شمانیوز
شما نیوز

علی انصاریان

گلایه تلخ مادر علی انصاریان از فوتبالی ها | بعد از فوت علی سراغم را نمی گیرند

مادر علی انصاریان با گلایه از فوتبالی ها گفت: بعد فوت علی سراغم را نمی گیرند.

گلایه تلخ مادر علی انصاریان از فوتبالی ها | بعد از فوت علی سراغم را نمی گیرند

به گزارش شمانیوزعلی انصاریان، بازیکن سابق تیم پرسپولیس که متولد تیرماه سال 1356 بود در 15 بهمن 1399 درگذشت. علی انصاریان فوتبالیست محبوب کشورمان بوده است. علی انصاریان سال گذشته در اثر ابتلا به کرونا ویروس درگذشت. مرگ ناگهانی علی انصاریان در اوج جوانی جامعه را در شوک عمیقی فرو برد. مادر علی انصاریان با گلایه از فوتبالی ها گفت: بعد فوت علی سراغم را نمی گیرند. فیلم این گفت و گو را در ادامه ببینید:

مادر از نگاه علی انصاریان

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است. چرا تاکنون ازدواج نکردید و همسر ایده‌آل از نگاه شما چه کسی است؟ تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و… هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ام.

علی انصاریان

فکر می‌کنید اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد. علی انصاریان پرحاشیه و جنجالی انصاریان در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت، او با چندین سال بازی در پرسپولیس در تصمیمی عجیب به تیم استقلال تهران پیوست بهمین دلیل توسط دو تیم همیشه مورد انتقاد شدید هواداران بود، درسال 90 آهنگی مشترکی رو بعنوان خواننده تولید کرد علی انصاریان پسری مطیع خانواده او یک خانواده کم‌جمعیت است و اتحاد و صمیمیت خاصی در بین انها وجوددارد؛ طوری که دیگر دراین خانواده ستاره‌ای به نام علی انصاریان وجود ندارد، بلکه او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است.

علی انصاریان

بازیگری علی انصاریان

علی انصاریان در ۲۸ فیلم سینمایی، یک فیلم کوتاه و ده‌ها سریال تلویزیونی از جمله، سریال‌های نقطه‌چین و زیر آسمان شهر بازی کرد. او تهیه کنندگی سه فیلم کلاف، هدیه و حکم تیر را هم بر عهده داشته‌است.

در سال ۱۳۹۴، انصاریان بخاطر فیلم «سوختن» کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم یاس شد.

علی انصاریان در سال ۲۰۱۸ میلادی با بازی در فیلم کاپیتان امیر، در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان حضور یافت.

او در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۸ با فیلم کوتاه قفل به عنوان بازیگر نقش اول مرد حاضر شد.

در سال ۲۰۲۰ میلادی، در جشنواره بین‌المللی فیلم بلک برد (Blackbird) آمریکا که در نیویورک برگزار شد، علی انصاریان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد به خاطر بازی در فیلم کوتاه قفل شد.

او قرار بود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بازیگر در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا شرکت کند که اجل، این مهلت را از او ربود.

در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی که ۲۱ اسفند ماه ۹۹ در تهران برگزار شد، لوح یادبود به خانواده زنده یاد علی انصاریان توسط وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

۴ ماه پس از درگذشت علی انصاریان، در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، او عنوان بهترین هنرپیشه مرد برای بازی در فیلم کولبرف را از جشنواره فیلم بلغارستان دریافت کرد.

علی انصاریان

درگذشت علی انصاریان

انصاریان در ساعت ۱۶:۱۵ عصر ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ (کرونا) در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

بر پایه گزارش صداوسیما، انتقال ویروس کرونا در برنامه تصویری اپلیکیشن پرسپولیس صورت گرفت که علی انصاریان همراه با مهرداد میناوند در آن شرکت کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده بود. علاوه برنداشتن ماسک، حتی فاصله‌گذاری اجتماعی نیز مناسب نبود. در روند درمان بی‌نتیجه مهرداد میناوند و علی انصاریان، محمدرضا هاشمیان پزشک بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مصاحبه‌های فراوانی را در راهروی بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان انجام داد و پست‌هایی در همین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. هاشمیان در هنگام این مصاحبه‌ها و پست‌ها مواردی مانند داروهای مصرفی، سی‌تی اسکن ریه و سایر مواردی را که جزء حریم بیمار است، افشا نمود که این اقدام وی انتقادات فراوانی از سوی پزشکان برانگیخت.

در روزهای پیش از درگذشت وی، وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود، اما در ساعات آخر روز دوشنبه وضعیتش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. هاشمیان، پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه دربارهٔ وضعیت او صحبت کرد تا اینکه انصاریان درگذشت.

انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در کنار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. عموی وی، حسین انصاریان بر پیکرش نماز میت خواند. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

همچنین بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر نیز برای این حادثه اظهار تاسف کردند. این مسئله در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز بازتاب داشت در حالی که انصاریان با یک فیلم سینمایی در آن جشنواره حضور داشت.

علی انصاریان همیشه از علاقه به مادرش حرف می‌زد و به دلیل تنهایی مادر، در بسیاری از مواقع کنار او بود. انصاریان در آخرین حضورش در برنامه دربی گفته بود دوست دارد روزی فرزندی داشته باشد. او در روز مادر درگذشت.

وجود ابهامات در روند ابتلا و و درمان منتهی به فوت این چهره محبوب موجب ایجاد کارزاری اینترنتی توسط همسر خواهرش حامد اژدری برای جمع‌آوری امضا جهت بررسی و شفاف سازی شد که از اوایل خرداد ۱۴۰۰ تا زادروز ۴۴ سالگی علی انصاریان ۴۲۵۶۳ نفر این کارزار را امضا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied