تعریق بیش از حد بسیار بد است و ممکن است منجر به کم آبی شدید، حالت تهوع و حتی گرما زدگی شود.

5.رژیم زیبایی خواب

رژیم غذایی زیبایی که به منظور کمک به افرادی که با رژیم های غذایی مقابله می ‎کنند، طراحی شده است و این گونه است که هر وقت کسی شروع به خوردن شدید می ‎کند، فقط مقداری قرص خواب بخورد و برای چند روز از آن شرایط خاص خارج شود.

درست است که وقتی شخص خوابیده نمی ‎تواند چیزی بخورد اما این عمل باعث آتروفی عضلات و کمبود آب می ‎شود و مصرف بیش از حد این قرص ها بسیار خطر ناک است.

6.گرده زنبور

گرده زنبور عسل به عنوان نوعی رژیم غذایی فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است و شامل تمام مواد مغذی ضروری بدن بوده وباعث افزایش عملکرد بدن حین ورزش، درمان آسم و کاهش چربی می ‎شود. با وجود آزمایش های متعدد ، هیچ یک از اثرات ادعایی آن اثبات نشده و در واقع گرده زنبور عسل باعث واکنش های آلرژیک شدید در افرادی که از آن به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کردند ، شده است.

7.رنگ آبی

مطالعات نشان داده اند رنگ آبی سرکوب کننده ی اشتها است. بنابراین اگر فردی پرخور باشد می ‎تواند از رنگ آبی در محل زندگی اش استفاده کند. هرچند عجیب به نظر می ‎رسد اما خوشبختانه صدمه ای نخواهد زد.

8.رژیم غذایی غذای کودک

از آنجا که یک وعده غذای کودک به طور معمول از 20 تا 100 کالری متغیر است، می تواند باعث کاهش وزن سریع در بزرگسالان شود اما با این حال خوردن غذای کودک اغلب می تواند منجر به عدم تعادل غذایی در بزرگسالان شود و باعث کمبود پروتئین، فیبر و سایر مواد معدنی مهم خواهد شد.

9.دارو ها

یکی از قدیمی ترین روش ها برای کاهش وزن خوردن دارو های لاغری است، در حالی که بسیاری از آن ها مشکلات زیادی برای فرد ایجاد می کند.بسیاری از افراد فریب خورده در تلاش برای کاهش وزن، با دیدن نتایج وحشتناک به سمت مواد مخدر مانند کوکائین، هروئین و متامفتامین استفاده کرده اند.

10.مونونوکلئوز

مونونوکلئوز یک ویروس خطرناک است که غالبا بر اشتهای فرد تاثیر می ‎گذارد، به این صورت در حالی که فرد انرژی خود را مصرف می ‎کند، میلی به خوردن غذا نداشته باشد و در نتیجه به سرعت وزن خود را از دست می‎ دهد که چنانچه نمناک اشاره کرده است عوارض آن شامل تب، گلودرد و تورم لوزه ها ، غدد لنفاوی و طحال است.

11.پاستیل

در حالی که پاستیل ها غذای رژیمی محسوب نمی‎ شوند، انواع بدون قند آن ها حاوی ماده جالبی به نام لیکازین، یک ملین قوی است.

12.رژیم غذایی سوپ کلم

رژیم غذایی سوپ کلم که در طول جنگ جهانی دوم برای جلوگیری از کمبود ویتامین استفاده می ‎شد، در دهه 1990 به عنوان روشی برای کاهش وزن سریع به محبوبیت رسید. افرادی که از این رژیم پیروی می ‎کنند ،کمتر از 1000 کالری در روز دریافت می ‎کنند( در حالی که برای یک شخص بزرگسال میانگین2000 کالری لازم است)، بنابراین هر نوع ورزش و فعالیت بدنی غیر ممکن خواهد شد.

13.شربت ایپکا

این شربت در پزشکی برای خالی کردن معده بیمارانی که مسموم شده اند استفاده می ‎شود. خوردن این شربت باعث بالا آوردن شخص می ‎شود.

14. پوشیدن گن برای لاغری

ممکن است به نظر برسد که پوشیدن گن برای چند ساعت در طول روز راه مناسبی برای کوچک کردن کمر باشد اما از نظر پزشکی پوشیدن گن های لاغری نه تنها بی فایده است بلکه می ‎تواند فشار زیادی به بدن و اندام های داخلی وارد کند.

15. لوله تغذیه

این روش به طور معمول برای بیماران سرسخت در بیمارستان های روانپزشکی استفاده می ‎شود. رژیم غذایی لوله تغذیه شامل قرار دادن یک لوله کوچک از طریق بینی و مری و پمپ کردن یک محلول چربی کم کالری به طور مستقیم به معده فرد است.در این روش لوله به مدت چند روز ار بدن خارج نمی‎ شود و رژیم بدن شما را به گونه ای تحت تاثیر قرار می ‎دهد که چربی بدن برای انرژی سوخته می شود.

16. تزریق ادرار

تزریق ادرار زن حامله به بدن ممکن است مسخره به نظر برسد و این طور هم است، با این حال؛ مانع نمی ‎شود که برخی از افراد آن را امتحان نکنند. ادرار زن حامله حاوی هورمون گنادوترپین کورینی است که می ‎تواند مغز انسان را به این باور برساند که باردار است و بنابراین سرعت متابولیسم را افزایش می ‎دهد و کالری را نیز سریع تر از حد معمول می ‎سوزاند.

17. رژیم غذایی قاشق

رژیم قاشق یک برنامه غذایی است که در آن فرد فقط می‎ تواند غذاهایی را بخورد که با یک قاشق خورده شوند. هدف این است که شخص کالری خود را محدود کرده و به غذاهای سالم مانند سوپ و ماست بچسبد اما اکثر مردم تمام روز فقط به خوردن پودینگ می ‎پردازند و به جایی نمی‎ رسند.

18. اردوگاه بوت آنا

سایت هایی که روش زندگی همراه با بی اشتهایی و گرسنگی را ترویج می ‎دهند. با برنامه رژیم غذایی 0 تا 500 کالری در روز ، این نوع از عادات غذایی می ‎تواند برای سلامتی افراد مضر باشد و حتی می ‎تواند منجر به حمله قلبی و نارسایی ارگان های بدن شود.

19. اسلیو معده

عمل جراحی که پزشک مقدار غذای عبوری از دستگاه گوارش را محدود می کند. افرادی که تحت عمل اسلیو معده قرار می ‎گیرند همواره در معرض خطر چاقی قرار دارند و نیازمند دنبال کردن یک رژیم غذایی دقیق هستند. این عمل ممکن است عوارض جانبی منفی شدیدی در پی داشته باشد.

20. رژیم غذایی توپ پنبه ای

این رژیم شامل خیساندن توپ های پنبه ای در آب و یا آب میوه و خوردن آن ها به منظور فریب بدن و در واقع همان گرسنگی کشیدن است. در حالی که ممکن است پنبه در روده انباشته شده و باعث درد و ناراحتی شدید شود.

21. رژیم کرم کدو

این رژیم شامل ورود کرم کدو به روده های فرد است تا هرچیزی که شخص می خورد را تغذیه کند . این رژیم می ‎تواند مشکلات پایداری برای سلامتی ایجاد کند و گاهی اوقات ممکن است کرم بیش از حد رشد کند و دیگر از معده خارج نشود.

22. رژیم سم زدایی

این رژیم غذایی مایع شامل نوشیدن یک شربت آب لیمو ، فلفل کاین و شربت افرا است. هدف از این رژیم پاکسازی بدن از سموم و ناخالصی ها است.

23. وصله زدن به زبان

در این روش شخص یک تکه پارچه کوچک را به بالای زبان خود می ‎دوزد تا خوردن غذا های جامد غیر قابل تحمل شود. این امر شخص را وادار می ‎کند تا زمانی که دهانش وصله دار است یک رژیم کاملا مایع را حفظ کند و اما این روش ابدا توصیه نمی شود.

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied