شمانیوز
شما نیوز

در عرض ۱۰ دقیقه از شر این بیماری ظاهری خلاص شوید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تکنیک های جراحی زیبایی افراد می توانند بسیاری از نارضایتی های خود نسبت به شکل ظاهری خود را ترمیم کنند.

در عرض ۱۰ دقیقه از شر این بیماری ظاهری خلاص شوید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تکنیک های جراحی زیبایی افراد می توانند بسیاری از نارضایتی های خود نسبت به شکل ظاهری خود را ترمیم کنند.یکی از این موارد داشتن غبغب می باشد که البته برای رفع آن باید به بهترین دکتر برای رفع غبغب مراجعه بکنید.

دلایل ایجاد غبغب:

دلیل اصلی ایجاد غبغب تجمع چربی در ناحیه زیر گردن می باشد. این تجمع می تواند به دلیل ژنتیکی و یا شکل خاص استخوان گونه و یا به دلیل اضافه وزن و چاقی ایجاد شود.

در بعضی افراد حتی بعد از لاغر شدن هم این تجمع چربی از بین نخواهد رفت و احتیاج به دکتر رفع غبغب خواهند داشت. بهترین دکتر برای رفع غبغب بسیار می تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای انجام لیفت با نخ اینجا را کلیک کنید.

بهترین دکتر برای رفع غبغب چه کمکی به شما در این رابطه می تواند بکند؟

رفع غبغب یعنی اینکه تجمع چربی زیر گردن با استفاده از یک روش با تشخیص بهترین دکتر برای رفع غبغب از بین برود حالا این روش می تواند تهاجمی یا جراحی باشد و یا غیر تهاجمی و با استفاده از تکنیک های لیفت پوست و صورت انجام بپذیرد.

البته در مواقعی کاهش وزن هم می تواند. باعث رفع این مورد شود ولی این موضوع عمومیت ندارد.

روش هایی که دکتر رفع غبغب یا متخصص زیبایی برای این موردپیشنهاد میکند؟

همواره برای مسائل پزشکی و به ویژه مسائل مربوط به زیبایی و پوست و مسائلی مانند: غبغب لازم است که به  بهترین دکتر برای رفع غبغب مراجعه کنید زیرا در این موارد پذیرش ریسک جبران ناپذیر خواهد بود.

روش های کامل لیفت بینی با نخ در لینک قبل موجود است. در قسمت پایین به یکسری از تکنیک های متداول رفع غبغب اشاره خواهیم کرد:

1. کشیدن و لیفتینگ چانه: در این روش جراحی دو برش در قسمت جلو و پشت لاله گوش داده می شود و چربی موجود در ناحیه غبغب تخلیه می شود. برای این روش احتیاج به بیهوشی داریم عوارض و دوران نقاهت مختصر و نتیجه دائمی می باشد.

2. تحریک پوست صورت بوسیله نخ های مخصوص برای تولید کلاژن: در این روش در محل های مورد نیاز نخ های مخصوص و قابل جذب زیر پوست کار گذاشته می شود.

این روش باید توسط بهترین دکتر برای رفع غبغب صورت گیرد. این روش به علت اینکه هم محل کار گذاشتن نخ ها و هم روش انجام با بدون عفونت انجام شود بسیار مهم و حساس می باشد.

این نخها زخم های کوچکی در محل ایجاد کرده که باعث تحریک کلاژن سازی در محل شده و بعد از 6 ماه جذب می شوند. عوارض این عمل کم و ماندگاری 2 الی 3 سال خواهد بود.

3. اصلاح غبغب با استفاده از لیزر: این روش یکی از جدیدترین روش ها میباشد در این روش لیزر با طول موج خاصی به محل تابانده میشود و باعث تحریک و شل شدن چربی و جذب آن و جوان شدن پوست می شود.

4. از بین بردن غبغب با استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز: این روش باید توسط بهترین دکتربرای رفع غبغب انجام پذیرد چون بسیار حساس است.

در این روش که هایفوتراپی نیز می گویند امواج اولتراسونیک با شدت بالا و متمرکز به محل مورد نظر تابانده می شوند. این حالت باعث تحریک پوست به کلاژن سازی و جوانتر شدن آن می شود.

این روش جزء سیف ترین و مطمئن ترین روش برای این منظور می باشد. این روش غیر تهاجمی و غیر جراحی می باشد ولی برای انجام افتادگی خفیف کاربرد دارد. و دوره انجام آن 3 الی 6 ماه می باشد.

5. تزریق مواد حل کننده چربی در محل غبغب: در این روش که لیپودیسالو هو گفته می شود از آنزیم هایی که بدن برای تجزیه چربی استفاده می کند به محل غبغب تزریق شده و باعث لیز شدن سلول های چربی و دفع آن می شود.

این روش هم غیر جراحی بوده و در 3 الی 6 جلسه انجام می پذیرد. تنها مورد در این روش درد محل تزریق است که با مصرف مسکن مرتفع می شود. برای انجام لیفت ابرو با نخ https://armanelahie.com/بالا-کشیدن-ابرو/  لینک قبل را کلیک کنید.

6. لیپوساکشن: این روش که معمولا باید توسط بهترین دکتر برای رفع غبغب  صورت گیرد. معمولا برای افراد و مواردی پیشنهاد می شود که این غبغب و تجمع چربی به صورت موضعی بوده و به هیچ وجه رفع نمی شود.

این روش، روشی تهاجمی و جراحی بوده و نیاز به بیهوشی دارد. دوره نقاهت این روش معمولا 2 هفته است که ولی از هفته اول می توان کار های روزمره خود را انجام دهد.

عوارض روش های رفع غبغب:

1. ایجاد عفونت ثانویه

2. عدم تقارن در صورت و عدم یکنواختی از بین رفتن چربی ها در محل

3. بازگشت به حالت اولیه و عدم رضایت

4. کبودی و تورم در محل انجام عمل

5. ایجاد تب

نکته: در تمام روش های بالا که اشاره شد مهارت پزشک در درجه اول قرار دارد و در صورت داشتن مهارت بالا عوارضی ایجاد نخواهد شد و اگر هم ایجاد شود بسیار ناچیز خواهد بود.

پس بهتر است برای انجام عمل اصلاح  غبغب برای خود بهترین دکتر  برای رفع غبغب استفاده کنیم. زیرا زیبایی و ظاهر موردی نمی باشد که قابل برگشت و جبران باشد.

 

منبع : ایران ناز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied