شمانیوز
شما نیوز

شیلا خداداد

دعوای نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد برسر شوهر شیلا | شیلا خداداد نیوشا ضیغمی را زیر بار کتک گرفت

شیلا خداداد چندی پیش عکسی از او در کنار یک مرد غریبه و همسرش با تیپ غیر متعارف منتشر شد که مشخص شد این مرد برادر شیلا خداداد است.

دعوای نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد برسر شوهر شیلا | شیلا خداداد نیوشا ضیغمی را زیر بار کتک گرفت

به گزارش شمانیوزشیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد بازیگر معروف سینمای ایران، در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت است.شیلا خداداد بعد از انجام عمل بینی‌اش با آقای فرزین سرکارات ازدواج کرد و هم اکنون صاحب 2 فرزند، یک پسر و یک دختر است. همسر شیلا خداداد دکتر فرزین سرکارات است که جراح زیبایی است. شیلا خداداد در موسیقی نیز فعالیت دارد.

جراحی بینی از جمله متداول ترین عمل های زیبایی در ایران و از جمله میان بازیگران است و ظاهرا شیلا خداداد نیز به همین بهانه با همسرش دکتر فرزین سرکارات آشنا شده. گفته می شود خانم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شده است.

در همین رابطه چندی پیش فهرستی از اسامی بازیگرانی منتشر شد که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده اند. خانم خداداد پس از انتشار این فهرست نوشت: آخ آخ من که خجالت کشیدم..الان سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره در وطن به دنیا میارمشون!

اما به نظر می رسد که بعد از گذشت چندین سال، خانم ضیغمی چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

شیلا خداداد

شیلا خداداد

شیلا خداداد

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۴ آبان ۱۳۵۹

محل زندگی:  تهران

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۸ تاکنون

همسر: فرزین سرکارات

فرزندان : سامیار، ساتین

مدرک تحصیلی : رشته شیمی محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

ورود شیلا خداداد به سینما

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

شیلا خداداد

ازدواج شیلا خداداد

این بازیگر و «فرزین سرکارات» چند سالی می شود که زندگی مشترک شان را با یکدیگر شروع کرده و ماحصل ازدواج آن ها  «سامیار و ساتین » است.

شیلا خداداد که به قول خودش شیفته بازیگری بوده، در زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای اش قرار داشت، تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترکش از این حرفه فاصله بگیرید و زمانش را بیشتر در خانه و کنار همسرش بگذراند.

شیلا خداداد می‌گوید برای جراحی زیبایی، هیچ وقت وسوسه نشدم. شیلا خداداد: بعضی از دوستانم به من می‌گویند، حالا که با یک جراح صورت ازدواج کردی، خیالت به نوعی راحت است و هروقت که اراده کردی می‌توانی صورتت را برای تغییر به همسرت بسپاری، در حالی که اصلا این طور نیست، من به جز عمل جراحی بینی، که آن را هم پیش از ازدواجم انجام دادم، علاقه ای به جراحی زیبایی ندارم و اعتقاد دارم صورت طبیعی به مراتب زیباتر است و جالب این که همسرم هم چنین دیدگاهی دارد و من را برای جراحی زیبایی تشویق نمی‌کند.

هرچند که می گوید: به دلیل حرفه همسرش او بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع می خواست به بازیگری بپردازد و درگیر شب کاری ها می شد، نمی توانست آن طور که باید به زندگی مشترکش بپردازد. به ویژه این که دوست داشت خیلی زود مادر شود. 

شیلا خداداد

از شیلا خداداد بیشتر بدانیم

شیلا خداداد اصالتا کرد مهاباد بوده و به واسطه ایفای نقش در سریال تلویزیونی مسافری از هند با هنرنمایی ایرج نوذری وارد عرصه سینما شد و در بیست فیلم بازی کرد. فرزند وی متولد آمریکا و گذرنامه آمریکایی دارد. بارها خودش به آمریکا سفر کرده و به خاطر ارتباط با امیرقاسمی و شب خیز یکبار سابقه بازجویی در سال ۹۴ هم در کارنامه دارد.

سبک زندگی لوکس او همچون نیوشا ضیغمی و سحر قریشی و بهاره رهنما همواره مورد توجه رسانه‌ها قرار داده است. حملاتی که او  چند سال اخیر علیه ساشا سبحانی آقازاده دکتر محمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک عنوان کرد حاشیه‌های مهم‌تر از متن زندگی وی برملا کرد.

او در اینستا نوشته ای در شهریور ۹۷، جزئیات رد پیشنهاد بازی در یک فیلم آمریکایی علی‌رغم میل باطنی را منتشر کرد. شیلا خداداد همچون پرویز پرستویی و مهناز افشار از سینماگرانی بود که دعوت افطاری رئیس جمهور سابق را در رمضان ۹۷ نپذیرفت.

اما با وجود تمایل به حمایت از نیازمندان، سبک زندگی لوکس وی با انتقاد بخش از هوادارانش همراه است. شیلا خداداد از جمله هنر پیشه های سینمای ایران است که فعالیت زیادی در اینستاگرام داشته و ظرف چهار سال اخیر بیش از ۳۷۰ عکس در اینستاگرامش بارگذاری کرده و قریب به 2 میلیون فالوور دارد.

شیلا خداداد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied