شمانیوز
شما نیوز

شقایق دهقان | مهراب قاسم خانی

کل کل مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان | ازدواج مجدد شقایق دهقان مهراب قاسم خانی را کلافه کرد

شقایق دهقان با انتشار عکسی از خود به شایعات درباره ازدواج دومش قوت بخشید.

کل کل مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان | ازدواج مجدد شقایق دهقان مهراب قاسم خانی را کلافه کرد

به گزارش شمانیوز: شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان است. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقان یک پسر به نام نویان دارد. شقایق دهقان با انتشار عکسی از خود به شایعات درباره ازدواج دومش قوت بخشید.

پس از دو سال از جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی، به نظر می‌رسد شقایق دهقان رابطه جدیدی را آغاز کرده باشد. باید دید این حلقه نشانه ازدواج جدید شقایق دهقان است یا صرفا کارکردی تزیینی دارد. در ادامه تصویری از شقایق دهقان با حلقه ای در دستش را مشاهده می کنید.

 

شقایق دهقان

نام:شقایق

نام خانوادگی:دهقان

تاریخ تولد:1357/12/4 در آلمان

همسر:مهراب قاسمخانی

فرزندان :نویان قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی از بازیگران زن ایرانی است. همسر او مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون می‌باشد که در جریان سریال پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می‌باشد. برجسته‌ترین و محبوبترین ایفای نقش او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر شد.

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.

شقایق دهقان

بازیگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون به یک کار کودک و نوجوان پیوست و در سریال قطار ابدی نقطه آغاز بازیگری او در تلویزیون بود.

سریال پاورچین نقطه عطف بازیگری شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

شقایق دهقان

فرزند شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

خانواده و تولد شقایق دهقان در آلمان

بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودند.

ماجرای آشنایی شقایق دهقان با همسرش

راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بعنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم.

سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم ، اینجا هم با هم بنویسیم همین دیگر ، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

وی کارهای هنری را در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش "عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی هاً شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.
شقایق دهقان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied