شمانیوز
شما نیوز

رامبد جوان | سروش رفیعی | بچه رامبد جوان

فوتبالیست ایرانی راه رامبد جوان را رفت | آخرین آقازاده فوتبال ایران

سروش رفیعی کاری را کرد که رامبد جوان چند وقت پیش کرده بود.

فوتبالیست ایرانی راه رامبد جوان را رفت | آخرین آقازاده فوتبال ایران

به گزارش گل کوچیک، رامبد جوان پایه گذار یک رسم جدید در میان افراد مشهور شده است. هافبک بازیساز تیم فوتبال سپاهان بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی، مرخصی گرفت و به سبک رامبد جوان، ایران را ترک کرد. رامبد جوان تهیه کننده خندوانه چندی پیش برای تولد فرزند خود راهی کانادا شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت. رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان برای رفاه فرزند خود زایمان را در کشور کانادا انجام دادند. فرزند رامبد جوان با این اتفاق کانادایی محسوب می‌شود دقیقا مانند فرزند تازه متولد شده فوتبالیست مشهور کشور‍!

سروش رفیعی که یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار سپاهان به شمار می‌رود، در بازی هفته هفتم مقابل نساجی به صورت تعویضی به میدان آمد و در روز پیروزی دو گله تیمش در میدان حاضر بود؛ او اما بعد از اتمام دیدار با حریف قائمشهری و تداوم صدرنشینی سپاهان، درخواست مرخصی از محرم نویدکیا داشت که مورد موافقت سرمربی سپاهان قرار گرفت.

رفیعی قصد داشت تا سفری به کانادا داشته باشد و به کنار خانواده‌اش برود و در روز تولد فرزندش، در کنار او باشد؛ حالا ساعتی پیش این اتفاق مبارک برای ستاره سپاهان رخ داد و او نیز صاحب فرزند شد تا هافبک بازیساز سپاهان سفر روحیه‌بخشی به تورنتو کانادا را تجربه کند.

سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر باید شنبه هفته آینده در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و باید دید آیا سروش رفیعی بعد از تولد فرزندش، به اردوی این تیم در سیرجان اضافه خواهد شد یا مرخصی او برای این بازی حساس و مهم برای سپاهان تمدید می‌شود.

سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس که در یکی دو فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سپاهان از خودش نشان داده است، بعد از اجازه از کادر فنی این تیم راهی کانادا شد.

سروش که چندی قبل ازدواج کرد، امروز پدر شد و فرزندش به دنیا آمد و دلیل سفرش به کانادا هم همین موضوع بود. 

رفیعی که به تازگی دوباره ملی پوش شده، اقامت کانادا دارد و فرزندش هم در شهر تورنتو این کشور به دنیا آمد.

ماجرای سفر هافبک پرسپولیسی به کانادا /عکس

با توجه سفر سروش به کانادا و غیبت در تمرینات، این بازیکن دیدار هفته آینده سپاهان مقابل گل گهر را از دست خواهد داد.

رفیعی همچنین بعد از به دنیا آمدن فرزندش با انتشار این عکس نوشت: تا الان زنده بودم، از حالا زندگی می کنم.

ماجرای به دنیا آمدن بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا چه بود؟

نگار و رامبد دو سلبریتی محبوب و دوست داشتنی میان مردم هستند ، رامبد پس از کسب تجربه های زیادی از زندگی مشترک با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی این روز ها با نگار جواهریان زندگی سراسر آرامش و خوشبختی دارد .

خبر ازدواج این دو هنرمند در فضای مجازی سر وصدای زیادی به پا کرد و بسیاری از طرفداران رامبد کنجاو شده بودند که بدانند چرا سلبریتی محبوب شان از سحر جدا شده است و تصمیم دارد با نگار ازدواج کند .

ازدواج رامبد و نگار موجب شد که مردم و رسانه های عمومی نسبت به زندگی شخصی آن ها حساس تر شوند و حتی برایشان شایعات زیادی از جمله برگزاری عروسی شان در یونان و به دنیا آمدن دخترشان در کانادا ایجاد کنند !

رامبد که محبوب دل های هوادارانش بود و همیشه مردم نظرات محبت آمیز و عاشقانه روانه پیجش می کردند این روز ها نزد مردم جایگاه عزیزی ندارد و انگشت تهمت عدم علاقه به میهن و … به سمت او وهمسرش دراز است .

اما روشنگر شعله داغ این حواشی چه بود و از کجا نشات گرفت ؟فیلم قانون مورفی آخرین ساخته سینمایی آقای کارگردان با نقش آفرینی همسرش در مقام نقش اول است .

اینگه قانون مورفی قصه جذابی نداشت و اکثر تماشاگرانش از تماشا ی آن پشیمان شدند موضوع بحث مانیست و به آن نمی پردازیم اما قصه به دنیا آمدن بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا  از اکران پر حاشیه این فیلم  در کانادا آغاز شد .

قانون مورفی اکرانش را از دی ماه ۹۷ در سینما های ایران آغاز کرد و تقریبا می توان گفت موفقییت نسبی در گیشه بدست آورد حالا پس از گذشت ۵ ماه از اکران عمومی قانون مورفی در ایران رامبد تصمیم گرفت فیلمش را در تورنتو کانادا اکران نماید .

ایکه کارگردانی هوس کند فیملش را در فراتر از مرز های مینهش به اکران در آورد نه تنها عجیب نیست بلکه اتفاقی کاملا معمولی و رسم دنیای سینماست .

اما حالا که رامبد تصمیم گرفته در اکران فیلم سینمایی قانون مورفی همراه همسرش نگار شرکت کند موجب شده که مردم انگشت اتهام را سوی او بگیرند و او را یک  دروغگو بخوانند !

طرفداران دیروز رامبد و منتقدین امروزش معتقد هستند که چرا باید نگار جواهریان در آخرین روزهای بارداری اش به تورنتو کانادا برود و تصمیم بگیرد فرزندش را در کانادا به دنیا بیاورد .

بسیاری از سلبریتی های ایرانی تصمیم می گیرند که فرزندانشان را فراتر از مرز های میهنشان به دنیا بیاورند اما این که چنین تصمیمی از سوی نگار و رامبد محبوب میان مردم گرفته شود کمی تعجب آور بوده است  .

مهم ترین نکته در رابطه با قضیه به دنیا آمدن بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا اینست که چرا طرفداران رامبد به این زودی برایش حاشیه سازی کنند .اصلا چرا باید یک سفر کوتاه به منظور اکران فیلم کارگردانی را بهانه ی او برای تولد فرزندش درکانادا بدانند .

آیا این حاشیه سازی های بی مورد ازبی دغدغه بودن مردم جامعه امروزی است که قطها اینگونه نیست یا از فرهنگ پایین دسته ای از جامعه نشات می گیرد که یادگرفتند به جای تلاس و تمرکز روی زندگی شخصی شان در زندگی دیگران سرک بکشند .

اگر بخواهیم از زاویه نگاه منتقدان رامبد به ماجرای تولد بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا نگاه کنیم باید اینگونه نوشت که :

رامبد و نگار همچون دو فرد عادی همچون دیگر شهروندان هستند و می توانند که برای زندگی شخصی شان تصمیم بگیرند ، اما علت اعتراض طرفداران اینست که چرا دو سلبریتی که همیشه و همه جا  سخن ازعشق به میهن می زنند حالا تصمیم گرفتند فرزندشان را در کاندا به دنیا بیاورند .

هر کس اختیار تصمیم زندگی خودش را دارد ، اما زمانی که رامبد روی آنتن زنده تلویزیون بارها می خواند و می گوید ایران من اگر قرار باشد جانم را نیز برایت می دهم چگونه تصمیم می گیرد به بهانه سفر به کانادا شناسنامه خارجی برای فرزندش بگیرد.

چند روز پیش ویدیویی از حضور رامبد جوان و همسر پا به ماهش نگار جواهریان در تورنتو کانادا منتشر شد؛ از آن جایی که جواهریان بی‌شک اجازه دو پرواز با این طول مدت برای بازگشت نخواهد داشت مخاطبان بر این عقیده هستند در همان کشور فارغ خواهد شد و اصلِ‌سفر نه برای اکران قانون مورفی بلکه برای تولد فرزندشان در کشوری دیگر است.

حال این سوال پیش می آید آیا رامبد جوان هم به جمع کسانی خواهد پیوست که فرزندش را در کشوری به دنیا خواهد آورد که پاسپورت دیگری بگیرد .

اما سخن آخر اینکه علت اصلی سفر رامبدو ونگار به کانادا هر آنچه باشد به زندگی خصوصی شان ربط دارد نه دیگران و ای کاش در کوچک ترین مسائل شخصی زندگی دیگران سرک نمی کشیدیم و یاد می گرفتیم تصمیم اینکه زوجی چه سلبریتی باشند چه شهروند عادی هیچ ارتباطی به دیگران ندارد .

 

اینکه رامبد بخواهد دخترش در ایران متولد شود یا کانادا تصمیمی است که خودش می گیرد و و علت های خودش را نیز دارد و اصلا مجبور نیست به کسی در رابطه با آن توضیح بدهد .

دلیل نگار  و رامبد برای این سفر ناگهانی هر آناچه که بوده است ، نتیجه مثبتی برایشان نداشته و تنها منفور شدن شخصیت رامبد و متهم شدنش به دروغگویی به مردم را در پی داشته است . 

اگر بخواهیم جانب حق  را بگیریم و عادلانه رامبد را نقد کنیم می توانیم بگوییم که نگار آزاد است هر جاو در هر کشوری که دوست دارد دخترش را به دنیا آورد .

اما اینکه همسرش یعنی رامبد در آنتن زنده تلویزیون از عشق به میهن و کشور می گوید و حالا حتی حاضر نیست دخترش شناسنامه ایرانی داشته باشد جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد .

رامبد جوان و نگار جواهریان تا کنون به ماجرای تولد فرزندشان در کانادا واکنشی نشان نداده اند و معلوم نیست که این ماجرا حقیقت دارد یا شایعه ای است که این روز ها هر لحظه پر وبال بیشتری میگیرد و فضای رسانه را علیه رامبد جوان و نگار جواهریان تحریک می کند.

احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده‌اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم «قانون مورفی» در تورنتو بوده و در روز‌های گذشته هم عکس‌هایی از این اکران منتشر شده، اما به گمان غالب کاربران شبکه‌های اجتماعی، تنها برای یک مراسم اکران سینمایی نیست.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، ظاهراً هدف اصلی، تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کاناداست تا بتواند شهروند این کشور باشد. به این کار رامبد جواد انتقادات فراوانی وارد شده که در باکس مقابل نوشته‌ایم، اما جالب است بدانیم این سفر برای رامبد جوان چقدر هزینه داشته است.

برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم. اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود؛ پنج هزار دلار کانادا، چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان. هر بلیت اکونومی پرواز تهران - تورنتو و برعکس، بین ۱۲ تا ۶۰ میلیون تومان است که ما میانگین آن را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم. بلیت‌های بیزنس و فرست کلاس هم هست که طبعاً گران‌ترند؛ بنابراین چهار بلیت پرواز برای رفت و برگشت دو نفر، به طور میانگین ۱۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند.

با توجه به زمان ضبط «خندوانه» و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین مدت زمان اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت دارند. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به طور میانگین ماهی سه هزار دلار کاناداست که در مجموع ۹ هزار دلار یعنی ۹۰ میلیون تومان می‌شود. هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل یک خانواده دونفره با فرزند در این شهر، ماهی چهار هزار دلار کاناداست؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه؛ بنابراین سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

خلاصه آن که تولد فرزند این سینماگر در کانادا، برای رامبد در مجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد، طبعاً به طور چشمگیری هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی علیه سفر رامبد سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به سوی مجری «خندوانه» روانه کرده است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

کاربری درباره این موضوع نوشته: «طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده بود، حالا رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره!» کاربری با کنایه به تبلیغات جوان برای اپلیکیشن روبیکا نوشت: «به احترام مردم خوب ایران، ما رفتیم کانادا تا بچه‌مون ایران به دنیا نیاد و شهروند کانادا بشه. تا روبیکا رو نصب کنید ما برگشتیم.» کاربر دیگری نوشته است: «آقای رامبد جوان تو که همیشه میگی به احترام ایران دست بزنیم، خیلی هم رگ ایرانیت می‌زنه بیرون، چرا می‌خوای بچه‌ات کانادا به دنیا بیاد؟!» کاربری هم در انتقاد به این موضوع نوشت: «جالبه همون آقایی که هرشب با ۱۰۰ نفر داد می‌زد مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، حاضر نشده بچه‌اش همون گذرنامه‌ای رو داشته باشه که مردم عزیزش دارن.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied