شمانیوز
شما نیوز

با این روش های عجیب به جنگ با زخم معده بروید!

راه درمان زخم معده,درمان زخم معده,شیوه درمان زخم معدهشایع‌ترین نشانه زخم معده، احساس متوسطی از گرفتگی و سوزش در ناحیه شکم است

با این روش های عجیب به جنگ با زخم معده بروید!

در تعریف نحوه ایجاد "زخم معده" باید گفت در معده ما یک‌ لایه ضخیم از مخاط وجود دارد که معده را از شیره‌های گوارشی محافظت می‌کند که فوق‌العاده اسیدی هستند و در هر زمانی در ترشح مخاط به‌وجود می‌آید، شیره‌های گوارشی بافت‌هایی را که به معده نزدیک است تحلیل می‌برد و همین امر باعث ایجاد زخم معده می‌شود.

شایع‌ترین نشانه زخم معده، احساس متوسطی از گرفتگی و سوزش در ناحیه شکم است؛ از آنجا که زخم‌ها در پوشش معده یا روده کوچک است، درد به‌طور کلاسیک در ارتباط با ترشح اسید در روده‌ها است و در آن زمان اتفاق می‌افتد؛ درد معمولاً بین وعده‌های غذایی و در شب زمانی که اسید در معده وجود دارد اما هیچ غذایی برای عمل به‌عنوان یک بافر وجود ندارد، شروع می‌شود.

برای درمان زخم معده در طب نوین، معمولاً از داروهای مختلف شیمیایی استفاده می‌شود که گاهی عوارض این داروهای شیمیایی برای بیمار از اصل عارضه زخم معده نیز شدیدتر است!

اما در طب سنتی و طب ایرانی ــ اسلامی درمان‌های ساده متعددی برای زخم معده وجود دارد از جمله این درمان بسیار ساده: «اگر بعد از صرف غذا، 3 قاشق روغن بادام شیرین اصل میل کنید و تا یک ساعت چیزی نخورید، سخت‌ترین زخم معده هم درمان خواهد شد!».

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied