شمانیوز
شما نیوز

آناشید حسینی

ظاهر شیک آناشید حسینی در اکران فیلم سینمایی | آناشید حسینی کیست؟

عکسی از آناشید حسینی طراح معروف ایرانی در اکران فیلم گربه سیاه منتشر شده است که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

ظاهر شیک آناشید حسینی در اکران فیلم سینمایی | آناشید حسینی کیست؟

به گزارش شمانیوز: آناشید حسینی طراح لباس ایرانی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز و از دو سالگی ساکن تهران می باشد. آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد و فوق لیسانس خود را ازدانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است. 

 

آناشید حسینی

 

نام اصلی : سیده آناشید حسینی

متولد : 4 بهمن 1370 اهواز

زمینه فعالیت : مدلینگ

پیشه : مدل

تحصیلات : لیسانس رشته معماری

 

آناشید حسینی و همسرش

دکتر امین رضا چلبیانلو همسر آناشید حسینی، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما، متولد ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است. 

تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیهه کننده سینمای ایران است . مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس  کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

 

آناشید حسینی

آناشید حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ب

    این حسینی بیشتر لباسای چسپون و خودش رو ب نمایش گذاشته تا حجاب....