شمانیوز
شما نیوز

مهدی قایدی | زن مهدی قایدی | تتلو و زن مهدی قایدی | تتلو قایدی

ساعت لاکچری مهدی قایدی | قیمت ساعت مهدی قایدی چند؟

مهدی قایدی ساعت رولکس 86 هزار دلاری معادل 2میلیارد و 200 میلیون تومان به دست دارد.

ساعت لاکچری مهدی قایدی | قیمت ساعت مهدی قایدی چند؟

 به گزارش گل کوچیک مهدی قایدی پس ازانتقال به تیم شباب الهلی دچار حواشی زیادی شده است. پس از لژیونر شدن مهدی قایدی حواشی این ستاره بیشتر از بازی او دیگر به چشم می‌آید. زندگی لاکچری که مهدی قایدی دارد تمام نگاه ها را به سمت خود برده است. البته حواشی همسر مهدی قایدی هم به این شرایط کمک کرده که حواشی چندین و چند برابر شود. مهدی قایدی در آخرین استوری خود از ساعت گران قیمت خود رونمایی کرد. 

مهدی قایدی بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال است. مهدی قائدی به تازگی ازدواج کرده است. مهدی قائدی بایکن خوبی است. مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در شهر بوشهر ، بازیکن محبوب و جوان فوتبال کشورمان است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. مهدی قائدی  فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قائدی

قائدی در بازی مقابل سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

مهدی قایدی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند.

وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد

سانحهٔ رانندگی دلخراش برای مهدی قایدی

مهدی قایدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می‌شود.

در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی چهار سرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده‌اند. قایدی و یک سرنشین دیگر با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شدند؛ سپس خانواده این بازیکن در این بیمارستان حاضر شدند.

حاشیه جدید مهدی قایدی در فضای مجازی

​ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که چند روزی به ایران آمده بود و گفته می شد با مهدی قائدی به مشکل خورده و کارشان به طلاق رسید، حالا به دبی برگشته است و در حال خوشگذرانی با خواهرش است. گویا این جشن برای آشتی کردن ستاره معصومی و مهدی قائدی بوده است.

مهدی قائدی

حواشی زن مهدی قائدی

ستاره معصومی چهره پرحاشیه این روزهای اینستاگرام است که البته برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است. او با برنامه‌ریزی مهدی قائدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزوهای خودش برسد!

ستاره معصومی با استوری‌هایی که می‌گذارد، دائم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم. ظاهرا اگر یک روز این عمل را انجام ندهد شبش نمی‌رسد! ستاره معصومی با فخرفروشی‌های خود نظر کاربران و هواداران مهدی را عوض کرده و حالا دیگر تنها تعداد اندکی دوستدار آنها نیز هستند.

مدتی پیش وی ویدیویی کوتاه از خود به همراه مهدی منتشر کرد که در حال پاساژ گردی بودند که این ویدیو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. حالا به تازگی عکسی پست کرد که دقیقا هان لباس ها را به تن دارند و مشخص است همان روز گرفته شده اما برای اینکه او را تازه به دوران رسیده خطاب نکنند پشت هم انتشار نداد. وی در کپشن عکس زیر نوشت: آدم خوبهِ زندگی خودت باش...!

همانطور که گفتیم او بسیار علاقه‌مند است از ارتفاعاتی که هستند، استوری بگذارد و نشان دهد پس از خروج از ایران به چه جایگاهی رسیده‌اند. ناگفته نماند ستاره و مهدی خانواده‌هایشان را هم با خود برده و ظاهرا همه باهم در آنجا زندگی می کنند.

خیلی از بازیکنان جوان اصلا ازدواج نمی کنند تا به راحتی بتوانند با دختران در ارتباط باشند اما مهدی قایدی با وجود سن کمی که دارد دو سالی می شود که ازدواج کرده و ظاهرا افسار خود و زندگی اش هم به کلی دست همسرش است.

مهدی قائدی

امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. این درگیری هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. گفته می‌شود گویا ستاره معصومی زن مهدی قائدی قصد شکایت از تتلو را به خاطر این فحاشی دارد.

تتلو در ترکیه حسابی جنجالی شده است. او به تازگی یک ویس منتشر کرده و حسابی از خجالت مهدی قائدی و همسرش درآمده است. تتلو با توهین به مهدی قائدی گفت که او همسرش را طلاق می‌دهد. تتلو در این فایل صوتی مانند همیشه فحاشی کرد و حواشی زیادی به وجود آورد. پیش از این تتلو در مورد دیگر افراد مشهور نیز بی‌ادبی کرده بود و به آنها توهین می‌کرد.

حواشی همسر مهدی قائدی علت ضربه خوردن به همسرش بود. حالا باید دید دلیل افت مهدی قایدی در امارات چیست و چرا او نمی تواند بازی‌های خوب زمان استقلال و روزهای ابتدایی حضورش در امارات را تکرار کند؟

مهدی همراه همسرش در دبی زندگی می کند و زندگی خوبی هم دارد. پس قائدتا نباید مشکل خاصی داشته باشد اما حاشیه‌های همسرش و کشاندن مهدی از فضای فوتبال به فضای مجازی باعث چنین افتی شده است. به هر حال سطح توقعات از او بالاست و باید بتواند بار دیگر اعتماد فرید علی سرمربی الاهلی را جلب کرده و در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست

برخی بر این باورند که دلیل نمایش‌های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می‌گذارد!

طلاق مهدی قایدی از همسرش

ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره ایرانی به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد.

امیر تتلو با انتشار یک فایل صوتی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی خانم ستاره معصومی کرد که به دلیل به کار بردن کلمات بسیار زننده فقط قادر به پخش تیکه زیر هستیم.

همانطور که گفتیم در این فایل صوتی امیر تتلو خواننده جنجالی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی می کند ولی قادر به پخش نسخه کامل فایل صوتی نبودیم. همسر مهدی قائدی چهره جنجالی اینستاگرام است که با ایجاد حاشیه های مختلف از جمله کشف حجاب توانست به شاخ مجازی تبدیل شود و الان برای خودش یک چهره شناخته شده اینستاگرام است. فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند.

مهدی قایدی در پی انتقام از تتلو | بین زن مهدی قایدی و تتلو چه گذشته؟14

 

زن مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی). بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم‌هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

مهدی قایدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی میدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد.

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

مهدی قایدی در پی انتقام از تتلو | بین زن مهدی قایدی و تتلو چه گذشته؟2

بازیکن محبوب استقلال نیز عیناً همین عبارت را به مناسبت ازدواجشان در صفحه شخصی خود نوشت. سفرهای زیاد بازیکن محوری استقلال همراه تیم باعث شده تا هرچند که خلأ او در کنار همسرش احساس شود اما ستاره معصومی این خلأ را با گذاشتن پست و استوری برای همسرش به گونه ای کمتر می کند.

بازیکن استقلال در اولین تبریک تولد همسرش نوشت: تولدت مبارک بهترین اتفاق زندگیم. ” خیلی دوست دارم همسرم ”

آنچه که از ظاهر موضوع پیداست او و مهدی قایدی زندگی آرام و خوبی با هم دارند و به زودی باید شاهد حضور پر رنگ تر آنان در فضای مجازی به واسطه گرایش آنان به این مسیر باشیم.

ستاره معصومی هرچند که صفحه شخصی اش را در فضای مجازی باز گذاشته اما بستن کامنتها نشان میدهد که خیلی علاقه به حواشی این فضا ندارد و بیشتر به دنبال هدفمند کردن حضور و فعالیتش در صفحات اجتماعی است. این چهره علیرغم شنیدن شایعات مختلف در خصوص اختلاف سنی خودش با قائدی از هر اظهار نظری در این مورد خودداری کرده و بیشتر به کار خود و دلمشغولیهایش می پردازد.

هدیه میلیاردی مهدی قایدی برای همسرش

مهدی قائدی بعد از مدتی در ایرانو تیم استقلال بودن، با توجه به نظرات همسرش به پیشنهاد الاهلی پاسخ مثبت داد. از طرفی با رفتن مهدی قائدی از ایران همسرش، ستاره معصومی نیز آزادی بیشتری در خرج کردن و حجاب خود دارد. او با استایل های نامتعارفی در فضای های عمومی حاضر می شود و حتی در اینستاگرام خود نیز کاملا بی حجاب ظاهر می شود.

ستاره معصومی اخیرا عکس های بسیاری را از گردش لاکچری شان با مهدی قایدی در فضای مجازی منتشر کرد. این دو به شهربازی رفتند و ساعات خوشی را سژری کردند. در عکس ها مهدی قایدی با پوشش عربی به شهربازی رفته است. در آخر عکسی از مهدی قایدی را در کنار موز عروسی بزرگی منتشر کرد که خنده همه کاربران را در پی داشت. او در یکی از بازی ها به احتمال زیاد برند شده و این جایزه را دریافت کرده است.

پیش از سفر به شهربازی ستاره معصومی از هدیه گران قیمت و میلیاردی مهدی قایدی رونمایی کرد. الگوهای زیبایی که به سبک و استایل اهالی هندوستان است.

 

مهدی قایدی در پی انتقام از تتلو | بین زن مهدی قایدی و تتلو چه گذشته؟7

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied