شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | اخبار تیم پرسپولیس | قوچان نژاد

چراغ سبز مهاجم بزرگ به تیم پرسپولیس | بمب زمستانی پرسپولیس

تیم پرسپولیس مدت هاست به دنبال یک مهاجم بزرگ می‌گردد.

چراغ سبز مهاجم بزرگ به تیم پرسپولیس | بمب زمستانی پرسپولیس

به گزارش گل کوچیک مدت هاست که تیم پرسپولیس به دنبال مهاجم می‌گردد آنها در سالیان گذشته با رضا قوچان نژاد مذاکراتی داشتند اما با این بازیکن به توافق نرسیدند. تیم پرسپولیس سال گذشته پس از ضعف در خط حمله به سراغ لژیونر دیگری رفت. شهریار مغانلو از پرتغال سرانجام به جمع بازیکنان تیم پرسپولیس اضافه شد و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته تیم پرسپولیس هم بود. او به دلیل اینکه در اختیار باشگاه پرتغالی قرار داشت در ابتدای این فصل راهی سپاهان شد تا تیم پرسپولیس بازهم در خط حمله به مشکل بخورد.

حال با این اوصاف و پس از گذشت چند سال بار دیگر شایعه خرید رضا قوچان نژاد با پرسپولیس بر سر زبان ها افتاده، قوچان نژاد که با تراکتور هم مذاکراتی داشته از بازگشت به ایران به عنوان یک هدف در سالیان پایانی بازی خود نام برده است. گوچی پس از جدایی از باشگاه هلندی بدون تیم است و هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. او امروز در مصاحبه ای اعلام کرد:

خبر درست‌تر این است که از فوتبال بازی کردن در اروپا خداحافظی کرده‌ام اما از فوتبال نه. هدفم این است که بازی در لیگ ایران را هم تجربه کنم و یک روز به امید خدا به ایران بیایم.

البته فعلا چیزی مشخص نیست. همه‌چیز به اوضاع کووید-۱۹ بستگی دارد و اینکه در آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. من هیچ وقت رسما از طرف خودم خداحافظی نکرده‌ام و نخواهم کرد تا در فوتبال ایران هم بازی کنم.

ان‌شاءالله اگر وضع کرونا بهتر شود، در ایران هم می‌خواهم بازی کنم. نمی‌شود که همه جای دنیا بازی کرده باشم و در ایران بازی نکرده باشم. برای همین می‌گویم خبر خداحافظی‌ام از فوتبال درست نیست و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

ماجرای قوچان نژاد و تیم پرسپولیس

چند سال پیش رسانه قبرسی کریکدا از دلیل اصلی به توافق نرسیدن قوچان نژاد با تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

سایت «کریکدا قبرس» خبری مبنی بر به توافق نرسیدن رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آپوئل قبرس را منتشر کرد .

سایت قبرسی دلیل اصلی به توافق نرسیدن قوچان نژاد با تیم فوتبال پرسپولیس را مشکلات دو سوی قرارداد در بحث مالی عنوان کرد.

شایعات نیز حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس و قوچان نژاد در بحث مالی به اختلافی 200 هزار دلاری برخورده اند، تا جایی که ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس ،پیشنهاد مالی قوچان نژاد به سرخپوشان را نامتعارف خوانده است.

یحیی گل محمدی گوچی را نخواست

سال گذشته برای چندمین بار بحث حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس مطرح شد اما گل‌محمدی نیازی به جذب او و البته مهاجم دیگری ندارد. با بازگشت مهدی ترابی و جذب شهریار مغانلو و البته با پایان یافتن محرومیت عیسی آل‌کثیر، خیال گل‌محمدی در خط حمله و فاز هجومی راحت است و نیاز به مهاجم دیگری ندارد.

در پرسپولیس ماه‌هاست که مدافعان و هافبک‌ها به جای مهاجمان گل می‌زنند ولی حالا با حضور ترابی، مغانلو و آل‌کثیر، یحیی امیدوار است شرایط تغییر کند و مهاجمانش در آسیا گل‌های حساسی بزنند. البته ترابی یک هافبک است اما در کارهای هجومی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

باشگاه زووله هلند نام قوچان نژاد را در لیست مازاد این تیم برای فصل آینده قرار داده است.

مذاکرات با گوچی در زمان حضور برانکو

مسئولان باشگاه پرسپولیس در آخرین مذاکره خود با رضا قوچان نژاد با این مهاجم به توافق نرسیدند و به نظر می رسد آنها از جذب این بازیکن منصرف شدند.

از ابتدای نقل و انتقالات نیم فصل، از رضا قوچان نژاد به عنوان یکی از خرید های بزرگ پرسپولیس برای نقل و انتقالات یاد می شود.

مدیربرنامه های قوچان نژاد در گفت و گو مختلف با مسئولان پرسپولیس به توافقات اولیه نرسید و حتی در این بین پیشنهاد تراکتورسازی به این مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد. گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس در آخرین مذاکره خود با مدیربرنامه های قوچان نژاد به توافق نرسیده و حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده است.

نام مهدی طارمی هم به عنوان خرید زمستانی تیم برانکو مطرح شد اما پرسپولیسی ها هنوز برای جذب این مهاجم اقدامی نکرده اند و احتمالا بازگشت او به پرسپولیس منتفی شود. البته مارکو فوتاکس دیگر گزینه سرخپوشان هم هنوز مذاکرات جدی با باشگاه انجام نداده است.

پرسپولیس در این نقل و انتقالات تنها موفق به جذب محمد نادری شده است. پیش از این مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، سروش رفیعی و سعید کریمی برای تقویت تیم برانکو خریداری شده بودند.

شوخی پرسپولیسی ها با خبر خداحافظی گوچی

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با رضا قوچان نژاد مهاجم پیشین تیم ملی ایران شوخی کردند.

شوخی پرسپولیسی‌ها با خداحافظی ستاره تیم ملی/ راحت شدیم!

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی که فصل قبل در تیم زووله هلند بازی می‌کرد، امسال بدون تیم ماند و چند روز قبل هم خبر خداحافظی این ستاره از دنیای فوتبال منتشر شد.

ستاره ۳۴ ساله سابق تیم ملی که در ۲ جام جهانی به همراه تیم ملی حضور داشت، طی چند فصل اخیر بارها به تیم‌های ایرانی و به خصوص پرسپولیس لینک می‌شد. تقریبا در همه نقل و انتقالات چند سال اخیر، خبر مذاکره پرسپولیسی‌ها با قوچان نژاد در رسانه‌های داخلی منتشر می‌شد و حتی این بازیکن چند باری هم با پیشنهاد رسمی از پرسپولیس مواجه شد ولی موفق نشد بازی با پیراهن این تیم را تجربه کند.

بعد از خداحافظی رضا قوچان نژاد، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شوخی جالبی با او انجام دادند و می‌گفتند، تنها حسنی که خداحافظی قوچان نژاد از فوتبال داشت این بود که این ستاره سابق تیم ملی دیگر در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس لینک نخواهد شد و پرونده حضورش در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس برای همیشه بسته شد.

قوچان نژاد از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ برای تیم ملی کشورمان بازی کرد. او در این ۶ سال برای یوزها ۴۴ بازی انجام داد و ۱۶ گل به ثمر رساند.

مهاجم ایرانی سابقه بازی برای باشگاه‌های هیرنوین، سنت ترویدن، آپوئل قبرس و زووله را در کارنامه‌اش دارد و آخرین تیم گوچی هم زووله بود که از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ برای این تیم بازی کرد.

خداحافظی رضا قوچان نژاد

هفته گذشته سایت ترانسفرمارکت ادعا کرد رضا قوچان نژاد که مدتی است بدون تیم مانده از فوتبال خداحافظی کرده است. اما مهاجم سابق تیم ملی ایران این ادعا را رد می‌کند.

آخرین تیمی که این مهاجم ۳۴ساله در آن حضور داشت تیم زووله هلند بود که گوچی در ۳۴بازی ۱۶گل برای این تیم به ثمر رساند اما در ادامه با سرمربی تیم به مشکل خورد.

قوچان‌نژاد در جریان یکی از بازی‌ها به تعویض خود معترض شد و سرمربی با او لج کرد. در ادامه حتی هت‌تریک گوچی هم باعث بازگشت او به ترکیب اصلی نشد.

سایت ترانسفرمارکت وقتی دید مدتی است از این بازیکن خبری نیست، نتیجه گرفت که او از فوتبال خداحافظی کرده است. اما قوچان‌نژاد این خبر را تکذیب کرد و گفت: «خبر درست‌تر این است که از فوتبال بازی کردن در اروپا خداحافظی کرده‌ام اما از فوتبال نه. هدفم این است که بازی در لیگ ایران را هم تجربه کنم و یک روز به امید خدا به ایران بیایم. البته فعلا چیزی مشخص نیست. همه‌چیز به اوضاع کووید-۱۹ بستگی دارد و اینکه در آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. من هیچ وقت رسما از طرف خودم خداحافظی نکرده‌ام و نخواهم کرد تا در فوتبال ایران هم بازی کنم.»

این می‌تواند خبر خوبی برای همه تیم‌های مدعی و پولدار لیگ باشد. گوچی قبلا از پرسپولیس و چند تیم دیگر لیگ پیشنهاد داشت اما ترجیح داد تا زمانی که می‌شود در فوتبال اروپا ادامه دهد. حالا در ۳۴سالگی انگار دوران لیگ‌های اروپایی به پایان رسیده و این بازیکن قانع شده که پس از تجربه بازی در لیگ‌های مختلفی مثل هلند، بلژیک، استرالیا، قبرس و حتی کویت در کشور خودش هم فوتبال باشگاهی را تجربه کند.

گوچی می‌گوید: «ان‌شاءالله اگر وضع کرونا بهتر شود، در ایران هم می‌خواهم بازی کنم. نمی‌شود که همه جای دنیا بازی کرده باشم و در ایران بازی نکرده باشم. برای همین می‌گویم خبر خداحافظی‌ام از فوتبال درست نیست و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

قوچان نژاد در راه ایران؟

او پس از بازگشت از لیگ استرالیا و بازی در سیدنی در نخستین حضورش در ترکیب زووله در سال۲۰۱۹ و بازی برابر تیم والویک پوکر کرده بود. این در حالی است که او از ابتدا در ترکیب نبود و به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما در همان دقایق حضورش ۴گل زد و رکورد شکست. گوچی نخستین بازیکنی شد که به‌عنوان بازیکن تعویضی در تاریخ لیگ فوتبال هلند پوکر می‌کند.

در لیگ فوتبال ما که خیلی از بازی‌ها بدون گل یا با حداقل گل تمام می‌شود، بازیکنی مثل قوچان‌نژاد شاید بتواند گره‌هایی را برای تیم آینده‌اش باز کند. او در مجموع ۳۲۰بازی رسمی در عمرش توانسته ۳۰پاس گل بدهد و ۱۰۶گل هم در تیم‌ها و رقابت‌های مختلف به ثمر برساند؛ هر ۱۹۳دقیقه یک گل.

ازدواج با خواهر خانم بازیگر

ازدواج رضا قوچان نژاد و سروین بیات که از چند وقت پیش در حد شایعه مطرح بود، روز یازدهم فروردین ماه علنی شد و حالا خیلی ها می خواهند بدانند که این دو کجا همدیگر را دیده اند و کی و چه جوری با هم آشنا شده اند. از چند ماه پیش بین سینمایی ها و فوتبالی ها حرف هایی درباره ازدواج خواهر ساره بیات هنرپیشه سینما و گوچی، بازیکن تیم ملی فوتبال زده می شد. اما قوچان نژاد که خلی علاقه ندارد درباره زندگی خصوصی اش با کسی- به خصوص رسانه ها- صحبت کند، نه حاضر می شد این خبر را تکذیب کند و نه تایید. ساره بیات هم ترجیحش این بود که اظهارنظری درباره زندگی خواهرش نداشته باشد. کنجکاوی ها به اینجا ختم شد که این دو، روز یازدهم فروردین ماه در مشهد عقد کردند و عکس هایی از مراسم شان منتشر شد.

 

پایان حواشی با یک عکس عاشقانه از قوچان نژاد | همسر معروف رضا قوچان نژاد کیست؟10

اما گوچی فوتبالی که ایران هم زندگی نمی کند، چطور با خواهر یک هنرپیشه آشنا شده؟ رضا قوچان نژاد در هلند بزرگ شده است. هرچند او در سال های 1393 و 1394 بازیکن قرضی الکویت و الوکره بود ولی رفت و آمدهایش به انگلیس، گوچی را با سروین بیات آشنا کرد. در دورهمی هایی که ایرانی ها می گرفتند، این دو همدیگر را دیدند. این اتفاق مربوط به یک سال قبل است و شاید دلیل اصلی علاقه این دو به هم، هنر باشد. گوچی که در کنار فوتبال علاقه زیادی به موسیقی دارد، ویولن زن قهاری است. بیات هم شغل اصلی اش طراحی داخلی ساختمان است. حتی طراحی سفره عقد و سالنی را هم که جشن عقدشان در آنجا برگزار شد، خود بیات انجام داده بود. سروین بیات و گوچی مشترکات دیگری هم دارند. در این چند فصلی که گوچی برای تیم های کویت و قطر بازی کرد، درآمد خوبی داشت. او پول هایش را هدر نداده و در دوبی سرمایه گذاری خوبی کرده بود. با این حال هر وقت در جمع دوستانش حرف از ازدواج پیش می آمد، می گفت که حاضر نیست با دختری غیرایرانی که فارسی بلد نیست، ازدواج کند. یکی از دلایل انتخاب سروین بیات، می تواند ایرانی بودن او و حرف زدن به زبان فارسی باشد. حالا که شایعات در مورد ازدواج این دو تمام شده صحبت سر این است که کجا می خواهند زندگی کنند. گوچی در حال حاضر بازیکن چارلتون است و طبیعی است که محل زندگی شان به باشگاه نزدیک باشد. اما شاید به خاطر کارهای اقتصادی شان رفت و آمد زیادی هم به دوبی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied