شمانیوز
شما نیوز

تیم استقلال | فرهاد مجیدی | وریا غفوری | دربی | دربی 86

حسرن 1400 روزه تیم استقلال در دربی | فرهاد مجیدی طلسم را می‌شکند؟

از آخرین پیروزی استقلال در دربی و در جریان 90 دقیقه، 1375 روز می گذرد.

حسرن 1400 روزه تیم استقلال در دربی | فرهاد مجیدی طلسم را می‌شکند؟

 به گزارش گل کوچیک، تیم استقلال تهران هشتاد و ششمین رویارویی با پرسپولیس را با نتیجه یک بر صفر با گل وریا غفوری پشت سر گذاشت. این آخرین پیروزی تیم استقلال در جریان بازی برابر رقیب سنتی خود بود. تیم استقلال پس از آن بازهم در دربی های شهر تهران به پیروزی رسیده که تمام آنها در ضربات پنالتی بوده است. آخرین پیروزی تیم استقلال در دربی با گل وریا غفوری به ثبت رسید. کاپیتان حال حاضر تیم استقلال که در بازی امروز غایب است. فرهاد مجیدی امیدوار است این رکورد را هم برای تیم استقلال امروز بشکند.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدار این هفته تیم های استقلال و پرسپولیس، یک ساعت و نیم زودتر از زمان اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

براساس برنامه اعلام شده سازمان لیگ، قرار بود این دیدار ساعت 17:20 دقیقه روز پنج شنبه 10 اسفند برگزار شود اما اکنون اعلام شده که این دیدار در همان روز، در ساعت 15:45 دقیقه آغاز خواهد شد.

این تغییر زمان باعث شد تا زمزمه هایی در مورد احتمال برگزاری جشن قهرمانی برای پرسپولیس در صورت پیروزی این تیم در این دیدار ایجاد شود اما مسئول برگزاری مسابقات لیگ گفت:” به هیچ وجه به خاطر پرسپولیسی ها زمان بازی را تغییر ندادیم.

قرار هم نیست برای این تیم جشن قهرمانی بگیریم. اگر کانون هواداران این باشگاه می خواهد برنامه ای ترتیب دهد به خودشان مربوط است اما سازمان لیگ هیچ برنامه ای برای این موضوع ندارد.”

شهرآورد هشتاد و ششم هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس استقلال – پرسپولیس پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵ تهران-ورزشگاه آزادی تیم داوری: علیرضا فغانی – رضا سخندان – محمدرضا منصوری – موعود بنیادی فر – ناظر: محمدرضا فلاح گلزن: وریا غفوری(دقیقه ۴۴-استقلال) کارت زرد: مامه تیام(استقلال)-وریا غفوری(استقلال)-فرشید اسماعیلی(استقلال)-سرور جپاروف(استقلال)

ترکیب دو تیم استقلال: سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن و علی علیپور

نیمه اول

دقیقه 6: با پاس در عمق سرور جپاروف، داریوش شجاعیان موقعیت خوبی در محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد که بیرانوند به خوبی مانع گلزنی آبی پوشان شد و توپ ارسالی شجاعیان را در آغوش گرفت.

۳۹ میلیون درآمد ماهانه شوخی نیست! (فروشنده دیجی‌کالا شو)

دقیقه 11: ضربه ایستگاهی پرسپولیس با پاس امیری برای بشار رسن توپ فراهم شد که شوت او را مدافعان استقلال دفع کردند.

دقیقه 18: ارسال محمد انصاری از جناح راست پیش از اینکه به علی علیپور برسد، روزبه چشمی توپ را دفع کرد.

دقیقه 21: با پاس در عمق بازیکن استقلال، تیام در آستانه تک به تک شدن با علیرضا بیرانوند بود، اما دروازه بان سرخپوشان به خوبی از دروازه خارج شد و توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 22: روی همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس، وحید امیری پشت محوطه جریمه استقلال فرصت شوتزنی داشت، اما شوت بسیار بد و آرام او باعث شد رحمتی به راحتی توپ را در آغوش بگرد.

دقیقه 23: توپ ارسالی فرشید اسماعیلی در میان غفلت مدافعان پرسپولیس در دهانه دروازه به داریوش شجایان رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه علیرضا بیرانوند عبور کرد.

دقیقه 25: روی پاس در عمق خوب داریوش شجاعیان، مامه تیام باز هم در میان غلفت مدافعان سرخپوش در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت، اما علیرضا بیرانوند با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه 26: توپ ارسالی بازیکن استقلال در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس مقابل وریا غفوری قرار گرفت تا با شوت محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کند.

دقیقه 35: فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به پای مدافع استقلال از کنار دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 44: با اشتباه ربیع خواه و فرشاد احمدزاده، بازیکنان استقلال به محوطه جریمه رسیدند که شوت تیام را خلیل زاده دفع کرد، اما توپ برگشتی با شوت وریا غفوری پس از برخورد به تیرک وارد دروازه بیرانوند شد.

دقیقه 45: توپ ارسالی بازیکن پرسپولیس با دفع ناقص غفوری در مقابل دروازه استقلال به شجاع خلیل زاده رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

https://files.golkoochik.com/2021/12/04/حسرن-1400-روزه-تیم-50003.jpg

نیمه دوم

دقیقه 46: ضربه ایستگاهی پرسپولیس از جناح راست با ارسال بشار رسن همراه شد که ضربه سر بازیکن پرسپولیس راه به جایی نبرد و از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه 50: سرور جپاروف پشت ضربه ایستگاهی استقلال که در جناح راست به دست آمده بود قرار گرفت که شوت او از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 51: علی علیپور از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که مهدی رحمتی توپ را در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه 60: گادوین منشا به جای بشار رسن وارد بازی شد.

دقیقه 61: وحید امیری پشت محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی برای شوتزنی به دست آورد که شوت این بازیکن در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 63: ارسال ماهینی از راست با ضربه سر منشا به علیپور رسید که ضربه قیچی این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت، داور پیش از ضربه علیپور حرکت منشا را خطا اعلام کرده بود.

دقیقه 66: فرشید اسماعیلی موقعیت بسیار خوبی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد، اما شوت بد این بازیکن راه به جایی نبرد.

دقیقه 67: علی قربانی به جای فرشید اسماعیلی وارد بازی شد.

دقیقه 67: صادق محرمی به جای کمال کامیابی نیا وارد زمین شد.

دقیقه 74: محسن ربیع خواه از بازی بیرون رفت و احمد نوراللهی جای او را گرفت.

دقیقه 75: ضربه ایستگاهی از راه دور پرسپولیس با شوت محکم احمد نوراللهی همراه شد که بازیکنان استقلال توپ را در محوطه جریمه دفع کردند.

دقیقه 91: آرمین سهرابیان به جای سرور جپاروف وارد بازی شد.

دقیقه 93: داریوش شجاعیان جای خود را به جابر انصاری داد.

دقیقه 94: ارسال محرمی با اثر گذاشتن منشا روی توپ به جلال حسینی که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه عبور کرد.

وریا غفوری در آخرین دقیقه نیمه نخست دربی موفق شد دروازه سرخپوشان را باز کند تا یک اتفاق خوب را برای خودش رقم بزند.

یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیمه نخست که حملات این تیم را از جناح راست پایه ریزی می کرد، در آخرین دقیقه نیمه نخست تنها گل بازی را برای استقلال زد تا آبی پوشان مزد برتری نیمه نخست شان را با این گل گرفته باشند. این سومین باری بود که وریا غفوری در این فصل برای استقلال گلزنی کرد.

سومین گلی که وریا در این فصل برای استقلال زد، سومین گلی بود که او در همه سال هایی که در لیگ برتر بازی کرده به تیم پرسپولیس زده است.

این بازیکن برای اولین بار با پیراهن پاس همدان موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شد و برای دومین بار نیز با پیراهن تیم نفت تهران گل زدن به پرسپولیس را تجربه کرد.

غفوری اولین گل خود با پیراهن استقلال را به پرسپولیس در دقیقه ۴۵ دربی ۸۶ به ثمر رساند تا همین گل سه امتیاز ارزشمند را برای آبی پوشان به ارمغان بیاورد.

جدول لیگ برتر پس از آن بازی

 

کنایه استقلالی ها به بیرانوند و شادی جنجال ساز شجاعیان!

هواداران استقلال با استفاده از اظهارات قلیچ در صفحات مجازی با شعارهای خود به علیرضا بیرانوند کنایه زدند.

در دقیقه 22 طرفداران استقلال مرحوم پورحیدری را تشویق کردند و در دقیقه 24 پرسپولیسی ها هادی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند.

*طرفداران استقلال پرچمی را با خود به ورزشگاه آوردند که روی آن دو ستاره زرد حک شده است.

*در دقیقه 30 بازی داور به نیمکت نشینان استقلال تذکر داد و از بیژن طاهری خواست روی نیمکت بنشیند.

*هواداران استقلال هر زمان دروازه بان پرسپولیس توپی را مهار می کرد با کنایه به علیرضا بیرانوند و اظهارات قلیچ شعار می دادند کپسول آتش نشانی!

*طرفداران استقلال وقتی شجاع خلیل زاده در یک صحنه با تیام درگیر شد علیه مدافع پرسپولیس فحاشی کردند.

*بعد از گل استقلال بازیکنان این تیم به سمت تماشاگران رفتند که در این بین شادی شجاعیان بین بازیکنان جنجال ساز شد و ماموران برخورد تندی با این بازیکن داشتند. در این صحنه ناهماهنگی عجیبی به وجود آمد.

* بعد از حمله پرسپولیس در دقیقه 46 نارنجکی با صدای مهیب توسط هواداران پرسپولیس به کنار زمین پرتاب شد.

* بعد از سوت پایان نیمه اول علیرضا فغانی با تیام صحبت کرد و اعتراض این بازیکن به داور باعث شد تا فغانی به مهاجم استقلال کارت بدهد.

آمار کلی دربی 86

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied