شمانیوز
شما نیوز

ارز دیجیتال

سه ارز دیجیتال پرطرفدار را بشناسید

تحلیلگر ارز دیجیتال در مورد جزئیات آینده سه ارز پالیگان، هارمونی و وی‌چین در پی اصلاح اخیر بازار صحبت می‌کند.

سه ارز دیجیتال پرطرفدار را بشناسید

به گزارش شمانیوز: مایکل ون دپوپ تحلیلگر و تریدر بازار ارز دیجیتال سه آلت کوین و آینده پیش روی آن‌ها را پس از اصلاح اخیر بازار مورد بررسی قرار داد.

Polygon (MATIC)

به نقل از DAILY HODL این تحلیلگر در صفحه یوتیوب خود گفت که راهکار مقیاس بندی اتریوم می‌تواند قیمت پالیگان را تا ۲/۷۰ دلار برساند. در حال حاضر قیمت پالیگان بین ۱/۲۳ دلار و ۱/۹۸ دلار در حال نوسان است. به گفته این تحلیلگر این توکن می‌تواند از این بازه فراتر رفته و به ۲/۹۴ دلار هم برسد.

Harmony (ONE)

ون دپوپ می‌گوید سطح حمایت توکن هارمونی در حدود ۰/۲۴ دلار تا ۰/۱۹ دلار برای خریدهای کوتاه مدت وجود دارد. او فکر می‌کند که قیمت هارمونی کاهشی باشد و سود بین ۰/۰۰۵ دلار تا ۰/۲۸ دلار را هدف قرار می‌دهد. همچنین افزود که سطح حمایت هارمونی بین ۰/۲۱ دلار و ۰/۲۳ دلار است. او هشدار می‌دهد که هارمونی در حال کاهش است و به ۰/۱۷ دلار می‌رسد.

VeChain (VET)

توکن بعدی وی‌چین است که به گفته این تحلیلگر اگر روند صعودی را ثبت کند فرصت خرید آن در حدود ۰/۱۲ دلار وجود دارد. او می‌گوید:«وی‌چین در سطح حمایت ۰/۱۱ دلار قرار دارد اما منتظر قیمت‌های بعدی بیت‌کوین می‌مانیم تا جهت گیری آلت‌کوین‌ها را مشخص کنیم.»

وی افزود:«اگر بیت‌کوین این اطمینان را به ما بدهد که بازار برای استمرار آماده است قیمت آلت کوین‌ها شروع به افزایش می‌کند اما من در حال حاضر این اطمینان را در مورد بیت‌کوین ندارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied