شمانیوز
شما نیوز

دیوید بکام | چهره دیوید بکام

دیوید بکام از ریخت افتاد | حمله خونین به دیوید بکام

دماغ دیوید بکام توسط یک ضارب دوست داشتنی دچار خونریزی شد.

دیوید بکام از ریخت افتاد | حمله خونین به دیوید بکام

به گزارش گل کوچیک، دیوید بکام با انتشار یک سلفی از خودش در حالی که بینی زخمی شده‌اش را نشان داده نوشته: «توجه داشته باشید، وقتی دارید دخترتون رو قلقلک میدید بینی‌تون رو نزدیک دهنش قرار ندید». هارپر بکام تنها دختر زوج دیوید بکام و همسرش است. او کوچکترین فرزند دیوید بکام است. دیوید بکام 4 فرزند دارد و هارپر 3 برادر دیگر هم دارد. پسران دیوید بکام به ترتیب سن بروکلین، رومئو، کروز و خواهر کوچکشان هارپر نام دارند.

هارپر بکهام: بیوگرافی

دیوید و ویکتوریا (موسوم به آدامز) برای تقریبا بیست سال ازدواج کرده، یعنی از شهرستان 1999/07/04 مدت زمان طولانی، زن و شوهر خواب یک دختر، که کودک هارپر شد، به دنیا آمد تنها 2011 ژوئیه 10.

تولد دختر اول مشهور یک رویداد بزرگ نه تنها برای زن و شوهر، بلکه برای عموم مردم و میلیون ها نفر خود را از طرفداران تبدیل شده است. از بدو تولد، هارپر شده است تمرکز هر دو رسانه و پدر و مادر او بوده است.

هارپر بکهام

دیوید و ویکتوریا روح به تنها دخترش chayat نیست، اجازه می دهد او را به تقریبا همه چیز و به طور مداوم خراب کننده او. دختر اغلب در عمومی با پدر و مادر خود به نظر می رسد، در حالی که نشان دادن لباس های مرسوم، مد روز.

کودکان بکهام

فرزند اول پسر یک فوتبالیست معروف بروکلین، که در سال 1999 متولد شد، سپس به حال دو پسر، رومئو و کروز، در سال 2002 و 2005 به ترتیب به دنیا آمد.

چند ستارگان والدین را دوست دارد تمام فرزندان خود و اغلب در جلسات اجتماعی به نظر می رسد، همراه با تمام فرزندان خود را، اما هر دو پدر و مادر برای مدت زمان طولانی خواب یک دختر، ظاهر که یک رویا به مدت طولانی از دیوید و ویکتوریا انجام داده است.

هارپر بکهام، که تاریخ تولد را روز شادی بی سابقه ای در افراد مشهور خانواده تبدیل شده است، به وجود بسیار دیرتر از همه کودکان دیگر آمد. تفاوت در سن با جوان ترین از پسران خود را کروز 7 سال است.

مد لباس جوان

از زمان تولد از جوانترین دختر خانواده بکهام برای تبدیل شدن به ستاره محبوب ترین کودکان، جلب توجه رسانه ها در همه سازه ها به مقصد بود.

هر روزنامه نگاران و خبرنگاران را پوشش زندگی از ستاره ها و افراد خود احترام، مفتخر است به ایجاد یک گزارش و یا تصاویر جدید عکس های کودک هارپر بکهام دختر دیوید بکام که شما ویکتوریا، که از استانداردهای قابل قبول از مد، دوست دارد به لباس دختر مورد علاقه خود. رسانه ها و سپس کمی هارپر لباس های جالب که او شخصا انتخاب ویکتوریا انتشار عکس. به دنبال آن برای لباس دختر است زرق و برق دار، برای کودکان نقاشی هارپر و لباس رنگی معمولی نیست.

عکس هارپر بکهام

سبک که مادر برای کودک میدارد هارپر، مختلف، عجیب و غریب به بسیاری از مینیمالیسم ویکتوریا. لباس ساده و بدون عناصر جاذب و رنگ های روشن. به طور معمول، لباس یکنواخت و نه چشم نواز بسیار هستند، اما به نظر می رسد ظریف و ذوق. نه برای هیچ چیز بود که بسیار ویکتوریا نظر گرفته شده است یک معیار از سبک و ظرافت، و میلیون ها زن را در تمام گوشه و کنار جهان به خود می گیرند کردن به عنوان مثال او، تقلید تصویر او.

انتخاب یک نام برای دختر

برای همسران بکهام همواره برای انتخاب دقیق از نام فرزندان خود مهم بوده است. نام و نام خانوادگی برای مادر دختر کوچک خود را تا قبل از آمد، هارپر متولد شد.

این نام را برای دختر خود انتخاب شده است، به دلیل ویکتوریا از طرفداران بزرگ از کتاب "کشتن مرغ مقلد" نوشته شده توسط نویسنده معروف هارپر لی، به خوبی شناخته شده و آثار دیگر، مانند "برو، یک نگهبان!" و دیگران است.

انتخاب نام دوم برای دختر من، بیش از حد، اتفاقی نیست. همانطور که به خوبی شناخته شده هفت اشاره به زبان انگلیسی و عدد 7، و او، به نوبه خود، یک عدد خوش شانس برای دیوید است، به عنوان او به عنوان یک بازیکن برای انگلستان در شماره 7 خدمت کرده است.

نظم و انضباط در خانواده

بکهام زن و شوهر، به عنوان برای آموزش و پرورش کودکان، والدین نسبتا لیبرال هستند. در اکثریت قریب به اتفاق موارد آنها اجازه می دهد کودکان خود را به انجام آنها کاملا همه چیز را به ذهن می آیند. این امر به ویژه کودکان جوانتر درست است، چون دختر من هنوز کوچک است، علاوه بر این، آن است خوش آمدید به طوری که پدر و مادر دوست داشتنی حاضر به هر یک از شوخی او را ببخشد هستند.

همانطور که به پسر، پس از آن دیوید خودش، در مصاحبه ای در مورد این موضوع صحبت کرد کاملا به وضوح. او گفت که پسر ارشد او بروکلین (در آن زمان او 14 ساله بود)، که فقط شروع یک دوره دشوار در ارتباط با بلوغ، گاهی اوقات شما می خواهید به انجام اقدامات سفارشی همیشه درست و معنی دار نیست.

دیوید، به عنوان یک پدر یک مرد، باید به بی سر و صدا پسرش را به سمت و با یک چشم برای آرام glazh و رشد کردن به توضیح است که برای انجام این کار ارزش آن را ندارد و به همین دلیل این یا آن عمل اشتباه و یا بد است. این کاملا وضعیت عادی، چرا که پدر باید دستور و فرزندان خود آموزش برای پیشبرد podgatavlivaya زندگی بزرگسالی مستقل خود را.

سن هارپر بکهام

همانطور که برای هارپر بکهام، کودک سن هنوز هم اجازه می دهد تا او را ببخشد جرایم کوچک چون بیش از حد کوچک است واقعا درک صحت یک عمل خاص. اگر چه، البته، در برخی شرایط، آن را نیز گفتگو آموزنده انجام شده است، که در طی آن بانوی جوان می آموزد حقایق ساده است که توضیح دهد که چگونه به عمل در برخی شرایط، و چگونه به.

نتیجه

با توجه به این واقعیت است که هارپر شانس تا به حال در یک خانواده از بازیکن فوتبال در جهان مشهور و خواننده متولد می شود، او در سن خیلی جوان استفاده می شود به طور مداوم در مناظر از لنز عکاسان بود که در عمومی باشد، و همچنین در مرکز نه تنها توجه والدین، بلکه منافع عمومی مردم bolshinstva .

دختر واقعا مثل این است که در کانون توجه، او با خوشحالی برای دوربین در مد روز، برای مادر او به همراه انتخاب به شمار. در حال حاضر در 3-4 سال خود را دختر نشان داد هنری خوب، هنوز در قالب بازی های بیان شده است، اما به زودی آن ممکن است یک استعداد خوب، otkroyuschim راه خود را به دنیای سینما. به ویژه به دلیل آن است در حال حاضر یک شخصیت رسانه ای بسیار محبوب است.

بیوگرافی هارپر بکهام

بنابراین، چند شگفت زده خواهد شد در صورتی که در ستاره های فیلم آینده نزدیک هالیوود در صفوف پر به نام هارپر بکهام. این امکان وجود دارد که این دختر می تواند یک اکتشاف برای سینمای مدرن، از آن زمان، همانطور که در بالا قید شده، آن را تا غرایز برخی از بازیگران خوب است. و اگر شما تمایل و ظرفیت والدین به حرفه بازیگری برای دختر بسیار را.

بیوگرافی دیوید بکام

دیوید رابرت جوزف بکام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham؛ زادهٔ ۲ مهٔ ۱۹۷۵) بازیکن سابق فوتبال اهل انگلستان و مدیر عامل کنونی باشگاه فوتبال اینتر میامی آمریکا است. وی همچنین مالک ۱۰ درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای را از سن ۱۷ سالگی در باشگاه منچستر یونایتد شروع کرد. او به تیم اول این باشگاه آمد و تا پایان دوران حضور خود ۶ بار قهرمانی لیگ جزیره، ۲ بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و نیز لیگ قهرمانان اروپا ۱۹۹۹ را با منچستر کسب کرد. بکام سپس به رئال مادرید پیوست و در فصل ۰۷–۲۰۰۶ با رئال قهرمان لالیگا شد. او پس از چهار فصل حضورش در رئال به باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در لیگ برتر آمریکا رفت. در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ او دو فصل به آث میلان قرض داده‌شد. بکهام اولین بازیکن انگلیسی است که توانسته در لیگ چهار کشور گوناگون؛ انگلستان، اسپانیا، آمریکا و فرانسه به قهرمانی برسد. بکهام همچنین از سال ۱۹۹۶ درحالیکه ۲۱ ساله بود به تیم ملی انگلستان دعوت شد و مجموعاً در ۱۱۵ بازی ملی به میدان رفت. او شش سال کاپیتان انگلیس بود و سه جام جهانی ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ و نیز دو جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰، ۲۰۰۴ را تجربه کرد.

بکهام در فوتبال با پاس‌ها، ضربه‌های آزاد و شوت‌های فنی و دقیق خود به موفقیت رسید که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل خود و تاریخ فوتبال برشمرده می‌شود. او دو بار از سوی فیفا به عنوان دومین بازیکن سال فوتبال جهان برگزیده شد و یک بار هم نامزد دریافت توپ طلای اروپا شد. در سال ۲۰۰۴ پله نام او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ادوار فوتبال در لیست فیفا ۱۰۰ قرار داد. او در می ۲۰۱۳ با ۱۹ قهرمانی، پس از گذشت بیست سال از دوران حرفه‌ای خود اعلام بازنشستگی کرد.

بکهام همواره یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان و یک مدل تبلیغاتی سودآور برای برندهای بزرگ جهان محسوب می‌شود. او هم‌اکنون به جز فوتبال در زمینه تجارت نیز فعال است. بکام از سال ۱۹۹۹ با همسرش ویکتوریا آدامز (بکام) که یکی از خوانندگان گروه مشهور اسپایس گرلز بود، زندگی می‌کند. خانواده ادوارد آلن بکام، پدر و ساندرا جورجینا مادر دیوید بکام هستند. دیوید بکام خود را یک نیمه یهودی می‌داند. پدربزرگ مادری بکهام یک یهودی بود. بکهام خود اذعان کرده‌است که بیش از هر مذهبی با یهودیت در ارتباط بوده‌است. از این رو، بکهام در زمره برجسته‌ترین ستارگان یهودی‌تبار تاریخ ورزش فوتبال قرار دارد.

حرفه‌ای خود را از جوانان منچستر آغاز می‌کند چند ماه پس از حضور او در تیم جوانان منچستر یونایتد وی برای بازی در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگسالان دعوت شد و پیراهن شماره ٧ را که قبلاً تن بزرگان منچستر بود را پوشید. هر چند در اولین حضورش در تیم بزرگسالان منچستر یوناتید نیمکت‌نشین بود ولی دو سال و نیم بعد بکام به همراه تیم بزرگسالان برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. فصل ۹۶/۱۹۹۵اولین حضور بکام در لیگ برتر بود.

ماجرای درگیری بکام و فرگوسن

فرگوسن در طول دوران مربیگری اش به برخوردهای سخت و خشن با ستاره‌های تیمش معروف بود؛ به طوری که رسانه های انگلیسی به فریادهای بلند او در رختکن شیاطین سرخ لقب "سشوار" داده بودند. یکی از اتفاقاتی که خشم شدید این مربی باتجربه را به همراه داشت، شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل آرسنال در دور پنجم جام حذفی در فوریه 2003 بود. در آن دیدار رایان گیگز یک موقعیت گلزنی بسیار خوب را از دست داد اما این دیوید بکام بود که به دلیل حاشیه‌هایی که رابطه اش با ویکتوریا آدامز، خواننده گروه اسپایس گرلز که بعدا با او ازدواج کرد، ایجاد کرده بود، با خشم فرگوسن روبرو شد. به طوری که این مربی اسکاتلندی در رختکن یک کفش را با لگد به سوی بکام زد که به ابروی او برخورد کرد و نیاز به بخیه پیدا کرد. فرگی در سال 2003 در زندگی نامه‌اش نوشت:" روز بعد این داستان به روزنامه ها راه پیدا کرده بود. آن زمان که من به هیئت مدیره گفتم که دیوید باید برود. پیام من به هیئت مدیره بود که به خوبی من را می شناخت. اگر بازیکنی از منچستریونایتد برای یک دقیقه فکر می کرد که بزرگتر از سرمربی است، باید می رفت. همیشه می گفتم که "اگر سرمربی اتوریته‌اش را از دست بدهد، دیگر باشگاهی باقی نخواهد ماند. بازیکنان هستند که اوضاع را در دست می گیرند و آنوقت به دردسر می‌افتید." اما اکنون کارلوس کی‌روش در گفتگو با نشریه فورفورتو تاکید کرد که فرگوسن اصلا قصد نداشت که به بکام آسیب فیزیکی برساند:" اکنون زمان آن است که واقعیت پشت این داستان بیان شود. زمانی یک نفر به من گفت که اگر قرار بود که او با آن کفش به بکام آسیب بزند، پس شوت‌های پای چپ سرالکس باید خیلی خوب بوده باشد! من آن روز در رختکن بودم و بگذارید حقیقت را بگویم؛ ضربه فرگوسن خوب نبود زیرا کفش اول به یک میز خورد و پس از آن به سمت بکام رفت. سرالکس متاسفم اما ضربه پای چپ شما آنقدر که فکر می کنید خوب نیست!" بعد از این اتفاق بکام با انتقالی 30 میلیون پوندی به رئال مادرید فروخته شد و منچستریونایتد در عوض کریس رونالدوی جوان را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت. کی روش هم در همان تابستان به رئال رفت و یک فصل در این تیم با بکام کار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied