شمانیوز
شما نیوز

امیر مقاره

خواستگاری امیر مقاره خواننده ماکان بند از این بازیگر + فیلم

امیر مقاره از شادی مختاری در سریال جزیره خواستگاری کرد.

خواستگاری امیر مقاره خواننده ماکان بند از این بازیگر + فیلم

به گزارش شمانیوز: فیلمی از امیر مقاره و شادی مختاری در سریال جزیره دیده شد که در آن امیر مقاره در فیلم از صحرا خواستگاری می کند و به آن ابراز علاقه می کند. امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند به عنوان اصلی ترین بازیگر سریال جزیره مقابل دوربین رفت.


نام مستعار: ماکان بند

امیر مقاره: ۳ دی ۱۳۷۴ تهران

رهام هادیان: ۷ مرداد ۱۳۷۰ تهران

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): پاپ

ساز(ها): گیتار، کیبورد، ساکسیفون

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۵ تا کنون

ناشرین: آوازی نو

اعضای کنونی: امیر مقاره

رهام هادیان

یاشار خسروی

امیر میلاد نیکزاد


کلیک کنید: 

آرایش غلیظ نعیمه نظام دوست در شب تولدش + خبر ازدواج نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ صحت دارد؟


 

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره در ۳ دی ماه ۱۳۷۴ در تهران متولد شده است. او در یک خانواده ی چهار نفره زندگی می کند و یک برادر کوچکتر به نام علی دارد. وی سرودن شعر را از دوران نوجوانی شروع نموده و از سال ۱۳۹۳ فعالیت هایش را به صورت حرفه ای و مستقل آغاز کرده است. کارهای امیر مقاره از سایت های ممنوع الکار مثل رادیو جوان برای نخستین بار شروع شد و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر مقاره مدرک دیپلم دارد. او علاوه بر موسیقیدان و خوانندگی در عرصه مدلینگ مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز بعنوان مدل و مانکن در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک فعالیت می کند. همچنین به صورت رسمی از سال ۹۳ کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و توانست در کنار رهام هادیان که بهترین دوست و همکارش است، به اوج شهرت برسد.

"ماکان بند" نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام های "رهام هادیان" و "امیر مقاره" میباشد. "یاشار خسروی" آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون, در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه, رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

هادیان درخصوص همکاری خود با گروه گفت:سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.

نام "ماکان" از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پر نفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.

همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود امده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های این گروه جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

امیر مقاره

ازدواج امیر مقاره خواننده ماکان بند

امیر مقاره 23 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های او با طرفدارانش با عنوان عکس امیر مقاره و همسرش صحت ندارد.

می گوید : من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم، اونم دخترمه وقتی داره راه رفتن یاد میگیره و فقط جلوی یه دختر زانو میزنم اونم باز دخترمه وقتی هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده … اسمه دخترمم عسله، ولی مامان نداره.

ازدواج رهام هادیان خواننده ماکان بند

رهام هادیان 27 ساله هم هنوز ازدواج نکرده ولی برخی سایت ها با تیترهای عکس رهام هادیان و همسرش می زنند که صحت ندارد.

امیر مقاره

ماکان یعنی چی؟

ریشه نام ماکان فارسی و دیلمی است.

ماکان نام پسر شخصی بنام کاکی از حُکام مازندران سران دیالمه در قرن چهارم بوده که در آغاز نزد ابوالحسین ناصر در گرگان به سر می برد و از سربازان با نفوذ او بود و مدتی از جانب وی بر سرزمین تمیشه حکومت می کرد.

اولین آلبوم ماکان بند

ماکان بند به سرپرستی امیرمیلاد نیکزاد و خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان نخستین آلبوم رسمی خود را با نام دیوونه بازی در 1 شهریور ماه 96 با 12 قطعه روانه مارکت کردند.

امیر مقاره

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • یاسمن

    خیلی علی نقش بازی میکنه

  • آنیتاماکانی

    امیرمقاره نه ارشداونم توفیلم ای خدا🤦

    • مهدیسا

      دقیقا

  • مهدیه

    رهامیر ازدواج کنن من ب چخ میرم😐🤝🏻

  • ناشناس

    اینقدر شایعه نسازید

  • ناشناس

    من امیر مقاره رو دوست دارم

  • N

    حالا همه ی خواننده ها برای ما بازی.ر شدن
    حالاهم مسیح و ارش بازی کردن
    نسلمون داره به کجا میره 🤦‍♀️

    • :)

      دفعه بعد از تو اجازه میگیرن🤌😐

  • ناشناس

    چرا پشت سر پسر مردم حرف میزنید؟
    توفیلمه
    دو تا کارکتر باهم بازی کردند..
    خیلیم عالی بازی کردند
    شایعه ها رو نسازید اینقدر

  • یه دختر ماکانی

    شایعه🚫
    خطر مرگ از طرف من☠
    امیر مقاره عشق منه😍🌷❤💋💋👅💦💦

  • سارینا

    من عاشق امیر مقاره هستم خیلی پسر جذاب و دوست داشتنی خیلی دوستون دارم آقای امیر مقاره

  • Asena

    اقااااااااااا
    فیلمه چرا اینقدر شایعه می سازید