شمانیوز
شما نیوز

کرونا در این استان نگران کننده اعلام شد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نمودار موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مازندران برخلاف روند نزولی بیماری در کشور، در حال صعود است.

کرونا در این استان نگران کننده اعلام شد

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت نگران کننده کرونا در استان مازندران اظهار کرد: شهرستان‌های ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در استان مازندران تنها شهرستان‌های قرمز در کشور یعنی در وضعیت بسیار پرخطر هستند. مابقی شهرستان‌های این استان نیز در وضعیت نارنجی یا پرخطر قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: نمودار موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مازندران برخلاف روند نزولی بیماری در کشور، در حال صعود است و به طور اطمینان در صورت ادامه روند افزایشی شهرستان‌های بیشتری از این استان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

لاری ادامه داد: افزایش تعداد موارد غربالگری، انجام گسترده تست‌های سریع، توسعه مراقبت‌های منزل به منزل و محله به محله در قالب طرح شهید سلیمانی با تلاش شبانه روزی همکاران نظام سلامت استان، هلال احمر و بسیج در حال اجرا است.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی تیم‌های نظارتی و حمایتی در قالب طرح مذکور و همکاری جدی مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی به خصوص پرهیز از دورهمی خانوادگی و خودداری از ملاقات محلی در مناطق روستایی، شاهد توقف روند نگران کننده بیماری در این استان باشیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied