شمانیوز
شما نیوز

خرید و فروش واکسن کرونا با این برچسب جرم است

جهانپور گفت: فروش هرگونه واکسن با برچسب واکسن کرونا در ناصرخسرو و فضای مجازی تخلف بوده و استفاده از آنها عوارض جدی در پی دارد.

خرید و فروش واکسن کرونا با این برچسب جرم است

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص برخی اخبار در خصوص فروش واکسن کرونا در بازار سیاه و ناصر خسور اظهار کرد: افراد سودجو و فرصت طلب در بسیاری از کشور‌ها اقدام به کلاه برداری در این زمنیه کردند که متاسفانه در کشور ما در بازار سیاه ناصرخسرو چنین شایعاتی دامن زده شد، اما اطلاعات میدانی نشان می‌دهد چنین موضوعی وجود ندارد و اگر کالایی با برچسب واکسن کرونا و آنفلوآنزا در بازار سیاه یا فضای مجازی به فروش رسید کالایی تقلبی است.

او بیان کرد: زنجیره انتقال واکسن کرونا به کشور خاص است و تهیه این واکسن در بازار‌های غیرر سمی اثربخشی ندارد و مصرف آن‌ها منجر به عوارض جدی و مرگ خواهد شد بنابراین مردم توجه داشته باشند به تهیه دارو‌هایی که از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است، اقدام نکنند. واکسن‌ها قطعا از طریق مبادی رسمی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

جهانپور با بیان اینکه وزارت بهداشت بر این موضوع نظارت می‌کند، گفت: وزارت بهداشت و نیرو‌های انتظامی و قضایی به تخلفات رسیدگی خواهند کرد، مردم چه در بازار داخل چه در خارج از کشور کالا را از مبادی غیررسمی تهیه نکنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied