شمانیوز
شما نیوز

حسن یزدانی | همسر حسن یزدانی | عشق جدید حسن یزدانی

حسن یزدانی از همسر جوانش در مازندران رونمایی کرد + همسر حسن یزدانی کیست ؟

عکس هایی از حسن یزدانی به همراه یک دختر جوان جنجالی شد

حسن یزدانی از همسر جوانش در مازندران رونمایی کرد + همسر حسن یزدانی کیست ؟

حسن یزدانی کشتی گیر محبوب ایرانی است . او اهل مازندران است . شایعات زیادی در مورد ازدواج حسن یزدانی منتشر شده است که واقعیت نداشته است . حسن یزدانی در اینستاگرام چند عکس با هوادارانش منتشر کرد که این تصاویر باعث به وجود آمدن این حواشی شد . حسن یزدانی البته قصد ازدواج یا یک دختر کرمانشاهی را داشت اما این وصلت سر نگرفت و منتفی شد . حسن یزدانی گفت حتی خواستگاری هم رفته است اما جواب نه شنیده است . حسن یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک توانست مدال طلا و نقره را دریافت کند در کارنامه ورزشی او قهرمانی در مسابقات گوناگون نیز مشاهده می شود . در ادامه تصاویری از حسن یزدانی و طرفدارانش را ببینید . 

حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی  متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم و مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸ است.

یزدانی در اسفند سال ۱۳۹۵ در نظرسنجی، از سوی مردم به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال ایران و در سال ۲۰۱۷ نیز از سوی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان برگزیده شد.

حسن یزدانی

کسب مدال طلای المپیک

حسن یزدانی به همراه عبدالله موحد،  امامعلی حبیبی،  غلامرضا تختی،  رسول خادم،  علیرضا دبیر و کمیل قاسمی یکی از هفت کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای المپیک شده‌است و با توجه به مدال‌هایش در رده‌بندی بهترین کشتی‌گیران ایران در رشتهٔ کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد.

او همچنین در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی کشتی به مقام قهرمانی تیمی رسید. مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در وزن ۸۶ کیلوگرم یکی دیگر از افتخارات یزدانی است.

شروع فعالیت حرفه‌ای

حسن یزدانی کشتی را از سن ۱۱ سالگی و در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در اوت سال ۲۰۱۱ با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۱ به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

حسن یزدانی در ژوئن سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت.

او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن ۶۶ کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد.

یزدانی پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان آمد و در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابالوف قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.

حسن یزدانی

سال‌های فعالیت

در سال ۲۰۱۵  یزدانی در ۱۱ بهمن سال ۱۳۹۳ در اولین تجربهٔ خود در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ پاریس شرکت کرد و قهرمان شد. او سپس در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ لس آنجلس که در ماه فروردین سال ۱۳۹۴ برگزار شد شرکت کرد و به همراه سایر ملی‌پوشان ایرانی قهرمان جام جهانی کشتی شد.

یزدانی در اردیبهشت ۱۳۹۴ در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران شرکت کرد و در فینال اول در مقابل مهدی تقوی قهرمان سابق جهان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد. تقوی در فینال دوم در مقابل یزدانی حاضر نشد و بدین ترتیب یزدانی برای مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۵ به عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران در وزن ۷۰ کیلوگرم درآمد.

در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵  حسن یزدانی در شهریور ۱۳۹۴ به عنوان نمایندهٔ ایران در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم شرکت کرد. او در دیدار اول خود و در مرحلهٔ یک شانزدهم نهایی توانست یانگ یونگ هو از کره جنوبی را با نتیجه شانزده بر چهار شکست دهد.

یزدانی در یک‌هشتم نهایی میروسلاو کایروف از بلغارستان را با فن سر و ته یکی ضربه فنی کرد و در یک چهارم نهایی نیز دیوید تلاشادزه از گرجستان را با همان فن ضربه فنی کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.  یزدانی در نیمه نهایی در مقابل جیمز گرین از آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر ۴ پیروز شد و به فینال رسید. یزدانی در فینال در مقابل ماگومدرسول گازیماگومیدوف از روسیه قرار گرفت که با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره جهان بسنده کرد.

در سال ۲۰۱۶ به این دلیل که در کشتی المپیک مسابقات در وزن ۷۰ کیلوگرم برگزار نمی‌شد، حسن یزدانی در سال ۲۰۱۶ به وزن ۷۴ کیلوگرم آمد. او در روز ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ در مسابقات جایزه بزرگ پاریس برای اولین بار در وزن ۷۴ کیلوگرم شرکت کرد، او در این مسابقات ابتدا کشتی گیرانی از اسپانیا و آمریکا را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. حریف یزدانی در نیمه نهایی، هموطنش علیرضا قاسمی ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ بود. حسن یزدانی با نتیجه ۸ بر صفر مقابل علیرضا قاسمی پیروز شد و ضمن صعود به فینال گام بزرگی برای ملی پوش شدن در المپیک برداشت. یزدانی در فینال از علی شعبان‌اف بلاروسی با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد و به مدال نقره رسید.  

یزدانی در ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران برای المپیک ۲۰۱۶ شرکت کرد. حریف او در این مسابقات مصطفی حسین‌خانی بود. او در فینال اول با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شد و در فینال دوم نیز حریف خود را ۲ بر ۰ شکست داد و به عنوان نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک انتخاب شد.

حسن یزدانی

وی همچنین در خرداد ۱۳۹۵ به همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ که در لس آنجلس برگزار می‌شد، شرکت کرد. او در این مسابقات اشرف علیف از جمهوری آذربایجان، آلکس دیرینگر از ایالات متحده آمریکا، پاروین رانا از هند و ختاگ تسابلوف کشتی‌گیر مطرح روسیه را شکست داد و به همراه تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شد. در المپیک ریو ۲۰۱۶ حسن یزدانی در روز ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ در مسابقات وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو حاضر شد. او در دیدار نخست خود در مرحله یک‌هشتم نهایی آسناگه کاستلی از هائیتی را طی یک دقیقه و پنج ثانیه با امتیاز عالی و نتیجهٔ ۱۰ بر ۰ شکست داد.

یزدانی در یک‌چهارم نهایی به مصاف سونر دمیرتاش از ترکیه که قهرمان سال ۲۰۱۶ اروپا بود، رفت. یزدانی در این مبارزه با نتیجهٔ ۷ بر ۰ پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. یزدانی در نیمه‌نهایی به مصاف گلیم خام یوسربایف از قزاقستان رفت. او طی یک دقیقه و چهل ثانیه، از این کشتی‌گیر با حساب ۱۰ بر ۰ پیروز شد و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به فینال رسید.

یزدانی در دیدار فینال به مصاف انور گدویف از روسیه رفت. گدویف پس از چهل ثانیه یزدانی را خاک کرد و ۲ بر ۰ جلو افتاد. سپس به علت خون‌ریزی ابروی گدویف، کشتی قطع شد. گدویف در ادامه به کشتی بازگشت و دو بار دیگر نیز یزدانی را خاک کرد و در پایان تایم اول ۶ بر صفر پیش افتاد. در ابتدای تایم دوم حسن یزدانی موفق شد گدویف را خاک کند و نتیجه کشتی ۶ بر ۲ شد. پس از کسب این دو امتیاز توسط یزدانی، برای چندمین بار کشتی به علت خون‌ریزی ابروی گدویف قطع شد که این مسئله با اعتراض تماشاگران همراه شد. پس از چند دقیقه وقفه انور گدویف به تشک بازگشت. یزدانی بلافاصله گدویف را خاک کرد و دو امتیاز دیگر گرفت. یزدانی در آخرین ثانیه‌های کشتی یک بار دیگر با زیرگیری به پا‌های انور گدویف رسید و پس از سی ثانیه کش و قوس در خاک، موفق شد گدویف را خاک کند و نتیجه کشتی ۶ بر ۶ شد، اما یزدانی به علت کسب امتیاز آخر پیروز شد و به مدال طلای المپیک رسید.

این کشتی برای ایرانیان یک کشتی تاریخی بود، زیرا یزدانی با پیروزی در این مبارزه موفق شد پس از ۱۶ سال برای ایران در رشته کشتی آزاد در المپیک مدال طلا کسب کند.

حسن یزدانی

بر اساس نظرسنجی فدراسیون کشتی ایران، حسن یزدانی با کسب هشتاد و یک درصد آرا به‌عنوان برترین کشتی‌گیر آزادکار ایران در سال ۱۳۹۵ انتخاب شد. در سال ۲۰۱۷  حسن یزدانی در سال ۲۰۱۷ باز هم به یک‌وزن بالاتر صعود کرد و این‌بار به وزن ۸۶ کیلوگرم آمد. به گفتهٔ کارشناسان، حسن یزدانی برای تثبیت در این وزن کار سختی را در پیش داشت.

یزدانی در اولین تجربه‌اش در وزن ۸۶ کیلوگرم به مسابقات جام تختی رفت. او در این مسابقات که در مشهد برگزار می‌شد با شکست حریفانش قهرمان شد. در حاشیه این رقابت‌ها از حسن یزدانی به عنوان برترین کشتی‌گیر سال ۲۰۱۶ ایران در رشته کشتی آزاد تقدیر شد.

حسن یزدانی به عنوان یکی از نمایندگان وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ در کرمانشاه شرکت کرد. او در اولین مبارزه اش با نتیجه ۱۱ بر ۱ در مقابل سردار بوکه از ترکیه پیروز شد. در این کشتی در حالی که بوکه به پشت یزدانی رفته بود و سعی داشت امتیاز بگیرد، حسن یزدانی یک فن لِنگ بر روی بوکه اجرا کرد و چهار امتیاز گرفت که اجرای این فن توسط حسن یزدانی مورد توجه قرار گرفت.

او در دور دوم کشتی نگرفت و در دور سوم در مقابل اونوربات پروجاو از مغولستان با نتیجه سیزده بر دو پیروز شد. یزدانی در فینال مقابل دیوید تیلور از آمریکا ضربه فنی شد و شکست خورد، اما در نهایت تیم ایران به قهرمانی جام جهانی رسید. یزدانی در اسفند ۱۳۹۵ با رأی مردم ایران به عنوان بهترین ورزشکار مرد ایران در سال ۱۳۹۵ برگزیده شد.

در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی ۲۰۱۷، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران بود، او ابتدا مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و سپس در مرحله دوم شریف شریف‌اف قهرمان جهان و المپیک از جمهوری آذربایجان را ۱۱ بر ۰ مقتدرانه شکست داد و راهی فینال شد. حریف یزدانی در فینال سلیم یاشار کشتی‌گیر ترکیه‌ای صاحب مدال‌های نقره جهان و المپیک بود. او با حساب ۱۱ بر ۰ مقابل یاشار نیز پیروز و قهرمان این مسابقات شد. یزدانی در این مسابقات به دلیل اینکه دو تن از بهترین‌های وزن ۸۶ کیلوگرم جهان را با اقتدار شکست داد، خودش را به عنوان یکی از مدعیان این وزن در سطح جهان مطرح کرد.

یزدانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران در سال ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد شرکت کرد، او تا مرحله  نیمه نهایی همه حریفانش را با امتیاز عالی شکست داد، یزدانی در نیمه نهایی مقابل علیرضا کریمی با نتیجه ۵ بر ۰ پیروز شد و در مبارزه نهایی هم عزت‌الله اکبری را با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست داد و به رتبه اول انتخابی دست یافت.

حسن یزدانی

حسن یزدانی روز ۳ شهریور ۱۳۹۶ در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس برگزار می‌شد شرکت کرد، او در مبارزهٔ اول در مقابل عظمت دولت‌بکوف از قزاقستان قرار گرفت، در ابتدای کشتی دولت بیکوف با دو امتیاز از یزدانی پیشی گرفت، اما در نهایت یزدانی ۱۲ بر ۲ مقابل حریفش پیروز شد.

یزدانی در دومین مبارزه‌اش پیوتر ایانولوف از مولداوی را با اجرای فنون رکبی و پیش انداز از پهلو ۱۰ بر ۰ شکست داد و راهی دور بعدی شد. یزدانی در یک‌چهارم نهایی مقابل الکساندر گوستیف از جمهوری آذربایجان قرار گرفت و باز هم با حملات پی در پی با نتیجه ۱۰ بر ۰ پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی با ولادیسلاو والیف از روسیه کشتی گرفت، او در این مبارزه سه بار پای ولادیسلاو والیف را از تشک خارج کرد و ۳ امتیاز به دست آورد و در وقت دوم هم حریف روس را محکوم به کم‌کاری کرد و یک امتیاز دیگر را نیز به خود اختصاص داد و در نهایت چهار بر صفر پیروز شده و فینالیست شد. والیف در این کشتی سرش به صورت حسن یزدانی اصابت کرد و سپس صورتش دچار خون‌ریزی شد.

یزدانی در فینال با بوریس ماکوجف از اسلواکی مبارزه کرد، با امتیاز عالی پیروز شد و به این ترتیب مقتدارنه قهرمان جهان شد. مدال طلای او تنها مدال کشتی آزاد ایران در قهرمانی جهان ۲۰۱۷ بود. حسن یزدانی به علت عملکرد درخشان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۱۷، از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر مرد سال در جهان انتخاب شد. طبق اعلام سایت اتحادیهٔ جهانی کشتی حسن یزدانی در ۱۶ وزن برگزار شده کشتی مردان، بهترین عملکرد را داشته‌است. [۳۹]در قهرمانی آسیا ۲۰۱۸  حسن یزدانی موفق شد در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان، مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌ها را با نتیجه‌های عالی از آن خود کند. حسن یزدانی در مسابقه فینال بازی‌های آسیایی از حریف لبنانی با نتیجه ۱۰ بر ۰ پیروز شد.

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت کرد و ابتدا فاریانسیاه از اندونزی را طی چهل و چهار ثانیه با ۱۰ امتیاز اختلاف شکست داد، سپس مقابل پاوان کومار از هند ۱۱ بر ۰ پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید. یزدانی در نیمه نهایی اویتومن از مغولستان را ۱۲ بر ۲ شکست داد و به فینال رسید، در فینال نیز حسن یزدانی مقابل دومنیک ابونادر از لبنان طی نود ثانیه با نتیجه ۱۰ بر ۰ پیروز شد و مدال طلای بازی‌های آسیایی را نیز به کارنامهٔ افتخاراتش اضافه کرد. در قهرمانی جهان ۲۰۱۸  حسن یزدانی در نخستین دیدار خود در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های جهانی بوداپست به مصاف دیوید تیلور آمریکایی رفت. یزدانی در ابتدای این دیدار پنج امتیاز از حریف خود پیش افتاد و سه دقیقه‌ نخست با نتیجه‌ٔ ۵ بر ۲ به سود حسن یزدانی پایان پذیرفت. اما در ادامه این دیوید تیلور بود که توانست در وقت دوم، رقابت را با نتیجه‌ٔ ۱۱ بر ۶ به سود خود به پایان برساند. در ادامه با توجه به صعود تیلور آمریکایی به فینال مسابقات، حسن یزدانی شانس مجدد کسب مدال برنز را به دست آورد و برای کسب این مدال به مصاف رقیبان خود در مرحله شانس مجدد رفت. او ابتدا توانست در مدت کمتر از سه دقیقه حاجی رجب‌اف از بلاروس را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و در دور بعد به مصاف توربلانکا کورالتا از کوبا رفت و در یک رقابت نه چندان سخت توانست در مدت چهار دقیقه ۱۰ امتیاز از این رقیب کوبایی بگیرد تا مجوز رقابت در مسابقه‌ رده‌بندی این دوره از مسابقات را بدست آورد. یزدانی در دیدار رده‌بندی با نتیجهٔ ۱۱ بر ۵ کورگلیف از روسیه را نیز شکست داد و صاحب مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۸ شد.

در سال ۲۰۱۹  حسن یزدانی موفق شد در مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزن ۸۶ ک‌گ تنها رقیب خود کامران قاسمپور را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست بدهد و به عنوان نمایندۀ کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در وزن ۸۶ ک‌گ شرکت کند.  

مذهب و اصالت

حسن یزدانی مسلمان شیعه است و اصالتاً اهل چرات،  سوادکوه‌ می‌باشد. وی در بسیاری از مسابقات بر روی دوبنده او لفظ یاعلی (ع) درج شده‌است. او مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ خود را به حرم امام رضا (ع)  اهدا کرد. همچنین حسن یزدانی در اسفند سال ۱۳۹۵ خادم حرم امام رضا (ع) شد.

تحصیلات

حسن یزدانی دانشجوی دانشگاه سما واحد قائم‌شهر است.

قهرمانی جهان در نورسلطان

حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ نورسطان،  با شکست قاطع همه حریفان به فینال رسید و به دلیل مصدومیت رقیب بدون بازی در فینال قهرمان جان شد. در همین رابطه سایت خبری تایمز هند در خبری نوشت دیپاک پونیا آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم این کشور به دلیل مصدومیت در دیدار فینال رقابت های جهانی قزاقستان برابر حسن یزدانی از ایران به روی تشک نرفت.

المپیک 2020 توکیو

در مسابقات المپیک 2020 توکیو حسن یزدانی با شکست حریفان خود در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی راهی مسابقه فینال شد و در مسابقه فینال موفق نشد دیوید تیلور آمریکایی را شکست دهد؛ اتفاقی که سبب شد او صاحب مدال نقره المپیک 2020 توکیو شود. 

جام جهانی نروژ

در مسابقات جام جهانی 2021 نروژ حسن یزدانی با شکست حریفان خود در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی راهی مسابقه فینال شد و در مسابقه فینال نیز موفق شد دیوید تیلور آمریکایی را شکست دهد؛ اتفاقی که سبب شد او صاحب مدال طلای این دوره از مسابقات شده و انتقام شکست المپیک را از تیلور بگیرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Sohrab

    دختره دلشم بخواد ملکه باشه

  • ناشناس

    حیف حسن یزدانی نیس حسن یزدانی خودش از زنش خوشگل تره

  • Milad

    بی نظیربود

  • علی

    الکی شایعه درست نکنین خو اصن زن بگیره به ما چی میدن اه

  • ناشناس

    این چیه سر شونه ی یزدانی

  • محمد

    زن خوشگل و با کلاسی گرفته،به پای هم پیر بشن

  • اردشیر

    جناب یزدانی عزیز.امیدوارم خوشبخت بشی
    چون لیاقتشو داری
    خوشبحال خانواده همسر گرامیت
    خرم اباد لرستان.اردشیر

  • شهاب

    من که فکر نمیکنم این خبر صحت داشته باشه ولی اگه صحتم داشته باشه مطمئنا اون خانم محترم اینقدر خوب بوده وهست که همسر یه پهلون شده مبارک

  • غفار

    این چه دختریه اینوکدوم جهنم پیداکرده؟ازسطل آشغال پیداکرده؟

  • ناشناس

    مؤفق باشید 👌🏽👌🏽👌🏽

  • $

    حسن یزدانی هم قاطی حاشیه هاشده.....

  • ناشناس

    بوی ماهی میدن