شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

اقدام قابل تحسین مردم از وانت چپ شده در رشت | فیلم از وانت چپ شده

فیلمی از کمک مردم به وانت چپ شده در رشت در فضای مجازی منتشرشده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

اقدام قابل تحسین مردم از وانت چپ شده در رشت | فیلم از وانت چپ شده

به گزارش شمانیوزوانت چپ شده در رشت میوه بار داشت. اقدام قابل تحسین مردم از وانت چپ شده در رشت دیدنی بود. مردم به کمک وانت چپ شده رفتند و تمام میوه های آن را جمع کردند. فیلم از وانت چپ شده را در ادامه می توانید ببینید:

 

فیلمی از کمک مردم به وانت چپ شده در رشت در فضای مجازی منتشرشده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در ادامه به  حوادث دیگری که رخ داده است می پردازیم:

10 سارق حرفه‌ای خانه‌ها در دام پلیس

مأموران پلیس تهران در چند عملیات جداگانه توانستند 10 سارق را که به منازل شهروندان در نقاط مختلف پایتخت دستبرد می‌زدند، دستگیر کنند. اولین پرونده به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در غرب تهران در دستور کار مأموران کلانتری 139 مرزداران قرار گرفت. تیم عملیات کلانتری اقدام به گشت‌زنی و رصد خودروهای عبوری و مشکوک کردند و در‌نهایت مأموران به یک خودروی پژو 405 خاکستری فاقد پلاک جلو با دو سرنشین جوان که به‌صورت مشکوکی اقدام به تماشای منازل مسکونی می‌کردند، مظنون شدند و در بررسی بیشتر مشخص شد دو رقم قسمت ایران پلاک عقب خودرو به‌صورت ماهرانه‌ای تغییر داده شده است.

مأموران پس از استعلام شماره پلاک اصلی خودرو از مرکز پیام، متوجه شدند پلاک در لیست سیاه پلیس آگاهی است و سارقان برای شناسایی‌نشدن خودرو از این روش استفاده کرده‌اند. آنها برای بررسی بیشتر به سمت خودرو رفتند که در این زمان سارقان اقدام به فرار کردند. متهمان در جریان تعقیب‌و‌‌گریز، به دستور ایست پلیس اعتنا نکردند و در‌نهایت مأموران با شلیک چهار تیر هوایی آنان را دستگیر کردند. هر دو سارق که سابقه تحمل زندان به جرم سرقت از منزل را دارند، در بازجویی‌های فنی انجام‌شده در کلانتری به چندین فقره سرقت منزل در غرب تهران اعتراف کردند و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد. در پرونده دوم، به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده کلانتری خلیج‌ فارس، در جنوب‌ غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با بررسی‌های میدانی و رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سارقان دو جوان حدودا 25 و 30‌ساله لاغراندام هستند که با لباس و کوله‌پشتی مشکی‌رنگ اقدام به سرقت می‌کنند.

مأموران در حال گشت‌زنی در شهرک سینا به دو مرد لاغراندام با پوشش مشابه متهمان تحت تعقیب مشکوک شدند و برای بررسی به سمت آنان رفتند، اما متهمان پس از مشاهده پلیس بلافاصله متواری شدند که مأموران در تعقیب‌و‌‌گریز طولانی سارقان را دستگیر کردند. در بازرسی بدنی و بررسی کوله‌پشتی متهمان، آلات و ادوات سرقت مانند پیچ‌گوشتی، آچار‌فرانسه، دیلم‌های بزرگ و چهار دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف شد. سارقان سابقه‌دار پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی‌بر سرقت‌های متعدد منزل شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

در سومین پرونده، مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای با پلاک‌های دستکاری‌شده مشکوک و متوجه شدند سه سرنشین خودرو، سارقان حرفه‌ای منازل در شرق تهران هستند که با تغییر پلاک قصد گمراه‌کردن مأموران را دارند.

مأموران در گام بعدی با ایجاد ترافیک مصنوعی، در عملیاتی پیچیده سارقان را دستگیر کردند. در بازرسی از خودروی متهمان آلات سرقت از‌جمله دیلم، پیچ‌گوشتی‌های بلند، چند دسته‌کلید مختلف و... کشف شد. متهمان پس از انتقال به کلانتری نامجو، در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی‌بر چندین فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در شرق تهران اعتراف کردند و معلوم شد آنها دارای سوابق متعدد در‌خصوص سرقت از منزل هستند و بارها به این جرم روانه زندان شده‌اند.

پرونده چهارم حاکی از آن است که مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد در حال گشت‌زنی سه مرد لاغر‌اندام را در چهارراه جانبازان در حال تخریب درِ یک منزل مشاهده کردند و وارد عمل شدند.

متهمان پس از مشاهده پلیس، بلافاصله متواری شدند. مأموران کلانتری در یک تعقیب‌و‌گریز طولانی با سارقان مسلح به چاقو درگیر شدند و آنها را با فنون رزمی دستگیر کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان در سرقت از منازل سابقه‌دار هستند و با شیوه و شگرد تخریب در، از خانه‌های شمال تهران سرقت می‌کردند و تحت تعقیب پلیس آگاهی نیز قرار داشتند. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، با بیان اینکه از خودروی پراید سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شده است، گفت: در بازرسی بدنی از سارقان، یک قبضه چاقو و گاز فلفل کشف شد و متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی‌بر سرقت از منازل شهروندان در شمال تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه سارقان در رده سنی 25 تا 30 سال هستند، خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.ش

منبع:  شرق

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied