شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند

خوانندگی زیبای علیرضا بیرانوند در ماشین میلیاردی اش | فیلم خوانندگی علیرضا بیرانوند

خوانندگی زیبای علیرضا بیرانوند در ماشین میلیاردی اش را در ادامه می بینید:

خوانندگی زیبای علیرضا بیرانوند در ماشین میلیاردی اش | فیلم خوانندگی علیرضا بیرانوند

به گزارش شمانیوزعلیرضا صفر بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم آباد) نام اصلی وی محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند که در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مدیر برنامه های علیرضا بیرانوند مهدی خلفی و سجاد خلفی هستند. خوانندگی زیبای علیرضا بیرانوند در ماشین میلیاردی اش را در ادامه می بینید:

نام :علیرضا

نام خانوادگی :بیرانوند

متولد :30 شهریور 1370

باشگاه :رویال آنتورپ بلژیک

شماره پیراهن :1 

پست :دروازه بان

پای تخصصی :راست

محل تولد :خرم آباد

علیرضا بیرانوند

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است ، که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. بیرانوند برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

ابتدای زندگی علیرضا بیرانوند

او بسیار وضع مالی بدی داشت و به خاطر همین پدرش اجازه نمی داد که او ازدواج کند. او در روستای خودش نان بربری می فروخت.

پس از مدتی، او بدون اجازه خانواده‌اش و بدون اطلاع آنان به تهران آمد. سوار اتوبوس شد و با حسین فیض (سرمربی تیم وحدت) آشنا شد. حسین از او ۲۰۰ هزار تومن برای تست تیم وحدت پول خواست. او گفت که پول ندارم و او از بیرانوند رایگان تست گرفت. او در آن تست درخشید و دروازه‌بان آن تیم شد.

او می گوید: آن تیم خوابگاه نداشت و او یک ماه تمام در میدان آزادی می‌خوابید. پس از یک ماه، او به یک پیتزا فروشی رفت و در آنجا به او جای خواب دادند اما به جای آن، او باید از ساعت ۵ تا ۱۰ صبح برایشان ظرف می‌شست.

او همچنین گفت: یک شب در ساعت ۱ و نیم بامداد مربی ما به رستوران آمد. من نخواستم او مرا ببیند‌. اما او به طور تصادفی من را دید و برایم گریه کرد و گفت چرا در مورد کار به من چیزی نگفتی؟ پس از آن، به یک کارواش رفتم.یک روز علی دایی به کارواش آمد و او نخواست ماشین او را بشویم. بعد به شهرداری رفتم و در حوالی مترو رفتگری کردم. در تمام این مدت مادر و پدر علی رضا از او خبری نداشتند.

علیرضا بیرانوند

عملکرد باشگاهی علیرضا بیرانوند

بیرانوند با نفت تهران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۳ آبان سال ۱۳۹۰ انجام داد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۳ فروردین ۱۳۹۳، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۱۳۹۴ تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

او پس از پیوستن به پرسپولیس (نایب قهرمان فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران)، توانست با انجام تعداد بالایی کلین شیت و عملکرد مناسب، با تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. بهترین دروازه‌بان (لیگ شانزدهم)، کمترین گل خورده، بیشترین دروازه‌بسته، رکورددار بیشترین برد و کمترین باخت نیز از دست‌آوردها و رکوردهای او در این رقابت‌ها هستند.

بیرانوند توانست با پرسپولیس در لیگ هفدهم هم با پرسپولیس قهرمان شود. این اتفاق برای سال سوم هم تکرار شد و بیرانوند در هر سه سال سهم بزرگی در قهرمانی باشگاهش داشت تا اینکه او در سال چهارم در حالی که قرار انتهای فصل از پرسپولیس جدا شود به دلیل انتشار ویروس کرونا و تعطیلی ۴ ماهه فوتبال مجبور پس از شروع مسابقات به بلژیک برود و برای باشگاه فوتبال رویال آنتورپ بازی کند. با این حال، او نیز در قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین سال متوالی سهم به خصوصی داشت.

علیرضا بیرانوند

ثبت رکورد گینس توسط علیرضا بیرانوند

باشگاه بواویشتای پرتغال امروز پنجشنبه خبر داد نام علیرضا بیرانوند به خاطر بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به طور رسمی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید.

دروازه بان ایرانی بوآویستا به خاطر پرتاب‌ دست ۶۱ متر و ۶۶ سانتی‌متری‌اش در بازی بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر ۱۳۹۵) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گواهینامه مربوط به این رکورد را از مسؤلان گینس دریافت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • الی..

    خیلی خوب بود😘😘