شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو امروز در بازار تهران

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار آزاد امروز شنبه ششم آذر افزایش پیدا کرد و با شروع هفته جدید شاهد گران شدن مدل‌های پرتیراژ بازار هستیم.

قیمت خودرو امروز در بازار تهران

به گزارش سایت رصد ورزشی قیمت خودرو امروز با نوسان همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. قیمت خودرو امروز در بازار به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز در بازار امروز تهران

سمند EF۷ دوگانه سوز در بازار آزاد بیشترین افزایش قیمت را بین مدل‌های داخلی به ثبت رساند. سمند EF۷ دوگانه‎ سوز ۳۲۵ میلیون تومان امروز ارزش دارد و نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل شش میلیون تومان گران شده است. وانت آریسان و تندر ۹۰ نیز با افزایش پنج میلیون تومانی روان بازار شده اند و بین مدل‌های داخلی سایپا شاهد افزایش قیمت پراید، تیبا و کوئیک هستیم. در روزی که بسیاری خودرو‌های داخلی با افزایش قیمت در بازار حضور دارند، پراید وانت و پژو ۲۰۶ صندوقدار دو و سه میلیون تومان افت قیمت پیدا کرده اند.

شما هم می توانید نظرتان را در مورد وضعیت بد بازار خودرو در انتهای همین خبر در مورد این موضوع درج کنید . ما پیام شما را منتشر خواهیم کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

سمند EF۷ دوگانه سوز امروز شنبه ششم آذر در بازار آزاد بیشترین رشد قیمت را بین خودرو‌های ایران خودرو به ثبت رساند و با افزایش شش میلیون تومانی ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خورد. همچنین تندر ۹۰ و وانت آریسان در بازار آزاد به ترتیب ۳۹۰ و ۱۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شوند و هر کدام رشد پنج میلیون تومانی را تجربه کرده اند. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و نسبت به هفته قبل دو میلیون تومان گران شده است. بین مدل‌های مونتاژی بازار نیز هایما S۷ با جهش ۲۰ میلیون تومانی ۸۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied