شمانیوز
شما نیوز

ترلان پروانه

فوتبالیست مشهور ترلان پروانه را رسوا کرد | افشاگری سعید عزت الهی از ترلان پروانه

پاسخ سعید عزت اللهی بازیکن فوتبال و تیم ملی به ادعاهای رابطه با ترلان پروانه بازیگر مشهور.را در ادامه در فیلم زیر ببینید.

فوتبالیست مشهور ترلان پروانه را رسوا کرد | افشاگری سعید عزت الهی از ترلان پروانه

به گزارش شمانیوز: ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، پدر ترلان پروانه مهندس و مادرش خانه‌دار است.ترلان پروانه از بازیگران جوان سینما و تلویزیون می باشد.ترلان پروانه در رشته گرافیک تحصیل کرده است.

زندگینامه ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.بعد از بازی در مجموعه های تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384 در پنج فیلم دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد و حالا، در حالی که در سن نوجوانی است، بیش از شصت فیلم و سریال و تله فیلم را در کارنامه دارد. او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

رشته تحصیلی ترلان پروانه

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ترلان پروانه و آشپزی

آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

ورزش مورد علاقه ترلان پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه

ماجرای اسید پاشی به صورت ترلان پروانه

روز گذشته ترلان پروانه هنرمند جوان کشورمان تصویری از خود با صورت باندپیچی شده منتشر کرد که ظاهراً نشان می‌داد وی قربانی اسیدپاشی شده است. انتشار این عکس نگرانی بسیاری را به دنبال داشت و این پرسش را در ذهن آنها ایجاد کرد که ماجرای اسیدپاشی به صورت ترلان پروانه چیست؟

حالا مشخص شده که این عکس دردناک مربوط به فیلمی به نام «پری سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که وی در آن نقش آفرینی کرده و اکران آنلاین آن از روز ۲۸ شهریورماه آغاز شده است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پری‌سا» آمده است: «پری سا دختر جوان و زیبایی که به خاطر ظاهر جذابش به عنوان مدل برای معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند اما فرد ناشناسی ناغافل روی صورتش اسید پاشیده است و پری‌سا زیبایی‌اش را از دست می‌دهد. پلیس به چندین نفر مظنون شده و شروع به تحقیقات می‌کند…»

عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقایق فراهانی، حمید گودرزی، مارال فرجاد و صحرا اسداللهی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.این بازیگر چندی پیش در فهرست ۱۰ زن زیبای دنیا قرار گرفت. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» شد.

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

ترلان پروانه

شایعه ازدواج ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

با پخش ویدیویی در فضای مجازی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر دارد. حال این سوال مطرح می شود که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟

در هفته های اخیر، عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش!در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را نیز بسته اند.

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

شایعه ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه در این خصوص ابراز داشت:

شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

ارسلان قاسمی هم گفت:

عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی ام هستو اصلا هم از اینکه بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نارسیس

    بی حیایی را عادی می کنند با هم دوست بودیم

  • ناشناس

    از فرم قیافش خوشم نمیاد تکراریه

  • زهرا

    صدرحمت به فیلم فارسیها