شمانیوز
شما نیوز

شاهرخ استخری

زن شاهرخ استخری کلاهبرداری کرد | خیانت شاهرخ استخری به زنش با بازیگر معروف

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری عکسی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

زن شاهرخ استخری کلاهبرداری کرد | خیانت شاهرخ استخری به زنش با بازیگر معروف

به گزارش شمانیوز: شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلوزیون است که به تازگی کم کار شده و به سمت بیزینس خود رفته است. شاهرخ استخری در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد . شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر دارد و همسرش نیز از بلاگر های صفحات مجازی است.

شاهرخ استخری

نام: شاهرخ استخری

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۴ مهر ۱۳۵۹/تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

مدرک تحصیلی: لیسانس مهندسی صنایع

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در چه فیلم های سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است؟

۱۳۹۴ آن آواز غمناک

۱۳۹۳ دوربین

۱۳۹۳ تعطیلات

۱۳۹۲ تقدیر نهایی

۱۳۹۱ کبریت سوخته

۱۳۹۱ سوگند

۱۳۹۰ پس کوچه های شمرون

۱۳۹۰ برگشت ناپذیر

۱۳۹۰ ساعت شلوغی

۱۳۹۰ یک دو سه

۱۳۹۰ چک

۱۳۸۶ تلخون

۱۳۸۷ شریک

۱۳۸۴ یک شب همین طوری کنارم باش

1397 فیلم کوتاه جاده فرعی

شاهرخ استخری در چه سریال هایی بازی کرده است؟

۱۳۸۶ پریدخت

۱۳۸۷ مثل هیچ کس

۱۳۸۷ ماه عسل

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ فاصله ها

۱۳۸۹ پرانتز باز

۱۳۹۳ آمین

۱۳۹۵ ماه و پلنگ

1396 پرواز در ارتفاع صفر

1396 دلدادگان

نمایش و نمایشنامه خوانی شاهرخ استخری

1397نمایش کمیته نان

1397نمایش نامه خوانی سالی که دوبار پاییز شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بدم ازت میاد

  • 😑😑

    از دنیا جهان‌بخت متنفرم و متاسفم براش

    • محمد

      فازت را با رسم شکل توضیح بده

  • ناشناس

    کجای زنش خوشگله؟پیرزنه که.
    کیفشم که دوقرونیه ازارزونی خریده؟

  • فرزانه سارانی

    خب حالا ما چیکار کنیم که اینا تحصیلاتشان زیاده

  • ناشناس

    عالی خوشبخت باشن کنار هم

  • tarawxo

    همه مردم رد داده 😐🤯