شمانیوز
شما نیوز

قوچان نژاد | همسر قوچان نژاد | گل قوچان نژاد

عکس عاشقانه قوچان نژاد و همسرش | همسر معروف رضا قوچان نژاد کیست؟

رضا قوچان نژاد عکسی عاشقانه و پاییزی با همسرش منتشر کرد.

عکس عاشقانه قوچان نژاد و همسرش | همسر معروف رضا قوچان نژاد کیست؟

 به گزارش گل کوچیک چندی پیش خبری از سایت ترنسفر مارکت آمد که قوچان نژاد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. خبری که ممکن است اشتباه باشد. قوچان نژاد واکنشی نسبت یه این موضوع داشته است. همواره حرف و حدیث در مورد آینده قوچان نژاد به گوش می رسید از پیوستن به پرسپولیس تا بازی در آمریکا. قوچان نژاد پس از جدایی از باشگاه هلندی بدون تیم است و هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. قوچان نژاد بدوه توجه به حواشی اخیر امروز عکسی از خود و همسرش در آرامش کامل منتشر کرد.

رضا قوچان نژاد لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان چند سال پیش سرانجام نامزدی خود را جشن گرفت. رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی همانطور که قبلا گفته بود، سرانجام با یک دختر ایرانی ازدواج کرد.

وقتی یک بار از او سوال شد که آیا با دختر ایرانی ازدواج می کنید یا خارجی، با جدیت گفت: «فقط ایرانی. چرا باید با خارجی ها ازدواج کنم؟»

ازدواج رضا قوچان نژاد و سروین بیات که از چند وقت پیش در حد شایعه مطرح بود، روز یازدهم فروردین ماه علنی شد و حالا خیلی ها می خواهند بدانند که این دو کجا همدیگر را دیده اند و کی و چه جوری با هم آشنا شده اند. از چند ماه پیش بین سینمایی ها و فوتبالی ها حرف هایی درباره ازدواج خواهر ساره بیات هنرپیشه سینما و گوچی، بازیکن تیم ملی فوتبال زده می شد. اما قوچان نژاد که خلی علاقه ندارد درباره زندگی خصوصی اش با کسی- به خصوص رسانه ها- صحبت کند، نه حاضر می شد این خبر را تکذیب کند و نه تایید. ساره بیات هم ترجیحش این بود که اظهارنظری درباره زندگی خواهرش نداشته باشد. کنجکاوی ها به اینجا ختم شد که این دو، روز یازدهم فروردین ماه در مشهد عقد کردند و عکس هایی از مراسم شان منتشر شد.

اما گوچی فوتبالی که ایران هم زندگی نمی کند، چطور با خواهر یک هنرپیشه آشنا شده؟ رضا قوچان نژاد در هلند بزرگ شده است. هرچند او در سال های 1393 و 1394 بازیکن قرضی الکویت و الوکره بود ولی رفت و آمدهایش به انگلیس، گوچی را با سروین بیات آشنا کرد. در دورهمی هایی که ایرانی ها می گرفتند، این دو همدیگر را دیدند. این اتفاق مربوط به یک سال قبل است و شاید دلیل اصلی علاقه این دو به هم، هنر باشد. گوچی که در کنار فوتبال علاقه زیادی به موسیقی دارد، ویولن زن قهاری است. بیات هم شغل اصلی اش طراحی داخلی ساختمان است. حتی طراحی سفره عقد و سالنی را هم که جشن عقدشان در آنجا برگزار شد، خود بیات انجام داده بود. سروین بیات و گوچی مشترکات دیگری هم دارند. در این چند فصلی که گوچی برای تیم های کویت و قطر بازی کرد، درآمد خوبی داشت. او پول هایش را هدر نداده و در دوبی سرمایه گذاری خوبی کرده بود. با این حال هر وقت در جمع دوستانش حرف از ازدواج پیش می آمد، می گفت که حاضر نیست با دختری غیرایرانی که فارسی بلد نیست، ازدواج کند. یکی از دلایل انتخاب سروین بیات، می تواند ایرانی بودن او و حرف زدن به زبان فارسی باشد. حالا که شایعات در مورد ازدواج این دو تمام شده صحبت سر این است که کجا می خواهند زندگی کنند. گوچی در حال حاضر بازیکن چارلتون است و طبیعی است که محل زندگی شان به باشگاه نزدیک باشد. اما شاید به خاطر کارهای اقتصادی شان رفت و آمد زیادی هم به دوبی داشته باشند.

بیوگرافی سروین بیات

او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

او خواهر کوچکتر بازیگر معروف ساره بیات می باشد.

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 است و حدود 11 سال اختلاف سنی سروین بیات و ساره بیات است.

سروین بیات صاحب شرکت طراحی در آمریکا

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است.

او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است. سروین بیات در فروردین سال 95 با رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ازدواج کرد.

اختلاف سن سروین بیات با رضا قوچان نژاد حدود 3 سال است.

همدم قوچان نژاد پس از بازنشستگی کیست؟ |‌ همسر معروف قوچان نژاد15

رضا قوچان نژاد متولد شهریور 1366 در مشهد است و پدر و مادری مشهدی دارد و در زمان کودکی به همراه خانواده اش به هلند مهاجرت کرد. وی در رشته علوم سیاسی نیز مدرک دانشگاهی دارد و همچنین استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار است.

رضا قوچان نژاد که در هلند بزرگ شده ، در حال حاضر بازیکن تیم چارلتون انگلیس است. هرچند او در سال های 1393 و 1394 بازیکن قرضی الکویت و الوکره بود ولی رفت و آمدهایش به انگلیس ، گوچی را با سروین بیات آشنا کرد. در دورهمی هایی که ایرانی ها می گرفتند ، این دو همدیگر را دیدند. این اتفاق مربوط به یک سال قبل است و شاید دلیل اصلی علاقه این دو به هم ، هنر باشد.

سروین بیات در بهمن ماه 96 صاحب یک پسر شد.

رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان و همسرش سروین بیات خواهر ساره بیات در تاریخ 9 بهمن 1396 صاحب فرزند پسر به نام دوران شدند.

گوچی که در کنار فوتبال علاقه زیادی به موسیقی دارد ، ویولن زن قهاری است. بیات هم شغل اصلی اش طراحی داخلی ساختمان است. حتی طراحی سفره عقد و سالنی را هم که جشن عقدشان در آنجا برگزار شد ، خود بیات انجام داده بود.

رضا قوچان نژاد: همسر من یک دو ملیتی ایرانی - آمریکایی است.

اخیرا با او می خواستم به آمریکا بروم و درخواست ویزای آمریکا کردم اما چون ملی پوش ایرانی بودم ، به من ویزا ندادند ، این اتفاقات در 2017 سال بعد از میلاد مسیح ، فقط برای اینکه یک احمق مثل ترامپ در راس قدرت است ، خنده دار است واقعا

بعد از تبدیل شدن شایعات ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات خواهر بازیگر مشهور سینمای ایران به واقعیت تصاویری از مراسم نامزدی ، عقد و عروسی رضا گوچی فوتبالیست منتشر شد و فضای مجازی پر شد از مطالب گوناگون در این زمینه به همراه کامنت های محبت آمیز دوست داران این فوتبالیست تیم ملی ایران در صفحه شخصی اش.

پس از انتشار خبر رسمی ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر در کنار مصاحبه ای کوتاه عکسی از لحظه ی حلقه گذاشتن قوچی فوتبالیست در دست همسرش منتشر شد.

بعد از تبدیل شدن شایعات ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات خواهر بازیگر مشهور سینمای ایران به واقعیت تصاویری از مراسم نامزدی ، عقد و عروسی رضا گوچی فوتبالیست منتشر شد و فضای مجازی پر شد از مطالب گوناگون در این زمینه به همراه کامنت های محبت آمیز دوست داران این فوتبالیست تیم ملی ایران در صفحه شخصی اش.

رضا قوچان نژاد هم متاهل شد. مهاجم محبوب تیم ملی که بزرگ شده هلند است و عاشق امام رضا (ع). پسر مهربان مشهدی، روز 11 فروردین همزمان با روز زن با همسرش در حرم امام هشتم شیعیان ازدواج کرد تا ناگهان به صدر اخبار برگردد.

خبر ازدواج او در واقع مثل بمب صدا کرد. رضا گوچی که از این اتفاق بسیار خوشحال است، ابتدا برای مردم ایران و آنها که به او تبریک گفتند، پیغام ویژه ای دارد:«باید از همه کسانی که تبریک گفتند تشکر کنم. با پیغام تبریک شان، من را سورپرایز کردند. دعا می کنم در سال جدید همه آنها و تمام مردم ایران سالم، سلامت و خوشبخت باشند.»

اما چرا رضا و همسرش 11 فروردین را انتخاب کردند؟ گوچی پاسخ می دهد:«چه اتفاقی بهتر از اینکه روز زن ازدواج کنیم. این روز را خودمان انتخاب کردیم.» و حرف های پایانی رضا درباره روز ویژه اش:«باید بگویم روز ازدواجم، بهترین روز زندگی ام بود. مخصوصا اینکه در مشهد و با حضور همه خانواده و اقواممان برگزار شد. خیلی روز خوبی بود. بهتر از این نمی شد.»

سروین بیات خواهر ستاره سینما ساره بیات می باشد که با فوتبالیست کشورمان رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و مراسم عقد و ازدواج آنها نیز در روزهای ابتدایی سال 1395 در مشهد مقدس برگزار شد.

عکس های مراسم و جشن ازدواج رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات

همدم قوچان نژاد پس از بازنشستگی کیست؟ |‌ همسر معروف قوچان نژاد16

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied