شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | مدیرعامل تیم پرسپولیس | وزیر ورزش

گزینه های خیلی عجیب مدیرعاملی تیم پرسپولیس | تصمیم مشکوک وزیر ورزش

وزیر ورزش در حل مشکل بزرگ تیم پرسپولیس همچنان تعلل می‌کند.

گزینه های خیلی عجیب مدیرعاملی تیم پرسپولیس | تصمیم مشکوک وزیر ورزش

به گزارش گل کوچیک مهمترین مساله برای هوادارن تیم پرسپولیس در این روزها انتخاب مدیرعامل است. تیم پرسپولیس دو روز دیگر در هفته هشتم لیگ برتر باید به مصاف استقلال بروند. تیم پرسپولیس در حالی پای به دربی تهران می گذارد که هنوز تکلیف مدیرعامل باشگاه مشخص نیست و مشکلات مالی صدای بازیکنان تیم پرسپولیس را درآورده است. از بیک سوی گزینه های عجیب وزیر ورزش و از سوی دیگر حکم مدیرعاملی برای مجید صدری حسابی هوادارن تیم پرسپولیس را نگران کرده است.

وزارت ورزش بالاخره تصمیم خود را برای مدیریت باشگاه پرسپولیس گرفته است و حکم مدیرعاملی مجید صدری برای مدیرعاملی صادر شده است و او بزودی رسما مدیرعامل پرسپولیس می‌شود.

وزارت ورزش منتظر پرداخت مطالبات کالدرون و عقد قرارداد با کارگزار جدید است تا پس از آن، رسما صدری را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس منصوب کند. صدری به احتمال فراوان همزمان رئیس هیأت مدیره هم خواهد بود.

در حالی که تا چند هفته پیش، مجید صدری شانس بالایی برای مدیرعاملی پرسپولیس داشت و حتی اکثر منابع هم این موضوع را تایید کردند، اما حالا وزیر ورزش نظرش درباره صدری تغییر کرده و حتی ممکن است صدری در هیات مدیره پرسپولیس نیز باقی نماند. از سوی دیگر گزینه‌ای بسیار عجیب از طرف وزیر برای مدیرعاملی پیشنهاد شده است.

گزینه عجیب وزارت ورزش برای پرسپولیس

تازه‌ترین گزینه سجادی برای حضور در باشگاه پرسپولیس محمدعلی شجاعی، استاندار فعلی خراسان‌شمالی است که پیش از این سرپرست استانداری اصفهان و البته رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و خزانه‌دار کمیته ملی المپیک بود.

هواداران پرسپولیس همچنان منتظرند وزارت ورزش‌وجوانان تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کند و مدیران وزارت ورزش‌وجوانان هم هنوز به‌دنبال انتخاب افرادی جدید برای حضور در این باشگاه هستند. سجادی اخیرا سعی کرد توپ را به زمین هیات‌مدیره باشگاه بیندازد و اعلام کرد از آن‌ها خواسته در این خصوص به او ایده بدهند و هیات‌مدیره هم بلافاصله با ارسال نامه به وزارت ورزش، سرپرست باشگاه (صدری) را به‌عنوان مدیرعامل پیشنهاد کرد تا به این شکل توپ را به زمین وزارت برگرداند.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با گزینه‌های زیادی برای حضور در پست مدیرعاملی و همچنین عضویت در هیات‌مدیره مذاکره شد که هرکدام بنابه دلایلی به نتیجه نرسید و حالا که دوره سرپرستی سه‌ماهه صدری هم رو به اتمام است مدیران وزارت فرصت چندانی برای مشخص کردن تکلیف کادر مدیریتی پرسپولیس ندارند.

پیش از این خبر دادیم که در این مدت با نفراتی مثل حمید گرشاسبی، محمد دادکان، علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا داورزنی برای مدیرعاملی پرسپولیس صحبت شده که هیچ‌کدام به دلایلی سرانجامی نداشته با این حال به‌تازگی مذاکراتی با یکی از چهره‌های سیاسی که سابقه حضور در ورزش را هم دارد انجام‌شده و توافقاتی هم حاصل شده است.

تعلیق به‌خاطر انتخاب شجاعی در انتخاباتی به ریاست سجادی!

شجاعی دوران پرحاشیه‌ای در ورزش داشت؛ دوم مهر ۹۱ انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان توسط وزارت ورزش‌وجوانان دولت دهم بدون حضور نماینده کمیته ملی المپیک ایران برگزار و شجاعی به‌عنوان ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد؛ انتخاباتی که ریاستش برعهده حمید سجادی معاون وقت وزارت ورزش بود! ۱۹ آذر ۹۱ فدراسیون تیراندازی با کمان ایران به‌خاطر همان انتخابات توسط فدراسیون جهانی تعلیق شد! شجاعی در سال ۹۲ در انتخابات کمیته ملی المپیک برای پست خزانه‌داری ثبت‌نام کرد و طبق نامه سازمان بازرسی مبنی‌بر ممنوعیت حضور دوشغله‌ها قرار شد، وی بعد از انتخابات از سمت خود در ریاست فدراسیون استعفا دهد، اما این حرفش هیچ‌وقت عملی نشد به‌طوری که بعد از ۲ سال تصمیم گرفت از خزانه‌داری کنار برود و درنهایت نیز آبان‌ماه ۹۴ از خزانه‌داری استعفا کرد و همین اتفاقات باعث شد انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان که توسط نصرالله سجادی برنامه‌ریزی شده بود به‌هم بخورد. در همان زمان تعدادی از روسای هیات‌ها با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش خواهان اصلاح اساسنامه این فدراسیون و برگزاری انتخابات شدند. به‌دنبال این اتفاق، اصلاح اساسنامه تیراندازی با کمان که اشکال‌های زیادی داشت و به تصویب هیات وزیران نیر نرسیده بود در دستورکار قرار گرفت، اما بعد از مدتی خبری از اصلاحات نبود تا اینکه بعد از رسوایی‌های رئیس مبنی‌بر به قدرت نشستن سوال‌برانگیزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر وقت ورزش‌وجوانان با دادن اولتیماتوم خواستار اصلاحات در اسرع وقت شد. او حتی مدیریتش در فدراسیون را خارج از دوره زمانی چهارساله تعیین‌شده تا ماه‌ها دنبال کرد آن‌هم بدون هیچ واکنشی ازسوی مسئولان. درحالی که وزارت ورزش همیشه تاکید داشت باید بلافاصله بعد از اتمام دوره ریاست چهارساله روسا و تا پیش از مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها، امور کار به سرپرست سپرده شود تا هیچ شبهه‌ای ایجاد نشود، اما ظاهرا قانون در همه موارد برای محمدعلی شجاعی فرق داشت.

هجمه در انتظار سجادی

انتخاب فردی که سابقه‌ای در فوتبال ندارد و سابقه ورزشی‌اش هم پر از حاشیه بوده طبعا خبر جالبی برای هواداران معترض پرسپولیس نخواهد بود. سجادی احتمالا به‌خاطر انتخاب دوست سابقش با انتقاد‌های زیادی مواجه خواهد شد مگر اینکه این گزینه هم منتفی شود. باید کمی صبر کرد..

نارضایتی شدید هواداران تیم پرسپولیس از صدری

چند ماهه میگه پول کالدرون رو میدیم ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده میگفت حین برگزاری مزایده برای از دست نرفتن زمان مذاکره کردیم، 20 روز هم از مزایده گذشت ولی هنوز که هنوزه خبری نشده مگه کل سال چند روزه و لیگ چند هفته است که کارگزار این همه مدت از دست بره کل پول یک سال رو بده؟ میگفت تو تبلیغات محیطی زیر بار هیچ کس نمیریم و با افتخار میگفت پیشنهاد کارگزار استقلال برای کارگزاری خودمون رو رد کردیم، امروز خبر اومد که تبلیغات محیطی پرسپولیس رو هم دادن به کارگزار استقلال تا دوزار بندازه کف دست پرسپولیس، با خودشون قرارداد میبستیم بهتر نبود؟ فقط و فقط وام و قرض گرفته تا هزار تا تهمت نا بجا از هر خری بشنویم و هیچ واکنشی هم نمیده تنها اقدامش این بوده که هوادار پرسپولیس رو سوق داده به سمت اپ شرکت خودش تا بعد یک ماه 200 میلیون تومن درامد و کمک به باشگاه برسه تازه همین کار رو برای استقلال هم انجام داده که درامد استقلال بیشتر بوده و در واقع فقط جیب شرکت خودش رو پر کرده مرزهای خیانت رو جابجا کردی آقای صدری.

با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی وضعیت پرسپولیس زیر و رو شد. تغییر دولت و به دنبال آن انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان شرایط متفاوتی را برای مدیرعامل بوجود آورد تا تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را بگیرد. پرسپولیس که چند ماه آرام را از نظر مدیریتی پشت سرگذاشته بود با استعفا جعفر سمیعی مدیرعاملی باشگاه وارد بحران عجیبی شد، اعضای هیات مدیره سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد. موضوعی که تبعات سنگینی برای تیم پرسپولیس در فصل جدید به همراه داشت. عدم پرداخت مطالبات کالدرون هم باعث شد پنجره نقل و انتقالات بسته شود و یحیی در جذب دو بازیکن مدنظر خود تا اینجا ناکام مانده است.

پرونده شکایت کالدرون از پرسپولیس

پرسپولیس برای دریافت تاییدیه فیفا و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، باید طلب 750 هزار دلاری گابریل کالدرون را پرداخت کند و با وجود اعلام باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت کامل طلب سرمربی آرژانتینی، خبرها حاکی از این است که هنوزحدود 400 هزار دلار به حساب کالدرون واریزنشده و گویا یک مشکل بانکی در راه واریز این پول پیش آمده است. البته پرسپولیس بابت این واریز، تاییدیه بانک را دارد و نمی‌توان این مبلغ را بلوکه کرد اما قرمزها به دنبال راه میانبری برای واریز این مبلغ هستند و در همین راستا گویا از یک ایرانی فعال در اسپانیا کمک گرفته‌اند.

اگر پرسپولیس نتواند راهی برای حل این مشکل پیدا کند، این رقم بلوکه شده، باید طی 4 قسط 100 هزار دلاری به حساب کالدرون واریز شود که پروسه‌ بسیارزمان‌بری خواهد بود، آن هم در شرایطی که موضوع بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس، تا همین امروز هم هواداران و کادر فنی آن‌ها را بسیار نگران کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied