شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | اخبار تیم پرسپولیس | مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس

تیر آخر وزیر ورزش به تیم پرسپولیس | سرپرست منفور، مدیرعامل جدید!

در حالی که پس از استعفای جعفر سمیعی از تیم پرسپولیس بسیاری انتظار داشتند که ترکیب هیئت مدیره باتوجه به تغییر دولت، با دگرگونی مواجه شده و تکلیف پرسپولیس روشن شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

تیر آخر وزیر ورزش به تیم پرسپولیس | سرپرست منفور، مدیرعامل جدید!

به گزارش گل کوچیک پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی تیم پرسپولیس، مجید صدری سرپرست تیم پرسپولیس شد و قرار بود پس از بازی تیم پرسپولیس برابر الهلال تکلیف تیم جدید مدیریتی این باشگاه مشخص شود اما هنور این اتفاق نیافتاده است. اعضای تیم پرسپولیس که با مشکلات زیادی در این فصل روبه رو بودند شب گذشته استوری اعتراض آمیزی منتشر کردند. هواداران تیم پرسپولیس تمام مشکلات را از چشم مجید صدری می بینند. همچنین سجادی وزیر ورزش دولت جدید هم مورد انتقاد و اعتراض هواداران است.

کسایی که باید مدت ها پیش دمشون رو روی کولشون میذاشتن و از پرسپولیس می‌رفتن حالا با کمال وقاحت صدری رو به عنوان مدیرعامل به وزارت ورزش معرفی کردن! ماحصل حضور صدری توی باشگاه به جز بالا آوردن بدهی سنگین و وعده های پوچ چی بوده که حالا به دنبال احیاش هستین!

صدری به هیچ وجه انتخاب هوادار پرسپولیس نیست و قطعا اتفاقات زمان رسول‌پناه و ایرج عرب رو با انتخابش به عنوان مدیرعامل در پی خواهد داشت.

دقیقا بازی رسول پناه رو این بار با صدری اجرا کردن. به محض ورود سجادی به وزارت ورزش، سمیعی و شکوری رو فراری دادن بعد یه اسم سرپرست و یه بازی موش وگربه با کادر و بازیکنا راه انداخت و مدام وعده داد تا وزیر به استقلال رسیدگی کنه و این وسط پول کالدرون رو بهونه نقشه های خودشون کردن در صورتی که واریز پول 48 ساعت بیشتر زمان نمیبره و اگه بلد نبودی از آذری کمک میگرفتی و هزار وعده و دروغ تکراری دیگه اما این وسط فقط اونا بازی نکردن کادر فنی و بازیکن تا امروز از صدری تعریف کرد و همین تعریف باعث سکوت هوادار شد. تا امروز همه استوری گذاشتن یهویی صدری شد مدیر و القصه بازی نابودی پرسپولیس از انروز رسما با کارگردانی وزیر و دستیاری صدری کلید خورد و ما هوادارها هم مثل همیشه ساکت و بی تفاوت فقط تماشاچی این فیلم. اگه امروز حرف نزنیم فردا اشک حسرت رو چشم تک تک هوادار جاری میشه میگی نه آینده نزدیک گواه این حرف است.

واکنش مجید صدری به استوری مشترک بازیکنان

اقدامات لازم در حال انجام است تا مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز شود. همچنین با رفع مشکلات در روزهای آینده قرارداد با کارگزار مورد نظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد.

همانطور که همه می‌دانند ما میراث‌دار بدهی‌های دوره‌های گذشته هستیم و این مشکلات، گرفتاری‌هایی را برای باشگاه بوجود آورده است اما تمام این مسایل مانع کار ما نمی‌شود و تمام تلاش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

کارشگنی های وزارت ورزش علیه تیم پرسپولیس

فدراسیون واسه اینکه اشتباهات فاحش داورش مقابل صنعت نفت رو مخفی کنه حاضر به بخشیدن کارت زرد مهدی ترابی نشد ولی در عوضش بلافاصله مجوز بازی کردن بازیکنای خارجی استقلال مقابل صنعت نفت رو صادر کرد!

صدور مجوز فقط مخصوص استقلال و شامل حال پرسپولیس نمیشه و فصل گذشته هم از بازی کردن ترابی جلوگیری کردن ولی مجوز تک تک بازیکنای استقلال که به صورت غیرقانونی جذب شدن رو صادر کردن!!! 

بازی امروز پرسپولیس چرا نباید پنج هزار تماشاگر داشته باشه وقتی پنج روز دیگه استادیوم آزادی قراره میزبان سی هزار نفر باشه که کنترلشون شش برابر سخت تره ؟

احیانا باشگاه هنوز صلاح نمیدونه یک کلمه اعتراض کنه وقتی به همین راحتی حق پرسپولیسو دارن میخورن ؟؟

متاسفانه طبق قرعه کشی لیگ، پرسپولیس نیم فصل دوم (که مصادف با بازیهای آسیایی هم میشه) تو بیشتر بازیها مهمانه و باید جلو تماشاگرای حریف به میدون بره 

چرا هیچ تلاشی نشد حداقل تو نیم فصل اول که میزبانیامون بیشتره تا جایی که راه داره از هوادارامون بهره ببریم ؟؟ 

مجید صدری به عنوان مدیرعامل معرفی شد

یک روز پس از ارسال نامه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به وزیر ورزش مبنی بر تصمیم به مدیرعاملی مجید صدری در این باشگاه، بازار بحث در این خصوص میان هواداران پرسپولیس داغ شده است.

در حالی که پس از استعفای جعفر سمیعی بسیاری انتظار داشتند که ترکیب هیئت مدیره باتوجه به تغییر دولت، با دگرگونی مواجه شده و تکلیف پرسپولیس روشن شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و باتوجه به حکم سرپرستی برای مجید صدری، او نیز سرنوشت نامشخصی در باشگاه دارد و شاید همین موضوع سبب شده تا سرخپوشان بدون کارگزار به کار خود ادامه دهند.

اما حالا مهمترین تحول همین نامه‌ای است که نشان می‌دهد در هیئت مدیره باشگاه بر سر یک نام اجماع وجود دارد. این اجماع پس از آن علنی شد که وزیر ورزش از هیئت مدیره خواست تا ایده خود درباره پست مدیرعاملی را اعلام کند و حالا همه منتظر این هستند تا واکنش وزیر نسبت به تصمیم گروه چهار نفره مدیریت باشگاه را بدانند.

در این بین طرفداران پرسپولیس نیز نظرات متفاوتی دارند؛ گروهی از آنها خواستار حضور فردی جدید با اعضای تازه هیئت مدیره هستند و گروهی دیگر ترجیح می‌دهند که با ایجاد ثبات در باشگاه‌، مجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شود. همچنین سوال اصلی این است که اگر قرار به ادامه کار صدری است، او باید چه تصمیماتی بگیرد و اگر قرار به جدایی اوست، جانشین وی چه کسی باشد و چه سیاست‌هایی را در پیش بگیرد؟

 

بزرگترین چالش باشگاه پرسپولیس ناکامی در وصول پاداش آسیایی و پرداخت استقراض‌های یک سال اخیر و همچنین پرداخت مطالبات بازیکنان و ایجاد بستر درآمدزایی است که مدیرعامل بعدی باید به آن پاسخ دهد.

از سه ماه پیش تا حالا اگرچه نام‌های زیادی پیرامون مدیریت باشگاه منتشر شده اما حتی در بین هواداران نیز کسی نتوانسته اقبال عمومی را به دست آورد و همچنین اکثر افراد با مشکلاتی مثل بازنشستگی یا تعهد به شرکتی خصوصی یا دولتی مواجه هستند.

در چنین شرایطی، شما طرفداران پرسپولیس در این خصوص چه نظری دارید و فکر می‌کنید حمیدرضا سجادی وزیر ورزش باید چه تصمیمی درخصوص آینده باشگاه پرسپولیس بگیرد؟ نظرات خود را برایمان بنویسید و به سایر نظرات پاسخ دهید؛ در سریعترین زمان دیدگاه شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بسیج مسئولین برای حل مشکلات استقلال

با یحیی مخالفت کردند، برای مجیدی سنگ تمام گذاشتند؛ تبعیض و بی عدالتی تا کجا؟ از قانون شکنی عزیزی خادم و وساطت علی نژاد تا طلبکار شدن مجیدی و سجادی! سازمان لیگ همچون فصل قبل با نادیده گرفتن قانون، چشم روی تخلف آبی ها بست و اجازه داد خارجی جذب کند و در تبعیضی دیگر با ضمانت ورزش دو خارجی اش در هفته های گذشته بازی کرده اند اما آبی ها به رغم تاکید سازمان لیگ مبنی بر لغو کارت بازی ژستد و یامگا طلبکار هم شده و ان را به تبلیغات محیطی ربط داده اند در حالی که سازمان لیگ دو بار به انها اخطار و هشدار مکتوب هم داده است. مسائل مدیریتی فارغ از اطمینان خاطر مدیرعامل از بقا و برنامه ریزی به همیح دلیل و انتخاب کارگزار اینگونه به نتایج ربط پیدا می کند. یحیی درخواست کرده بودند تیم های محروم بتوانند حداقل یک خارجی جذب کنند. استقلال هم به واسطه پرونده استراماچونی در زمره محرومان بود اما ناگهان این ممنوعیت به مجوز تبدیل و بعد هم به ضمانت و وساطت علی نژاد!!!

انتقادات به مجید صدری سرپرست تیم پرسپولیس

چند ماهه میگه پول کالدرون رو میدیم ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده میگفت حین برگزاری مزایده برای از دست نرفتن زمان مذاکره کردیم، 20 روز هم از مزایده گذشت ولی هنوز که هنوزه خبری نشده مگه کل سال چند روزه و لیگ چند هفته است که کارگزار این همه مدت از دست بره کل پول یک سال رو بده؟ میگفت تو تبلیغات محیطی زیر بار هیچ کس نمیریم و با افتخار میگفت پیشنهاد کارگزار استقلال برای کارگزاری خودمون رو رد کردیم، امروز خبر اومد که تبلیغات محیطی پرسپولیس رو هم دادن به کارگزار استقلال تا دوزار بندازه کف دست پرسپولیس، با خودشون قرارداد میبستیم بهتر نبود؟ فقط و فقط وام و قرض گرفته تا هزار تا تهمت نا بجا از هر خری بشنویم و هیچ واکنشی هم نمیده تنها اقدامش این بوده که هوادار پرسپولیس رو سوق داده به سمت اپ شرکت خودش تا بعد یک ماه 200 میلیون تومن درامد و کمک به باشگاه برسه تازه همین کار رو برای استقلال هم انجام داده که درامد استقلال بیشتر بوده و در واقع فقط جیب شرکت خودش رو پر کرده مرزهای خیانت رو جابجا کردی آقای صدری.

با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی وضعیت پرسپولیس زیر و رو شد. تغییر دولت و به دنبال آن انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان شرایط متفاوتی را برای مدیرعامل بوجود آورد تا تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را بگیرد. پرسپولیس که چند ماه آرام را از نظر مدیریتی پشت سرگذاشته بود با استعفا جعفر سمیعی مدیرعاملی باشگاه وارد بحران عجیبی شد، اعضای هیات مدیره سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد. موضوعی که تبعات سنگینی برای تیم پرسپولیس در فصل جدید به همراه داشت. عدم پرداخت مطالبات کالدرون هم باعث شد پنجره نقل و انتقالات بسته شود و یحیی در جذب دو بازیکن مدنظر خود تا اینجا ناکام مانده است.

مافیا علیه تیم پرسولیس است

وزیر ورزش استقلالی | کارشکنی واضح علیه تیم پرسپولیس 17

تیم پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی و نمایش مقتدر در لیگ چگونه به این روز افتاد؟ از خروج بازیکنان بزرگ گرفته و ورود صدری در راس کار به جای سمیعی تا نداشتن اسپانسر و سرانجام مشکلات داوری عجیب و غریب در بازی‌های لیگ برتر برابر حریفان. این موضوعاتی است که ذهن هواداران را به سمت این می برد که انگار نیرو و دست های پشت پرده ای در کار است تا سرخپوشان نتیجه نگیرند.

دلیل این همه تاخیر سؤال‌برانگیز چیست؟ آنچه وزیر ورزش در ارتباط با هیت مدیره پرسپولیس می‌گوید نادرست نیست اما حمید سجادی به عنوان یک چهره آشنا با حوزه ورزش و مدیریت باید از هیئت مدیره ای که اصرار داشت با استعفای جعفر سمیعی موافقت شود سوال کند چرا با همین اصرارهای قاطعانه به دنبال تعیین مدیرعامل نیستند؟ آیا آنها مدیری را به شما پیشنهاد داده اند؟ واقعا چه ایرادی دارد که باشگاه پرسپولیس هم مدیرعاملش را بشناسد؟ تعلل در این زمینه چه مشکلی را قرار است حل کند؟ سلیقه وزارت ورزش در انتخاب مدیران مشخص است و می‌دانیم قرار نیست چهره ای کاملا فوتبالی و مدیر را انتخاب کنند. بنابراین وقتی به زودی برای یکی از همین مدیران میانی، حکم مدیرعاملی می‌زنند دلیل این همه تاخیر را متوجه نمی‌شویم. وزیر ورزش در پاسخ به اظهارات یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی گفته پرسپولیس بلاتکلیف نیست و من نمی‌دانم چرا عده ای مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ارتباط می‌دهد؟ اینکه مربیان نباید همه کاستی‌ها را به گردان دیگران بیندازند حرفی صحیح است اما دفاع قاطعانه از تصمیم‌سازی‌های اشتباه و تعلل بیجا در انتخاب مدیرعامل نیز مانع کسب و کار است آقای وزیر!

درگیری وزیر ورزش با سرمربی یحیی گل محمدی

حمید سجادی در صحبت های خود درباره پرسپولیس گفت: من با آقای صدری کاملاً در ارتباط هستم و او آدمی خدوم و پرتلاش است. من و او کاملاً با هم هماهنگ هستیم!

وزیر ورزش روز قبل بازی این تیم برابر صنعت نفت حمله عجیبی به یحیی گل محمدی کرد و در مصاحبه با تلویزیون گفت: اصلاً مسائل هیأت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. هیأت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم.

 

خواهش می‌کنم مسائل فنی تیم را بعضی‌ها بیخودی به مسائل مدیریتی ربط ندهند. کجای دنیا نتایج فنی یک تیم به مدیریت مربوط می‌شود که اینجا مربوط شود؟ اینها بهانه است، در ورزش قرار نیست همه ببرند پس کی قرار است مساوی کنیم؟ کی قرار است تیم ببازد؟

جواب یحیی گل محمدی به صحبت های وزیر ورزش

از آقای وزیر به عنوان یک شخص محترم که در ورزش بودند هیچ انتقادی نکردیم. ایشان سکان هدایت ورزش کشور را در اختیار دارد و می‌دانیم که مسئولیت‌شان سنگین است و من با احترام کامل در کنفرانس قبل از بازی صحبت کردم. این تیم 40-50 میلیون هوادار دارد که دوست دارند وضعیت مشخص شود، من هیچ قصدی نداشتم و فقط دلم برای تیم می‌سوزد. وقتی ما پوکر و گلات (چهار و پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر) را رقم زدیم نمی‌توانیم بگوییم فقط کادرفنی در آن نقش داشته است. قطعا همه اعضا و ارکان باشگاه کمک کردند، از مدیریت تا تدارکات باشگاه و حمایت هواداران تاثیر داشتند و نمی‌توانیم موفقیت یا عدم موفقیت را به شخص خاصی ربط دهیم. یک مجموعه تلاش می‌کند یا نتیجه می‌گیرد یا نمی‌گیرد. من حرف‌های غیرمنطقی نزدم.

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس18

داوری عجیب در بازی تیم پرسپولیس

در بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت شاهد داوری عجیبی بودیم. جایی که گل صحیح قرمزها گرفته نشد، پنالتی واضح دیده نشد و در دقیقه 90+2 در شاریط آفساید یک موقعیت تک به تک به صنعت نفت داده شد که با واکنش حامد لک توپ دفع شد وگرنه بازی با تساوی به اتمام می رسید بحران نتیجه گیری برای پرسپولیس ادامه پیدا می‌کرد. به گواه کارشناسان تیم داوری قضاوت پر اشتباهی داشت که هر کدام‌شان می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. خطای پنالتی روی مهدی ترابی، گل سالم مهدی عبدی که از خط دروازه رد شد و آفسایدی که در دقایق پایانی روی حمله تیم میهمان گرفته نشد، ۶ هفته از فصل گذشته و این اولین بار نیست که پرسپولیس از اشتباهات داوری لطمه می‌خورد. بزرگترین اشتباه رخ داده نیز همان عدم اعلام خطا روی سیامک نعمتی پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم اراک بود که همان اتفاق، تنها شکست پرسپولیس در این فصل را رقم زده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز با ارسال نامه‌هایی جداگانه به عملکرد داوران و روند قضاوت‌ها اعتراض کرده بود اما این بار و با این حجم از اشتباه (اگر بشود اسم آن را اشتباه گذاشت!) در یک مسابقه، دیگر نمی‌دانیم از داوری‌ها به کجا شکایت بریم؟

مشکلات داوری تنها مربوط به این بازی نبود و در طول این فصل وجود داشته که منجر به از دست دادن امتیازات زیادی برای پرسپولیس شده است. تعداد اشبهات به جایی رسید که صدای کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران هم درآمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied