شمانیوز
شما نیوز

تیم استقلال | تیم پرسپولیس | تیم استقلال و تیم پرسپولیس | رشید مظاهری

گران قیمت ترین هوادار تاریخ تیم استقلال | یاغی جدید در راه است!

رشید مظاهری این فصل n میلیارد پول میگیره که استوری بزاره واسه تیمش ارزوی موفقیت کنه!

گران قیمت ترین هوادار تاریخ تیم استقلال | یاغی جدید در راه است!

 به گزارش گل کوچیک رشید مظاهری دروازه بان پرحاشیه تیم استقلال برای سومین بازی متوالی از لیست فرهاد مجیدی برای مسابقات لیگ برتر خط خورد و مطابق هفته های گذشته سریعا در اینستاگرام استوری گذاشت و برای تیم استقلال آرزوم موفقیت کرد. در زمان حضور رشید مظاهری در تیم استقلال این دروزاه بان با حواشی زیادی روبه رو بوده است. از خداحافظی چندین و چندباره با تیم استقلال گرفته تا درگیری لفظی با ممدی مدیرعامل سابق تیم استقلال. رشید مظاهری در این مدت نه تنها از ترکیب تیم استقلال دور شده است بلکه دیگر به تیم ملی هم دعوت نمی شود. البته در خصوص زندگی شخصی او هم حواشی زیادی مطرح بود که می گفتند در آستانه جدایی از همسرش است.

مظاهری که در این فصل فقط در هفته دوم لیگ مقابل ذوب‌آهن به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت و گلی هم دریافت نکرد، دیگر برای ابی ها بازی نکرده است. در 3 بازی گذشته نیز فرهاد مجیدی نام سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی را در لیست استقلال قرار داده و مظاهری را خط زده است. حالا رشید مظاهری بعد از جا ماندن از سفر به آبادان برای دیدار با صنعت نفت یک استوری تکراری را در صفحه اش منتشر کرد.

مظاهری با انتشار تصویری از هواداران استقلال حمایت خود را از این تیم قبل از دیدار با نفت آبادان نشان داد. او زیر تصویر نوشت: «از خدا می‌خواهم دست پر برگردید و باعث خوشحالی هواداران عزیزمان شوید.»

رشید مظاهری هفته پیش هم پس از اینکه به دلیل یک سری مشکلات از لیست تیم کنار گذاشته شده بود با یک استوری برای تیم استقلال آرزوی موفقیت کرد.

بابک مرادی نیز که پیش از شروه این هفته توسط فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته مانند رشید مظاهری رفتار کرد. او به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده و استقلال را در سفر به سیرجان همراهی نکرد.

این دو بازیکن پیش از پرواز استقلال به سیرجان، با انتشار استوری هایی در صفحات شخصی خود در اینستاگرام، برای تیمشان در دیدار فردا آرزوی موفقیت کردند.

به نظر شما امکان دارد با رشید مظاهری هم مانند بابک مرادی برخورد شود؟

 

رشید مظاهری یاغی جدید فوتبال ایران

سرمربی استقلال در حالی رشید مظاهری را از لیست این مسابقه خط زد که شنیده می‌شود ابتدای فصل هم با اکراه او را در تیمش حفظ کرد. مظاهری که گفته می‌شود یکی از گران‌ترین بازیکنان فعلی استقلال است در سال منتهی به جام جهانی، پیراهن تیم ملی را نیز از دست داده و برای اولین بار در سال‌های اخیر از لیست تیم باشگاهی خودش خط خورده است بدون آن که مصدوم یا محروم باشد!

تابستان گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سپاهان و فولاد او را می‌خواهند، اما محرم نویدکیا سرمربی تیم اصفهانی به دلایلی که رسانه‌ای نشد قید خرید گلر استقلال را زد. همچنین مبلغ پیشنهادی فولادی‌ها نیز آن قدر چشمگیر نبود که رشید مظاهری را برای بازی در استان زادگاهش خوزستان وسوسه کند. رشید ماند تا نه تنها در استقلال فیکس شود بلکه دوباره توجه اسکوچیچ را به خودش جلب کند، اما به هیچ یک از این دو هدف نرسید!

حالا شنیده می‌شود رشید مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. از فولاد خوزستان و پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این دروازه بان یاد می‌شود. فراموش نکنید رشید مظاهری در ذوب آهن و زیر نظر یحیی گل محمدی و البته داوود فنایی (مربی گلر‌های فعلی پرسپولیس و سابق ذوب آهن) پرآوازه شد و به پیراهن تیم ملی رسید. با این شرایطی که می‌بینیم بسیار بعید است رشید مظاهری در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی بتواند بار دیگر سنگربان فیکس استقلال شود.

غیبت رشید مظاهری در دربی تهران

کاروان استقلال در آبادان به سر می برد و این تیم خود را برای دیدار حساس برابر صنعت نفت آماده می کند. روز گذشته، فرهاد مجیدی یک بار دیگر روی نام رشید مظاهری سنگربان این تیم خط قرمز کشید تا گلر با تجربه آبی ها برای سومین دیدار متوالی در فهرست این تیم جایی نداشته باشد.

پس از خط خوردن مظاهری، او با انتشار یک استوری برای تیمش آرزوی موفقیت کرد. در برخی از رسانه ها اعلام شد که علت خط خوردن مظاهری، مصدومیت او بوده و برخی نیز مدعی شدند آسیب دیدگی در کار نبوده و این دروازه بان به دلایل فنی از فهرست نفرات تیم کنار گذاشته شده است.

اما ظهر امروز باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، آسیب دیدگی گلر خود را تأیید کرد. در متن این بیانیه آمده است: با اعلام پزشکان تیم استقلال خوشبختانه پس از انجام ام‌ آر ‌آی مشخص شد که این سنگربان تیم استقلال می‌تواند پس از یک هفته فیزیوتراپی به تمرینات تیم استقلال بازگردد.

بدین ترتیب مظاهری دیدار هفته بعد استقلال برابر پرسپولیس را نیز از دست می دهد. البته با توجه به غیبت او در دو دیدار گذشته و بازی امروز، او شانسی برای حضور در ترکیب تیمش در شهرآورد پایتخت نداشت.

حواشی و جدایی رشید مظاهری از استقلال

رشید مظاهری در حالی در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به استقلال پیوست که جدایی اش از تراکتور حواشی بسیاری داشت؛ او پیش از پایان فصل و دیدارهای حساس نیمه نهایی و فینال جام حذفی به دلیل مشکل با ساکت الهامی و مدیران باشگاه تراکتور، تبریز را ترک کرد. فسخ یک طرفه‌ای که در نهایت یک جنگ سه جانبه را برای او ، استقلال و تراکتور رقم زد.

در آن مقطع بیانیه های شدید و موضعگیریهای دو باشگاه استقلال و تراکتور علیه یکدیگر تیتر اول رسانه‌ها بود و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان رشید مظاهری آبی پوش شد درحالیکه ظاهرا او بعنوان گران‌ترین بازیکن به استقلال پیوسته بود. حضور همزمان رشید و سید در استقلال ریسک بزرگی بود که مسئولان باشگاه آن را به جان خریدند؛ او شروع خوبی در جمع آبی‌ها داشت اما در نهایت تبدیل به گلر ثابت تیم در تمام فصل نشد و در پایان فصل این حسینی بود که با بازی ثابت در جمع آبی‌ها به مینی کمپ تیم ملی هم دعوت شد. البته همانطور که تصور می‌شد این رقابت چندان هم دوستانه نبود و پاییز سال گذشته درگیری دو دروازه بان در تمرین حاشیه ساز شد. اختلاف با مربی دروازه بان های سابق یکی از حواشی اولیه رشید در استقلال بود که به شکایت عزیزیان هم منجر شد. امروز مظاهری در شرایطی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده که در پایان فصل استقلالی ها سراغ یک دروازه بان جوان رفته و همین موضوع تردیدها را در خصوص ادامه همزمان همکاری با مظاهری و حسینی بیشتر کرده بود .

دعوت های مکرر مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه و اقدامات بعدی این بازیکن برای دعوت های بعدی کار را به جاهای باریک کشاند اما حضور رشید در تمرینات کمی شرایط را آرام کرد. معما اما همچنان پیچیده بود چرا که مذاکرات مظاهری با استقلالی ها راه به جایی نبرد و با توجه به آن چه که وکیل او در خصوص دریافت 60 درصد از مطالباتش گفت،وی امروز خبر از فسخ یک طرفه قرارداد خود با استقلال داد. البته دروازه‌بان استقلال دقایقی بعد در یک استوری اعلام کرد خیلی دوست داشته در استقلال بماند اما هیچ تلاشی برای این کار از سوی باشگاه نشد و ... این گونه بود که مظاهری درست 4 روز پس از اینکه گفت 100% در استقلال می ماند برای دومین فصل متوالی با فسخ قرارداد با تیمش قطع همکاری کرد. حال رشید مظاهری بعد از یک فصل حضور در استقلال که با کشمکش شروع شد و با دشواری ها و اتفاقات متعدد همراه بود به کار خود با این باشگاه پایان داده‌ درحالیکه استقلال هم اعلام کرده از وی شکایت می‌کند.

دلیل جدایی رشید مظاهری از استقلال فاش شد

 

مهدی صادقی وکیل رشید مظاهری پس از فسخ قرارداد موکلش در سازمان لیگ در حالی که این دروازه‌بان کنار او حاضر بود درخصوص اتفاقات مختلفی که در نهایت موجب فسخ یک طرفه قرارداد مظاهری شد گفت و گو کرد. مشروح این اظهارات را بخوانید:

ما امروز بعد ازظهر بعد از این مدتی که منتظر بودیم از طرف باشگاه اتفاق خوبی بیفتد و مشکلات را حل کنیم و متاسفانه اقدامی انجام نشد، فسخ‌مان را در سازمان لیگ ثبت کردیم. ما زمان آقای سعادتمند به احترام ایشان و با توجه به شخصیت خیلی خوبی که داشتند با باشگاه استقلال قرارداد بستیم. دو مورد بند فسخ داشتیم که یکی بحث پرداختی‌ها بود و ابتدای فصل هم به احترام آقای مددی و تیم بزرگ استقلال مقداری از آپشن‌های قراردادمان را کم کردیم و سعی کردیم جوری پیش برویم که ملاحظه باشگاه شود

بازگشت رشید مظاهری به استقلال

زمانی که رشید مظاهری با تیم استقلال به عربستان نرفت و پست خداحافظی گذاشت همه او را یکی از جداشده‌های استقلال تصور کردند اما او با جدایی احمد مددی تصمیم خود را تغییر داد و به جمع آبی‌پوشان برگشت.

طبق اعلام منابع خبری بازگشت مظاهری با نظر مجیدی صورت گرفته و حضور او در تمرین استقلال را هم رسانه رسمی این باشگاه تایید کرده است.

رشید مظاهری، پس از عذرخواهی از کادر فنی و بازیکنان در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 11 در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد که رشید مظاهری در این تمرین شرکت کرد.

مظاهری به واسطه اختلاف با احمد مددی، مدیرعامل پیشین استقلال و عدم پرداخت مطالباتش استقلال را در سفر به دبی برای دیدار با الهلال عربستان تیمش را همراهی نکرد و به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد. مظاهری که نتوانسته بود راهی تیم دیگری شود، خواستار بازگشت به استقلال شد، اما فرهاد مجیدی با حضورش مخالفت کرده بود.

با این حال وساطت برخی‌ افراد در باشگاه استقلال باعث شد این دروازه‌بان امروز به محل تمرین آبی‌پوشان بیاید و ضمن عذرخواهی از کادر فنی و بازیکنان بار دیگر به این تیم بازگردد.

مددی گفت من دایی را کنار گذاشتم تو که رشیدی!

ماجرای درگیری رشید مظاهری با احمد ممدی

طبق اظهارات رشید مظاهری و وکیل او، این گلر دنبال ماندن در استقلال بوده اما پس از کش و قوس‌ها و توهین‌های فراوان تصمیم به فسخ گرفته است.

مهدی صادقی وکیل رشید مظاهری امروز پس از فسخ قرارداد موکلش در سازمان لیگ در حالی که این دروازه‌بان کنار او حاضر بود درخصوص اتفاقات مختلفی که در نهایت موجب فسخ یک طرفه قرارداد مظاهری شد گفت و گو کرد. مشروح این مصاحبه را در این صفحه می‌خوانید. *هشتاد درصد دریافتی دروغ است ما امروز بعد ازظهر بعد از این مدتی که منتظر بودیم از طرف باشگاه اتفاق خوبی بیفتد و مشکلات را حل کنیم و متاسفانه اقدامی انجام نشد، فسخ‌مان را در سازمان لیگ ثبت کردیم. ما زمان آقای سعادتمند به احترام ایشان و با توجه به شخصیت خیلی خوبی که داشتند با باشگاه استقلال قرارداد بستیم. دو مورد بند فسخ داشتیم که یکی بحث پرداختی‌ها بود و ابتدای فصل هم به احترام آقای مددی و تیم بزرگ استقلال مقداری از آپشن‌های قراردادمان را کم کردیم و سعی کردیم جوری پیش برویم که ملاحظه باشگاه شود. در نهایت باشگاه و بهتر است بگوییم مدیریت محترم باشگاه استقلال رویه‌ای را پیش گرفتند که این رویه خیلی جالب نبود و مصاحبه‌هایی انجام دادند و گفتند حق فسخ ندارید در صورتی که ما با بند فسخ‌مان هر زمانی که اراده می‌کردیم می‌توانستیم اقدام کنیم ولی پشت تیم را خالی نکردیم. مواردی پیش آمد که با شخص آقای مددی صحبت کردیم و ایشان قول همکاری دادند و باشگاه در طول فصلی که گذشت تنها ۶۰ درصد پرداختی به آقای مظاهری داشته و اشخاصی نشر اکاذیب می‌کنند و دروغ می‌گویند که رشید مظاهری ۸۰ درصد دریافتی داشته که اصلا صحت ندارد و این‌ها را رد می‌کنیم. ما به احترام هوادار و اسم بزرگ استقلال فسخ نکرده بودیم.

*جریمه کردند که حق فسخ را بگیرند آقای مددی به عنوان مدیرعامل به جای حل کردن مشکل ما را به کمیته انضباطی کشانده و به بهانه‌های مختلف جریمه در نظر گرفتند. در بازی‌های آسیایی و در عربستان به ما قول دادند که مشکلات رفع شده ولی وقتی بازی‌ها انجام شد و آقای مظاهری برگشتد ایران دو سه ساعت مانده به بازی پیکان محکومیت و جریمه ۲۰ درصدی برای ما فرستادند. ما برای این موضوع رفتیم که صحبت کنیم و ما را با بی احترامی تمام و بدون اینکه دفاعیات را بشنوند بیرون کردند و به ما توهین کردند و ما هم اعتراض کردیم. اینکه وصله می‌چسبانند که ما دنبال افزایش قرارداد بودیم صحت ندارد. آقای مددی اگر غیر از آن ۶۰ درصد واریزی داشتند مستنداتش را ارائه دهند. در غیر این صورت هرکس بخواهد تهمتی به ما بزند علیهش شکایت می‌کنیم و موضوع را پی‌گیری می‌کنیم. آقای مددی ما را ۲۰ درصد جریمه کردند که بتوانند جلوی فسخ ما را بگیرند.

*رشید طی هفت ماه پنج درصد دریافتی داشت با پی‌گیری‌های مجدد ما باشگاه ۴ مورد جدید در نظر گرفت تا جلوی حق فسخ ما گرفته شود. این چه رویه‌ای است در استقلال که مدیرعامل به جای حل مشکل با روح و روان بازیکن بازی کند و دنبال بهانه جویی باشد. آقای مددی در طول ۷ ماه اخیر ۵ درصد دریافتی داشته و در طول این مدت ایشان جواب ما را ندادند فقط چپ و راست ما را جریمه کردند.

*تهدید مددی با چاشنی کوبیدن مشت روی میز! ما جلسه آخری که با آقای مددی داشتیم صحبت کردیم که ۲۰ درصد جریمه نامشروع شده‌ایم و هیچ جلسه رسمی در این مورد برگزار نشده و در یک جلسه وکیل بازیکن و خودش را بیرون انداخته‌اید. این چه مدل باشگاه داری است؟ به ما توهین کردند. ما به آقای مددی در مورد آن بیست درصد گفتیم که به ما قول داده‌اید و الان طور دیگر برخورد می‌کنید و این رویه جز اینکه باعث حاشیه می‌شود حاصل دیگری ندارد و ایشان رک و راست به ما گفت بروید فسخ کنید و محکم با مشت روی میز کوبید و گفت هرکار دوست دارید بکنید و منم تا چهارماه دیگر هرقدرتی که داشته باشم به کار می‌گیرم و از همه جا استفاده کرده و شما را از بازی کردن می‌اندازم. کاری می‌کنم دوبرابر قراردادتان برای‌تان جریمه بخورد.

*مظلومی سر تمرین گفت در لیست سیاه هستی! بحث ما با استقلال مالی نبود. بلکه به ما توهین و بی ادبی شد.آقای مظلومی سر تمرین به آقای مظاهری گفت شما در لیست سیاه مددی هستید و هیچ واریزی‌ای نخواهید داشت و با شما تسویه حساب خواهد شد. این چه مدل باشگاه داری است؟ ما قرارداد داشتیم و مشکل اصلی رویه مدیریتی بود و به آقای مددی هم گفتم ما بابت پول صبر کردیم و این لیست سیاه داستانش چیست.

*من دایی را کنار گذاشتم، مظاهری جای خود ایشان تهدید کردند من آقای دایی را کنار گذاشتم و گنده تر از شما بوده و شما را هم کنار خواهم گذاشت و با فدراسیون صحبت می‌کنم که دوبرابر جریمه شوید. ما به احترام استقلال علی‌رغم توهین و تهدیدی که انجام شد آقای مظاهری را مجاب به رفتن سر تمرین کردیم و بماند که سر تمرین به ایشان دهن کجی‌هایی شد. اینکه با ما صحبت می‌شود و بلافاصله با یک بازیکن دیگر قرارداد بسته می‌شود تکلیف ما چیست؟ یکی از مشکلات دیگری که پیش آمد بحث پرداختی‌ها بود. یک بازیکن حرفه‌ای از راه فوتبالی درآمد کسب می‌کند. کسانی می‌آیند و دم از اصالت می‌زنند همان ها بگویند الان عارف غلامی کجاست؟ آقای مظاهری در طول این هفت ماه چطور گذران زندگی کرده است؟

*مجیدی گفت از من کاری ساخته نیست اگر باشگاه استقلال پول ندارد چطور مربی خارجی می‌آورد و از فروش بازیکن کسب درآمد می‌کند؟ ما یک روز قبل از این اتفاقات در باشگاه خدمت آقای مجیدی رسیدیم و ایشان هم زحمت کشیده و با مدیریت باشگاه صحبت کردند و در نهایت گفتند که بحث آقای مظاهری با خود باشگاه است و از من (مجیدی) کاری بر نمی‌آید که در مرحله بعد ما رفتیم و با آقای مددی صحبت کردیم و آن توهین‌ها و تهدید ها انجام شد. خود آقای مجیدی باید تصمیم می‌گرفت که از لحاظ فنی چه دروازه‌بانی را جذب کند و این حق مربی است ولی این برای یک بازیکن دیگر خیلی حرف‌ و حدیث و جواب‌ها دارد. ما این جواب‌ها را فردای آن روز و بعد از آن قرارداد با دروازه‌بان جدید دیدیم. اینکه بیایند و چهار مورد انضباطی جدید به ما وارد کنند و جلوی پرداختی را بگیرند جواب سوالات ما را می‌دهد. اگر شرایطش پیش بیاید اظهارنامه‌های باشگاه و اخطاریه‌های ما برای آنها را منتشر خواهم کرد. امروز کار ما با استقلال تمام شد.

*پیشنهادات خارجی و داخلی مطرح است آقای مظاهری فسخ یک طرفه کرد و باشگاه حق اعتراض ندارد و این طبق قرارداد است. مظاهری بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر تیمی بخواهد مذاکره کند. پیشنهادات مختلفی داریم که هم داخلی هستند و هم خارجی. مذاکرات را انجام خواهیم داد و قرارداد جدیدی برای فصل آینده امضا خواهیم کرد. ما دوست داشتیم در استقلال بمانیم و با همه سختی‌ها ساختیم ولی جایی که به توهین و تهمت برسد نمی‌توان ماند. ما جز بی احترامی و بی مسئولیتی از طرف باشگاه چیزی ندیدیم. جایی که آینده یک خانواده به خطر بیفتد شرایط فرق خواهد کرد. منظور آقای مظاهری از آن پست که گفتند می‌مانم و می‌جنگم، تلاش برای ادامه حضور در تیم بود ولی از آن روز به بعد و آن پست فشارها بیشتر شد و به بهانه‌های مختلف توهین کردند.

طلاق رشید مظاهری، شایعه یا واقعیت؟!

رشید مظاهری؛ دروازه‌بانی که دیروز از استقلال جدا شد، گویا از رفتنش خیلی ناراحت است؛ چرا که هم وکیل مظاهری و هم همسر او به پایان کار این دروازه‌بان در استقلال واکنش نشان دادند. این پستی است که همسر رشید مظاهری در اینستاگرام منتشر کرده است: این فیلم در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ روزی عجیب و روزی که با بی‌احترامی همه چی رو مشخص کردن، خیلی دلم گرفته. پسرا اینجا نمی‌دونن چی شده ولی با اون همه غمی که داری بازم به آرامش خانواده‌ات فکر میکنی. عزیزم من تو رو میشناسم و میدونم که همیشه تصمیمی میگیری که شخصیتت حفظ بشه ولی یه جمله از بزرگی شنیدم که میگفت اگه خدا بخواد هیچ کس نمی تونه تورو زمین بزنه. شاید این فصل دغدغه و مشکلات زیاد بود ولی زیباترین سال زندگیمون بود کنار هوادارای عزیز و دوس داشتنی استقلال بزرگ چون من خانواده کاملا استقلالی دارم تمام بچگیم با تماشای بازی‌های استقلال گذشت اشک ریختیم و خوشحال شدیم، ولی حیف که زود تموم شد. هیچ جمله‌ای ندارم برای تشکر از هواداران فقط ببخشید و ناراحتیم باشد به یادگار

رشید مظاهری دروازه بان استقلال که شرایط روحی خوبی ندارد، با انتشار عکسی عاشقانه، شایعه جدایی و اختلاف با همسرش را تکذیب کرد.

در شرایطی که امروز، جمعه، استقلال باید به مصاف نساجی مازندران برود، با صلاحدید فرهاد مجیدی، رشید مظاهری یکی از ستاره‌های استقلال از ترکیب تیم خط خورده و برای این بازی دعوت نشده است.

این اختلاف نظر درحالی به وجود آمده که شایعه عجیبی مطرح شده مبنی بر اینکه دروازه بان استقلال به دلیل اختلاف خانوادگی شرایط مساعد ندارد.

رشید مظاهری، هم بعد از این شایعات با انتشار یک استوری در کنار همسرش به هر دو بحث موجود، یعنی شایعه اختلاف با همسرش و هم خط خوردن از ترکیب استقلال واکنش نشان داد.

عکس عاشقانه رشید مظاهری ستاره استقلال با همسرش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied