شمانیوز
شما نیوز

با عسل رنگ چشمهایمان را تغییر دهیم!

سوای روش های پرکاربرد امروزی برای تغییر رنگ چشم با استفاده از طب مدرن روشی برای روشن تر شدن رنگ چشم وجود دارد که می توان در خانه انجام داد.

با عسل رنگ چشمهایمان را تغییر دهیم!

آیا دوست دارید به طور طبیعی رنگ چشم را با عسل تغییر دهید؟ تغییر رنگ چشم با عسل عنوان مبحثی است که به آن خواهیم پرداخت البته باید گفت این ادعا هیچ گونه واقعیت علمی ندارد و برخی آن را به طور تجربی استفاده کرده اند.

چگونه عسل رنگ چشم ها را روشن تر میکند  ؟

عسل خاصیت سفید کنندگی دارد و به عنوان ماده خانگی برای روشن کردن پوست و از بین بردن لک ها استفاده می شود همچنین در روشن کردن مو و درمان آلرژی موثر است همچنین براساس یک گفته ی قدیمی عسل رنگ قهوه ای چشم را روشن تر میکند.

آیا عسل رنگ چشم را دائمی تغییر می دهد ؟

مهم است بدانید هیچ راهی برای تغییر رنگ چشم به طور دایمی نیست راهی که ادعا میکنند تغییر رنگ چشم دائمی وجود دارد موجب آسیب به چشم و ضعیفی می شود بنابراین تغییر رنگ باعسل موقتی است.

روش تغییر رنگ چشم با عسل و آب

ترکیب عسل و اب رنگ چشم را روشن تر میکند ،افرادی که می خواهند برای روشنی چشم عسل استفاده کنند بایدبه عسل آب ولرم اضافه کنند تا کمتر چسبنده شود .استفاده عسل و اب چشم را روشن تر و سالم تر می کند .

برای انجام این کار پیشنهاد ما این است دو تاسه قطره از عسل و آب را در هر چشم صبحها و شب بچکانید

این کار را روزانه به مدت دو هفته انجام دهید

بیشتر افراد ترجیح می دهند از عسل خام استفاده کنند همچنین آب ولرم نسبت به آب خنک بهتر است.

عسل و آب را به نسبت 1 به 5 ترکیب کنید و داخل قطره چکان تمیز بریزید و با دقت در هر چشم دو تا سه قطره بچکانید باقیمانده مواد را در جای خنک و تاریک نگه دارید.

عسل یک آنتی باکتریایی طبیعی برای تمیز کردن چشم و عفونت هایی مثل التهاب وخشکی چشم است.

تغییر رنگ چشم

روش استفاده از عسل برای تغییر رنگ چشم

عوارض احتمالی استفاده از عسل برای تغییر رنگ چشم

عوارضی که ممکن است عسل برای تغییر رنگ چشم داشته باشد:

علتی که باعث میشود افراد از مصرف عسل صرف نظر کنند این است که بسیاری از عسلها خالص نیستند و با مواد مصنوعی ترکیب شده اند پ هاش چشم انسان هفت و نیم است در صورتیکه  پ هاش عسل 3است یعنی خاصیت اسیدی عسل باعث سوزش چشم می شود ونباید تنهایی مصرف شود.

تغییر رنگ چشم با عسل نامرغوب ممنوع!

از عسل خام نامرغوب برای تغییر رنگ چشم استفاده نکنید ،برخی افرادعسل را با آب رقیق می کنند بدون اینکه پ هاش دقیق ان را اندازه بگیرند و در چشم می چکانندکه موجب خارش و سوزش میشود.

اگر عسلی که مصرف میکنید آلوده باشد باعث عفونت واسیب به چشم میشود قبل از اینکه سعی کنید رنگ چشم را با عسل تغییر دهید ابتدا مطالعه کنید که چگونه این کار را انجام دهید.

رنگ چشم ژنیتیکی است وبارنگدانه های بخشی از چشم که به ان عنبیه گفته می شود همه می شناسند گاهی افراد رنگ چشم آبی سبز قهوه ای خاکستری دارند ومی خواهند یک درجه رنگ چشم را روشن ترکنندوطبق تحقبقات به دست آمده رنگ چشم قهوه ای کمتر جذاب است به همین دلیل سعی دارندرنگ چشم را روشن ترکنند ، باید بگوییم که این کار تقریباً غیرممکن است که رنگ عنبیه را به طور کامل تغییر داد اگرچه لیزر درمانی پیشرفت زیادی کرده اماعسل روشی است که بدون هیچگونه جراحی رنگ چشم را روشن تر میکند.

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied