شمانیوز
شما نیوز

عکس منشوری نرگس محمدی در خارج

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶2 در تهران دارای کارشناسی پرستاری که با سریال ستایش معروف شد. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد.

عکس منشوری نرگس محمدی در خارج

به گزارش سایت خبری رستانیوز: نرگس محمدی همسر علی اوجی یکی از بازیگران بی حاشیه کشورمان است. نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش بیشتر از قبل شناخته شد. در سریال ستایش نرگس محمدی با گریم متفاوتش مورد انتقاد و حمله شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفت. نرگس محمدی اخیرا برادرزاده اش را از دست داد و این اتفاق باعث فاصله گرفتن او از دنیای بازیگری شده است. نرگس محمدی پس از ازدواج با علی اوجی (تهیه کننده هنری) کم‌کار شده است.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶2 در تهران دارای کارشناسی پرستاری که با سریال ستایش معروف شد. او ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد. وی در اردیبهشت ۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد. نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد. علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و موسیقی است که  متولد 17 اسفند ماه 1356 در تهران می باشد و تاکنون در سریالهای نظیر پژمان و در حاشیه حضور داشته است . البته وی بیشتر در زمینه ی تهیه کننده گی و برگزار کننده گی برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت دارد و دوستان سینمایی و موسیقیایی زیادی نیز دارد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون کشور با مرگ تلخ فرزند برادرش روبه رو شده است. نرگس محمدی که از بازیگران مطرح کشور است در غم از دست دادن برادرزاه اش در یک اتفاق تلخ عزادار شد و همکاران نرگس محمدی این اتفاق هولناک را به او و همسرش علی اوجی تسلیت گفتند.نرگس محمدی در سریال ستایش مادرش را در یکی از قسمتها از دست می دهد و با پدرش بر سر خاک مادرش مینشیند و از تنهایی گریه میکند

معرفی خانواده نرگس محمدی

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. هر دوی آنها ازدواج کرده اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی کند. او ازدواج کرده و اس مهمسرش فاطمه است . دو فرزند پسر داشت که امروز خبر تلخ و ناگوار فوت یکی از پسرانش که کوچکتر بود منتشر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    این بازیگر را خیلی دوست دارم