شمانیوز
شما نیوز

عبدالله روا

رقص عبدالله روا در تلوزیون روی آنتن زنده غوغا کرد | فیلم

مجری تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به رقص یک داور کشتی روی تشک خودش نیز حرکات او را تقلید کرد.

رقص عبدالله روا در تلوزیون روی آنتن زنده غوغا کرد | فیلم

به گزارش شمانیوز : ​مجری رادیو و تلویزیون است عبد الله روا شاعر نیز است عبدالله روا متولد ۱۳۶۴ در بروجن است عبدالله روا دارای مدرک حقوق از دانشگاه اصفهان است عبدالله روا فعالیت خود از سال 1378 آغاز کرده است 

مجتبی طوسی، داور مازندرانی با رقص شمالی بر روی تشک، کشتی گیران را با خود همراه کرد.

 

 به تازگی ویدئویی از رقص گروهی مازندرانی داور و کشتی گیران بر روی تشک کشتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته و در میان آن ها دست به دست می شود. برخی خبرگزاری های ورزشی ایران در این باره نوشتند: "در هفته های گذشته ویدئویی از رقص تماشاچیان کشتی منتشر شده بود که با صدای موسیقی پخش شده در سالن کشتی به رقص و پایکوبی مشغولند و حالا کار به میانه تشک کشیده شده به طوری که داور با صدای موسیقی سالن، شروع کننده رقص محلی است. جالب تر اینجاست که گوینده سالن نیز داور را به وسط تشک دعوت کرده است."

تعدادی از کاربران داور مازندرانی را خوش ذوق خطاب می کنند و عده ای نیز مردم شمال ایران را خون گرم و پر جنب و جوش می دانند. بعضی از کاربران از رقص مازنی تعریف کرده و آن را رقص محلی مردم شمال می دانند. در عین حال کاربرانی هستند که این رقص را به دلیل داشتن حرکات ناگهانی تایید نمی کنند و حتی وجود کودکان را در میان افرادی که به رقص مشغولند خطرناک عنوان می کنند.

عبدالله روا

زندگینامه عبدالله روا

عبدالله روا متولد 5 اسفند 1364 در بروجن میباشد، او شاعر و مجری برنامه های تلویزیونی است و مدرک لیسانس حقوق دارد.

خانواده

چهار تا خواهر و برادر دارم ومن فرزند ارشد هستم.

فرزند شهید

فرزند شهید هستم پدرم معلم بودند و بسیجی داوطلب که در بهمن 65 در کربلای پنج شملچه به شهادت رسید 11 ماهه بودم. و خوب من الان افتخار فرزند شهید بودن دارم. بعد از آن حدود چهار پنج سالگی من مادر من با یکی از همرزم های ایشان ازدواج کردند و چهار خواهر و برادر عزیزم از پدر خوانده ام هستند.

تحصیلات

لیسانس حقوق دارم. اصفهان تحصیل کردم الان در مرحله پایان نامه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم دانشگاه شهید بهشتی.

همسر عبدالله روا

برخی سایت ها این عکس را به عنوان همسر عبدالله روا معرفی میکنند که صحت ندارد . عکس و خبری از وضعیت تاهل عبدالله روا منتشر نشده است.

هدف و خصوصیات اخلاقی

من خصوصیات اخلاقی خیلی ویژه ای ندارم. منتها در مورد هدفم باید بگویم خیلی دلم می خواست که وارد عرصه هنر شوم و از دوران نوجوانی در محافلی که هنری بودبویژه محافل ادبی، انجمنی و شعر رفت و آمد داشتم و این گونه ارتباط گرفتن با آدمها که تقریباً در برهه ای اززندگی ام به آنها فکر می کردم، خیلی برایم جذاب بود و خدا هم کمک کرد که این فکرها به واقعیت پیوست

فوتبال از دست رفته

سالیان زیادی رو از دوره نوجوانی تا سطح یک خورده حرفه ای تر از آماتور فوتبال بازی می کردم سابقه بازی تو لینگ زیر گروه ایران را هم دارم توی شهر خودمان بروجن بازی می کردم.

عبدالله روا

 عبدالله روا مجری تلویزیونی

وی ابتدا در شبکه استانی جهان بین و سپس در مرکز رادیویی استان چهارمحال و بختیاری به اجرای برنامه پرداخت و در سال 1391 با اجرای برنامه «شیش تاییا» از شبکه دو وارد صدا و سیما شد. او از پر کار ترین مجریان صدا و سیما است و از معدود مجریانی است که در حوزه های متعدد به اجرای برنامه های تلویزیونی پرداخته است. به طوری که می توان گفت تجربه و توانمندی اجرا در زمینه های مختلف را دارا است.

اجرای های عبدالله روا در رسانه

روز از نو

شیش تاییا

فرش سپید

کافه سپید

ماه ترین ماه

شیدایی

بدون توقف

از آن می گویند

شب های فوتبالی

سینمایش

نشان مهربانی شبکه یک

افتتاح بهار

خیابان ایران

شب های شیدایی

با کی بریم سیزده بدر

شبکه ایرانی

با کاروان

بخوان

شهر خدا

نام خانوادگی

بچه های مردم

بی سیم شبکه نسیم

زمانی برای خندیدن

ویدیو چک

شعر

روا علاوه بر اجرا به سرودن شعر و ترانه هم می پردازد. وی تاکنون از جشنواره های شعر زیادی حائز رتبه شده است، ازجمله جشنواره شعر رضوی سال 1388، جشنواره سوختگان وصل در سالهای 1386 و 1387 و جشنواره شعر دفاع مقدس سال 1384. وی باسرودن غزلی دربارهٔ علی ابن موسی ارضا نفر اول کنگره شعر رضوی کرمان و برگزیده برگزیدگان جشنواره بزرگ رضوی سال 1388 شد. همچنین در سال 1392 ترانه ای از وی به نام «مترو» با صدای رضا یزدانی منتشر شد. همڃنین از وی قطعاتی با صدای مازیار فلاحی، محمدرضا مقدم ، غلامرضا صنعتگر و چند خواننده ی دیگر منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اقعا چه حرکتی بود😐

  • قیصر

    بسیار عالی روا دوست داشتنی

  • مجتبی

    دمش گرم

  • Eli

    خخخخخخخخخخ خیلی باحالی جات تو قلبمه جون بابا خخخخ

  • ناشناس

    بهترین وبانمکترین مجریان حال حاضرتلویزیون ،،،دمت گرمممم

  • آریا

    عالی درجه یک خصوصا ویدئو چک

  • Sajjad

    دمت گرم داداش

  • ناشناس

    مجری باحالیه

  • سهیل

    دمت گرم عبدالله جان، خدایی خیلی خوبی،لایک داری بی نهایت تا.

  • ناشناس

    واقعا کارشون حرف نداره

  • دانشجو

    عالی، نه خوشمان امد، نه بارکلا ، براوو🤣🤣

  • ناشناس

    روا یه دونه ای

تبلیغات متنی