شمانیوز
شما نیوز

مهراب قاسم خانی

وضعیت وخیم مهراب قاسم خانی مارال را به تهران کشاند | مهراب قاسم خانی در بیمارستان

مهراب قاسم خانی عکسی از خودش در بیمارستان برای انجام ام ار ای منتشر کرد.

وضعیت وخیم مهراب قاسم خانی مارال را به تهران کشاند | مهراب قاسم خانی در بیمارستان

به گزارش شمانیوز: مهراب قاسم خانی نویسنده و بازیگر معروف ایرانی است که در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. مهراب قاسم خانی دوبار ازدواج کرده و جدا شده است. مهراب قاسم خانی از هر ازدواجش یک فرزند دارد. عکس جدید همسر پیمان و مهراب قاسم خانی در اسپانیا در اینستاگرام منتشر شد.مهراب قاسم خانی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از حضورش در بیمارستان برای انجام کارهای ام ار ای خبر داد.

مهراب قاسم خانی

 

نام: مهراب

نام خانوادگی: قاسم خانی

تاریخ تولد: 16 آذر 1350

محل تولد‌: تهران

تحصیلات: کارشناسی ارشد نقاشی

وضعیت تاهل: متاهل

همسر (ها): شقایق دهقان (فعلی)، مریم گلرو (سابق)

فرزند: نیروانا (ازدواج اول)، نویان (ازدواج دوم)

سال های فعالیت: 1378 تاکنون

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در 16 آذرماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. مهراب قاسم خانی پس از سریال پاورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان ازدواج کرد.

وی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک دیگر ازدواجکردند. حاصل این پیوند یک پسر به نام نویان بود.

ازدواج مهراب قاسم‌خانی

مهراب قاسم خانی در ازدواج اول خود، که حاصلش یک دختر به نام نیروانا بود، موفق نبود. مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک‌دیگر ازدواج کردند. این پیوند دومین ازدواج مهراب قاسم‌خانی به حساب می‌آید و حاصل آن یک پسر به نام نویان بود. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌ها‌ی نود شبی مهران مدیری می‌باشد. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

مهراب قاسم خانی

فعالیت‌های مهراب قاسم‌خانی در تلویزیون

مهراب قاسم‌خانی فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه "ببخشید شما؟" که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند. پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلم‌نامه‌نویسان شب‌های برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند. کار بعدی او در تلویزیون نیز مجددا همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری بود که نوروز ۱۳۸۷ از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت. یکی از موفق ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

مهراب قاسم خانی

فعالیت‌های مهراب قاسم‌خانی در سینما

او در سال ۱۳۸۸ به همراه برادرش پیمان قاسم خانی فیلم‌نامه سن پترزبورگ را برای بهروز افخمی نوشت.

شب‌های برره

مهراب به همراه برادرش پیمان قاسم‌خانی نویسندگی شب‌های برره را بر عهده داشتند. اوایل سال ۱۳۸۴، مهران مدیری، محسن چگینی و برادران گلیان پیشنهاد ساخت مجموعهٔ جدیدی را به برادران قاسم خانی دادند و از آنها خواستند که طرحی برای انجام این پروژهٔ جدید ارائه دهند. پیمان برای اینکار دو ماه از صاحبان پروژه وقت گرفت. به گفتهٔ مهراب، «دو ماه تمام خوردیم و خوابیدیم و هیچ کاری نکردیم» و صرفاً در روز موعود و در راه رفتن به جلسه دو برادر با هم یک طرح کلی برای اینکار ساختند. طرح پیشنهادی پذیرفته شد و سریال شب‌های برره ساخته شد.

پژمان

پس از کسب موفقیت قابل توجه سریال پژمان، تهیه‌کنندگان این مجموعه به فکر ساخت فصل دوم این سریال یا حتی یک فیلم سینمایی با این موضوع افتادند. نویسندگی این پروژه زیر نظر مهراب و به کارگردانی سروش صحت خواهد بود.

نقطه‌چین

مهراب قاسم خانی و همسرش از نویسندگان اصلی سریال نقطه چین بودند اما در این سریال برادرش پیمان که در سریال قبلی به عنوان سرپرست نویسندگان حضور داشت، تنها یک قسمت را نوشت که در آن قسمت داستان سریال از فضای کارآگاهی خارج شد.

مهراب قاسم خانی

علایق و خصوصیات مهراب قاسم خانی

آقای قاسم خانی به فیلم های خارجی علاقه دارد و به گفته ی خودش به تئاتر و فیلم های ایرانی علاقه زیادی ندارد.

او طرفدار تیم پرسپولیس می باشد و می گوید چون خانواده اش بسیار فوتبالی بوده اند و از بدو تولد در خانواده ای کاملا پرسپولیسی متولد شده است مجبور بوده است که پرسپولیسی شود. همچنین او به علی دایی علاقه دارد و طرفدار اوست و به گفته خودش عکسش را روی دیوار چسبانده است.

از خصوصیات جالب و خاص وی می توان به این اشاره کرد که او کت و شلوار نمی پوشد و به گفته خودش یک دست کت و شلوار دارد که هیچ وقت آن را نپوشیده است.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد او می توان به این مورد اشاره کرد که او هرگز دکتر نمی رود و در مواقع سرما خوردگی صبر می کند تا سرما خوردگی خودش خوب شود و الان دو سال است که دندان هایش مشکل دارد و به دکتر مراجعه نکرده است.

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

مهراب قاسم خانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بدترازاین ببینم انشاالله

  • یا

    بد

  • یاسین

    یاسین