شمانیوز
شما نیوز

قبل از کراتینه کردن با بوتاکس مو آشنا شوید

اگر موهایتان سوخته و یا وز شده است بوتاکس مو را در نظر بگیرید که با بهترین مواد و ویتامین ها می تواند التیام بخش موهای شما شود.

قبل از کراتینه کردن با بوتاکس مو آشنا شوید

وقتی به چین و چروک فکر می کنید، ممکن است به بوتاکس هم فکر کنید، یک داروی تجویزی معمولی که برخی از مردم برای چین و چروکشان استفاده می کنند اما درباره بوتاکس برای مو چه موی سر شما، به اندازه پوست صورت نیز پری و الاستیسیته خود را از دست می دهد.محصولات جدید مو به عنوان بوتاکس برای مو عمل می کنند چون قرار است به پر کردن مو کمک کنند، آن را صاف کنند، و وزی اش را کاهش دهند

بوتاکس مو چیست؟

چنانچه دراین بخش از دنیای مد نمناک توضیح خواهیم داد بوتاکس مو یک درمان مویی است که ادعا می کند به حذف وزی مو کمک می کند.درمان ضد پیری مو یک درمان شیمیایی نیست، بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیقی است که به بازسازی موی شما کمک می کند، با استفاده از مواد اولیه ای مثل پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپیدها.

در اصل، مو باید بازسازی شود و هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کند و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه دهد.در بوتاکس های خوب ادعا می شود که از ترکیباتی انحصاری با این مواد استفاده می کنند:

    روغن خاویار

    بونت- ال پپتید

    ویتامین B -5

    ویتامین E

مجموعه ای از کلاژن ها، که "بوتاکس" را یک درمان می کند.

چه کسی می تواند از بوتاکس برای موهایش استفاده کند؟

اگر این موارد را دارید می توانید از بوتاکس استفاده کنید:

    مو خوره

    موهای کم پشت و کدر

    موهای آسیب دیده

    موهای وز

آیا دوست دارید موهایتان صاف باشد:

به طور کلی، بوتاکس، برای هر نوع مویی ایمن تلقی می شود.

بوتاکس مو چطور انجام می شود؟ در طی انجام کار چه اتفاقی می افتد؟

بوتاکس، به موی شما تزریق نمی شود. در عوض، یک عامل نرم کنندگی است که مستقیماً به رشته های مو اعمال می شود.شما می توانید به سالن آرایشگاه بروید تا درمان را انجام دهید و یا محصولات را خریداری کنید تا در خانه انجام دهید.

این درمان با شامپو آغاز می شود تا موها را تمیز کرده و گره های مو را باز کند و آن را برای نرم کنندگی آماده کند سپس بوتاکس با مالش دادن محصول از روی ریشه تا نوک مو، روی رشته ها اعمال می شود.باید برای مدت 20 تا 90 دقیقه روی موهای خیس باقی بمانند.

برخی از سبک شناسان ممکن است قبل از خشک کردن موهایتان را با یک اتو داغ، اتو کنند. دیگر متخصصین ممکن است این محصول را در موهای شما رها کنند تا خودش خشک شود و تا موهای شما را صاف می کنند، بیشتر به رشته های موی شما نفوذ کنند.

شما نتایج روش بوتاکس را بلافاصله پس از خشک شدن موهای خود خواهید دید.

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied