شمانیوز
شما نیوز

امیر مقاره

عاشقانه های امیر مقاره با عشق سابقش در خیابان + فیلم لورفته

فیلم عجیب از امیر مقاره جنجالی شد .

عاشقانه های امیر مقاره با عشق سابقش در خیابان + فیلم لورفته

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند است . امیر مقاره در سریال جزیره به شدت دیده شده است . امیر مقاره در شروع بازیگری با سیروس مقدم کارگردام معروف همکاری داشته است . او در این سریال با بازیگران خوبی مثل محمدرضا فروتن همبازی بوده است . امیر مقاره پیش از این نیز با اجرا ها و اهنگ های خود طرفداران زیادی پیدا کرده است . امیر مقاره قبل از معروف شدنش یک ویدیو از خود منتشر کرده بود که حواشی زیادی داشت این ویدیو مربوط به دختر خاله اوست . پایگاه خبری شمانیوز این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند . 

بیوگرافی و عکسهای امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

گروه ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است. این گروه متشکل از دو خواننده به نام های امیر مقاره و رهام هادیان است. مدیر گروه یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه نیز امیر میلاد نیکزاد است. این گروه در بعضی شهر های ایران کنسرت گذاشته اند وبه شهرت فراوانی دست یافته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.

امیر مقاره

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

امیر مقاره

ازدواج و همسر امیر مقاره!

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

امیر مقاره

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

گروه موسیقی ماکان بند در اولین حضور خود در تلویزیون، پنج شنبه 26 بهمن مهمان برنامه دورهمی بودند.

امیر مقاره

آلبوم های امیر مقاره ماکان بند

دیوونه بازی (31 مرداد 1396) که شامل 12 ترانه است:

نرو

شیک

با تو آرومم

چشای تو

پنجره

بازیچه

دیوونه بازی

ای داد

مثل کوه

این خیابونا

بارون

هر بار این درو

تک آهنگ ها

دیوونه من

دو دیقه بودی

یه لحظه نگام کن

دلگیری

هر بار این درو

بارون

این خیابونا

دیوونه

خیالت تخت

کنار من باش

ببین منو

خدا پشتمه

عاشقشم

امیر مقاره

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    این واقعیهههه😰😰😰😰

  • ناشناس

    چه عشقش بدریخته و پیر

  • ناشناس

    کم ترررررر

  • لعیا

    این امیر نیست انقد واسه بنده خدا هاشیه درست نکنید

  • S

    همش الکیه باور نکنین

  • ماکانی

    این دختر خالشه عشقش نیست😑

  • ناشناس

    امیر بنده خدا معروف شد حاشیه ها پشت سرشم شروع شد

  • دریا

    سلام
    این ها همش واقعیه 💞😊🤗

  • بهاره

    این واقعا واقعی هست 😰😰

  • ..

    امیر اصلا دوست دختر نداره همشون دوروغه